nevena 0 #1 Публикувано 9 Май, 2008 здравейте колеги,имам Хонда 1,4 ис англичанка.От ауспуха излиза бял пушек и на загрял двигател.Като бръкна в ауспуха пръста ми почернява,но при разтриване черното почти изчезва.Не е мазно!По щеката за маслото не се забелязва да гори масло.Каква е причината според вас за белия пушек?Не е сменян единствено горивния филтър,между другото!Помогнете с мнения ако може!Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #2 Отговорено 9 Май, 2008 поглеждала ли си нивото на водата в разширителния съд до радиатора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest nevena #3 Отговорено 9 Май, 2008 поглеждала ли си нивото на водата в разширителния съд до радиатора?имаш впредвид нивото на антифриза ли?Винаги е над минимума.Не съм забелязала и никакви течове под автомобила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 9 Май, 2008 Вече е топло времето, не трябва да има нищо бяло..... Провери си охладителната течност за въздух !Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #5 Отговорено 9 Май, 2008 поглеждала ли си нивото на водата в разширителния съд до радиатора?имаш впредвид нивото на антифриза ли?Винаги е над минимума.Не съм забелязала и никакви течове под автомобила.с колегите се чудим дали няма течове В автомобила Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #6 Отговорено 10 Май, 2008 дали не е гарнитура на главата..? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ManiaK #7 Отговорено 10 Май, 2008 (Редактирано) дали не е гарнитура на главата..?най-вероятно.....! аз наскоро попрегрях една кола и тачно така се получи...... смених гарнитурата на главата и се оправи! Редактирано 10 Май, 2008 от ManiaK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nevena 0 #8 Отговорено 10 Май, 2008 ако НЕ е наситен и гъст пушек, може да е конденз-при мен също е така, но ако е много гъст бял пушек, най-вероятно е антифриз. Как влиза в горивните камери вече е друг въпрос...прогнила гарнитура може би...потърси за още симптоми, например за корави маркучи на радиатора при напълно загрял двигател.здравейпушека е ненаситен и не е гъст-това наблюдавах днес при обороти около 3-3,5 хиляди.При ниски обороти(800)-няма пушек.Колата не ми е загрявала нито за момент над средата на скалата(някъде около една трета е).Нещо друго? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nevena 0 #9 Отговорено 10 Май, 2008 дали не е гарнитура на главата..?как да разбера без да се сваля?А и колата ми вече два месеца не е загряла над средата на скалата(на 1/3 е).Какво биха ми казали в сервиз на "прима виста"? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nevena 0 #10 Отговорено 10 Май, 2008 Вече е топло времето, не трябва да има нищо бяло..... Провери си охладителната течност за въздух !Поздрави !какво точно трябва да направя?Пушека е ненаситен, рядък и при ниски обороти го няма.Бял е.Антифриза ми е почти до максимума в разш. съд и не го губя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hans 1 #11 Отговорено 10 Май, 2008 изкарваш хондата да я поразходиш поне 7-8 км, но я разкьрши хубаво 5-6 хил оборота, след това когато вече е сигурно че нямаш конденз и гьрнетата са горещи провери за дима - няма да го има, при мен е сьщото днес я тествах и резултата е бели като сняг ауспуси и тотална липса на дим, просто дори и позагряла в града конденза е повечко и попушва но това е просто пара щом не губиш течност гарнитурата ти е ок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nevena 0 #12 Отговорено 10 Май, 2008 изкарваш хондата да я поразходиш поне 7-8 км, но я разкьрши хубаво 5-6 хил оборота, след това когато вече е сигурно че нямаш конденз и гьрнетата са горещи провери за дима - няма да го има, при мен е сьщото днес я тествах и резултата е бели като сняг ауспуси и тотална липса на дим, просто дори и позагряла в града конденза е повечко и попушва но това е просто пара щом не губиш течност гарнитурата ти е окблагодаря за мнението.В интерес на истината много рядко съм забелязвала такъв пушек и той не е гъст и наситено бял, така че май напразно се притеснявам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #13 Отговорено 10 Май, 2008 За да си спокойна, всеки ден(поне 2 седмици) преди първото палене на колата за деня, проверявай нивата на маслото и охладителната течност в разширителното казанче. Добре е за двигателя, поне 1 път в седмицата(ако караш повече градско) да настъпваш колата на някой прав и безопасен участък над 130км/ч поне за няколко километра. Така прочистваш двигателя от "градската пушилка" Аз като я метна моята по магистралата с над 150км/ч, после на место двигателя мърка като коте Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове