georgivanov1 23 #1 Публикувано 30 Април, 2008 (Редактирано) Здравейте колеги,от доста време забелязвам 4е акумулатора ми окислява клемите,мислех 4е е нормално,но докато не запо4наха проблемите:-стопи ми болта на клемата-изклю4ване на сервото-вклю4ване на лампите на ABS,SRS ,имобилайзера и мотора по време на движение-изклю4ване на радиото при подаване на мига4 и др.....Измерихме колко зарежда и се оказа 4е е над 15 волта,казаха ми 4е имало някаква регулираща платка на алтернатора.Та въпроса ми е къде се намира и как мога да си я регулирам сам или трябва да я сменя Редактирано 30 Април, 2008 от georgivanov1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #2 Отговорено 30 Април, 2008 (Редактирано) Диодна платка - ако е изфирясала нова и се намира вътре в алтернатора. Имах подобен проблем и ми беше по-лесно и по-бързо да си намеря нов алтернатор. Ако си с оловни клеми изхвърли ги. На мен от тях ми започнаха проблемите. Редактирано 30 Април, 2008 от Al_Capone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgivanov1 23 #3 Отговорено 30 Април, 2008 (Редактирано) ... Ако си с оловни клеми изхвърли ги. На мен от тях ми започнаха проблемите.Мерси ,бях с медни но ги смених с оловни,медната на плюса я стопи и нямаха други медни,затова сложих оловни Редактирано 30 Април, 2008 от georgivanov1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgivanov1 23 #4 Отговорено 30 Април, 2008 Да,доста вода изхвърля,ве4е му долях,моята мисля 4е е така откак я купих преди 2 години и половина,но никога не съм обръщал внимание Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #5 Отговорено 30 Април, 2008 Е не си го разбрал колко е зле защото в Лисабон не е от най студените градове в Европа, аз тук го усетих по големите студове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgivanov1 23 #6 Отговорено 1 Май, 2008 Пробвахме го само на 3000об,без нищо вклю4ено и даде над 15 волта.Току що по4истих клемите бяха адски окислени за 1 седмица откакто съм ги сменил.В събота ми предстои пътуване до Мадрид /за събирането на Хонди за влизане в Гинес/и ме е малко страх да пътувам,4е са 1300км отиване и връщане,досега не ме е оставяла на пътя и затова ще рискувам пък каквото стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L&R 0 #7 Отговорено 1 Май, 2008 над 14,4(5)V лошо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #8 Отговорено 6 Май, 2008 14,20волта,а при вклю4ено вси4ко даде около 13,50.Това ако е на празен ход, преставай да ходиш по майстори и си гледай кефа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #9 Отговорено 6 Май, 2008 (Редактирано) Колеги вместо да се карате по добре дайте информация. За мен това презареждане се дължи на не добър контакт между клемите и акумулатора. Махни тези оловни клеми и си сложи медни или месингови, но сложи и контактна смазка между тях, ако нямаш и малко грес ще свърши работа. Ако няма добър контакт между клемите и акумулатора алтернатора се стреми да подаде подаде по-високо напрежение и от там става това презареждане.А за акумулатора 45 анперчаса изобщо не е малък, напълно нормален си е. Редактирано 6 Май, 2008 от Draik Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viro 0 #10 Отговорено 6 Май, 2008 (Редактирано) Току що ходих при друг майстор,защото парите които ми искат да сменят платката варира между 120-160 € и не ми се дават.Този ми замери акумулатора ,сега даде около 14,20волта,а при вклю4ено вси4ко даде около 13,50.Той забеляза 4е акумулатора е 45 ампера и каза 4е за тази кола е слаб,трябвало да бъде 50-55 ампера.Някой да си каже мнението,вазможно ли е от слаб акумулатор да дава такива проблеми,а акумулатора е на година и половина две максимумТhanksСтандартното напрежение за зареждане е 14+\- 0.2 v. Редактирано 6 Май, 2008 от viro Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #11 Отговорено 6 Май, 2008 Да, вярно е! Но колегата каза че му била изгоряла едната клема и тогава е сложил оловните, което ме навежда точно на тази мисъл че тя не е контактувала добре, а сега вече с оловните пък още повече. Просто това е едно предположение, то може от много работи да е. Но е добре да се почне от по-малките неща и да се следи дали ще го прави същие проблем и да се минава към по-сложните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #12 Отговорено 6 Май, 2008 За тези които не съм казавал пак ще повторя! А именно: Оловото е много меко и лесно се разтегля и къса от вибрациите на автомобила. Медни или месингови клеми са добро решение. А ако е презареждал дълго време със сигурност електролита е кипял и ако е обслужваем акумулатора ми долей дестилирана вода, също така е много вероятно и да не "държи" много самият акумулатор вече, при мен изсветкаха в последователност стартер, алтернатор и после акумулатор. Като алтернатора е презареждал около 3 месаца и скапа акумулатора.За това просто четете всяко мнение в темата, а не по диагонал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове