Saho 0 #1 Публикувано 30 Април, 2008 (Редактирано) Колеги, вероятно много от вас са се сблъсквали с моя проблем.Търсих в темите но не открих конкретни отговори или решение на проблема.Всичко в купето ми се разхлопа. Като минавам по Дондуков имам чувството че сам в маршрутка! Проблема не е в окачването или по двигателя. Всичко идва от пластмасите в купето. Основно е задните кори(или поне така си мисля). Проверих дали багажника се затваря плътно и дали са му там "тампончетата". Всичко си е наред в тази част. Тропането се чува някъде около механизма на задните колани, не не е от самия механизъм. А сега започна и отпред на самото табло. По-точно коло джабката. Всичко звучи като тракане на пластмаси.Знам че карам 10 годишна кола , но все пак се надявам , че може да се направи нещо по въпроса.П.П Колега от форума си беше свалил корите и беше сложил дунапрен по краищата на кората. Не успях да намеря конкретната тема, та ако може и с това да помогнете. Аз сам немога да се справя, но се надявам , че ще се намери някои който да ми помогне да няправя нещо подобно. Пък бирата е от мен! Редактирано 30 Април, 2008 от Saho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #2 Отговорено 30 Април, 2008 Споко колега не си единствения мойте кори се разклопаха от музиката и сега съм вярно като в маршутка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toto_spa 0 #3 Отговорено 30 Април, 2008 http://forums.hondabg.com/index.php?showto...&hl=???????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Saho 0 #4 Отговорено 30 Април, 2008 Еее мерси много на toto_spa ! Точно това търсих. Сега само чакам слънчев уикенд и да видим какво ще стане. А някакви идеи за тропането което се появит отпред? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo33 0 #5 Отговорено 5 Септември, 2010 И аз имам същия проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
карлос 18 #6 Отговорено 6 Септември, 2010 Не се свиква, особенно ако си МОНК , истината е обезшумяването и подлагането на тънък дунапрен за дооплатняване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове