igmhonda 0 #1 Публикувано 29 Април, 2008 Здравейте,предварително се извинявам ако повтарям някоя тема,но гледах в търсачката и неможах да разбера какво ми е на колата.Та значи за Сивик хеч 5 става въпрос.Какво ми се случи накратко:-прибирам се вчера от работа,всичко си е ОК,след около 2 часа излизам и тръгвайки усещам че волана изведнъж естанал като перце и при първата неравност се появи голямо тропане/все едно карам някой избушен 20годишен фиаг/След нерви и псуване се прибрах вкъщи и почнах да чета тук из форума.Видях доста мнения за рейка,тампони,накрайници и т.н. Обаче сутринта тръгвам за работа а колата си е все едно нищо не е ставало,след 2км при обратен завой пак се появява това тропане и волана става лекичък при въртене в движение,след около 1,5км пак всичко изчезна.И така пристигнах на работа,паркирах я и седнах пак да чета тук.Пичове моля ако някой има желание да даде идея какво се случва с колата.Ясно е че ще се кара на майстор,но все пак да имам и аз едно на ум.Бях чел някъде по форума,че може и при свършили накладки да има такова тропане.Ами това се сещам за сега!p.s. Моля да бъда извинен ако нещо не е както трябва по темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igmhonda 0 #2 Отговорено 29 Април, 2008 Няма ли кой да помогне малко! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest igmhonda #3 Отговорено 30 Април, 2008 Мерси,много ми помогнохте Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igmhonda 0 #4 Отговорено 30 Април, 2008 Мерси колега.Че ще ходи на доктор то е ясно само незнам дали ще е при Омбре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eneos 0 #5 Отговорено 30 Април, 2008 Ако е от спирачните апарати това е от водачите им. Познава се като караш на паваж и леко, но съвсем леко обереш педала на спирачката и ако спре тропането е от тях. Другите симптоми са от предницата (шарнир, накрайник, рейка). Всичко може да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest nuddy #6 Отговорено 1 Май, 2008 продават се водачи, вървят комплект с маншони Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest eneos #7 Отговорено 1 Май, 2008 Проблема е ако са се разбили и леглата на водачите. Тогава трябва цял нов апарат, който е много скъп.Къде се продават водачи с маншони? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #8 Отговорено 1 Май, 2008 ... и тръгвайки усещам че волана изведнъж е станал като перце ...... и волана става лекичък при въртене в движение...Какво им баете на водачите на спирачните апарати, човека кво е писал, някой дали забелязва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igmhonda 0 #9 Отговорено 1 Май, 2008 След ходене при майстор,мисля че клоня първо за смяна на вътрешни накрайници.Според мен оттам идва проблема,ако не може би ремонт на рейката.Ще пиша като ги сменя след празниците да кажа има ли разлика или не.По принцип човека каза да опитам първо и с вътрешните и с външните! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest igmhonda #10 Отговорено 13 Май, 2008 Здравейте,обещах да пиша като съм готов.Значи свалих рейката с 300 зора/бях писал друга тема/ прегледах я,не видях нещо разбито и т.н. по нея,смених само вътрешните накрайници,зглобих и всичко сега е ОК.Скоро ще сменя и външните накрайници за всеки случай.В крайна сметка мисля,че проблема е идвал от накрайниците/както каза майстора/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове