Jump to content
nevena

сивик 1,4ис

Recommended Posts

здравейте колеги,имам Хонда 1,4 ис англичанка.От ауспуха излиза бял пушек и на загрял двигател.Като бръкна в ауспуха пръста ми почернява,но при разтриване черното почти изчезва.Не е мазно!По щеката за маслото не се забелязва да гори масло.Каква е причината според вас за белия пушек?Не е сменян единствено горивния филтър,между другото!Помогнете с мнения ако може!Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

поглеждала ли си нивото на водата в разширителния съд до радиатора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nevena

поглеждала ли си нивото на водата в разширителния съд до радиатора?

имаш впредвид нивото на антифриза ли?Винаги е над минимума.Не съм забелязала и никакви течове под автомобила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече е топло времето, не трябва да има нищо бяло..... :) Провери си охладителната течност за въздух !Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

поглеждала ли си нивото на водата в разширителния съд до радиатора?

имаш впредвид нивото на антифриза ли?Винаги е над минимума.Не съм забелязала и никакви течове под автомобила.
с колегите се чудим дали няма течове В автомобила :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дали не е гарнитура на главата..?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ManiaK
Отговорено (Редактирано)

дали не е гарнитура на главата..?

най-вероятно.....! аз наскоро попрегрях една кола и тачно така се получи...... смених гарнитурата на главата и се оправи! Редактирано от ManiaK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако НЕ е наситен и гъст пушек, може да е конденз-при мен също е така, но ако е много гъст бял пушек, най-вероятно е антифриз. Как влиза в горивните камери вече е друг въпрос...прогнила гарнитура може би...потърси за още симптоми, например за корави маркучи на радиатора при напълно загрял двигател.

здравейпушека е ненаситен и не е гъст-това наблюдавах днес при обороти около 3-3,5 хиляди.При ниски обороти(800)-няма пушек.Колата не ми е загрявала нито за момент над средата на скалата(някъде около една трета е).Нещо друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дали не е гарнитура на главата..?

как да разбера без да се сваля?А и колата ми вече два месеца не е загряла над средата на скалата(на 1/3 е).Какво биха ми казали в сервиз на "прима виста"?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече е топло времето, не трябва да има нищо бяло..... :rolleyes: Провери си охладителната течност за въздух !Поздрави !

какво точно трябва да направя?Пушека е ненаситен, рядък и при ниски обороти го няма.Бял е.Антифриза ми е почти до максимума в разш. съд и не го губя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изкарваш хондата да я поразходиш поне 7-8 км, но я разкьрши хубаво 5-6 хил оборота, след това когато вече е сигурно че нямаш конденз и гьрнетата са горещи провери за дима - няма да го има, при мен е сьщото днес я тествах и резултата е бели като сняг ауспуси и тотална липса на дим, просто дори и позагряла в града конденза е повечко и попушва но това е просто пара щом не губиш течност гарнитурата ти е ок

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изкарваш хондата да я поразходиш поне 7-8 км, но я разкьрши хубаво 5-6 хил оборота, след това когато вече е сигурно че нямаш конденз и гьрнетата са горещи провери за дима - няма да го има, при мен е сьщото днес я тествах и резултата е бели като сняг ауспуси и тотална липса на дим, просто дори и позагряла в града конденза е повечко и попушва но това е просто пара щом не губиш течност гарнитурата ти е ок

благодаря за мнението.В интерес на истината много рядко съм забелязвала такъв пушек и той не е гъст и наситено бял, така че май напразно се притеснявам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

За да си спокойна, всеки ден(поне 2 седмици) преди първото палене на колата за деня, проверявай нивата на маслото и охладителната течност в разширителното казанче. Добре е за двигателя, поне 1 път в седмицата(ако караш повече градско) да настъпваш колата на някой прав и безопасен участък над 130км/ч поне за няколко километра. Така прочистваш двигателя от "градската пушилка" Аз като я метна моята по магистралата с над 150км/ч, после на место двигателя мърка като коте :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...