Jump to content
Guest tols

Ecu, Intake Air Temperature

Recommended Posts

Guest tols

Диода за грешки ми премигва 10 пъти и видях, че грешката е Intake Air Temperature, но не знам трябва ли да сменям. Термостат или датчици и въобще какво се е преебало и какво да направя за да оправя проблема ;) . Помагайте ;) Съжелявам, объркал съм мястото на темата ако може да се премести по някакъв начин ... ;)

Ха ха ха ;);):P  Дънди ще ме пукнеш от смях ;):P;) няма как да се премести ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest manniakk

това е прецакан датчик на смукателен колектор... или лош сигнал...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Toва е датчик , който мери температурата на входящия въздух . На д13 не съм сигурен дали седи на входящия колектор или някъде преди това . Възможно е да се намира и на самата "тава" , в която седи въздушния филтър . п.с. темичката е за технически въпроси .

Точно на "тавата" е IAT-a ;) както казва колегата.Като отвориш капака на кутията се намира горе вдясно от карба(една черна пишка стърчи :P ).Отдолу на кутията има букса.Ако успея да дойда в неделя 04.05 на срещата може да го погледнем ако искаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest misho

Съжалявам, объркал съм мястото на темата ако може да се премести по някакъв начин ... ;)

Ха ха ха :P:P;) Дънди ще ме пукнеш от смях ;););) няма как да се премести ;)
Има как да се премести, достатъчно е човек да помисли малко преди да напише нещо!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, аз вчера извадих бушона, който е за ECU-то и вече не ми показва тази грешка. Ще видя дали пак ще почне да ми мига. То и стрелката за температурата не е много в час. Колата загрява, парното почва да си духа топло, а стрелката не мръдва. Ако е студено времето колкото и да карам из града по нагоре от 1вата чертичка не се качва. Като изгася колата и я запаля понякога се качва до нормалната темп. Сега като е по топло си е добре, но пак като запаля не мръдва и като изгася и запаля повторно се дига. Сигурно ще сменя тези датчици, а може и термостата. Да си знам, че всичко си ми е ново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецкоо не се смей :) не мога още да вляза в час с тоя форум :) хаха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се покаже пак грешката напръскай въпросната букса с контактен спрей и отново рестартирай.При мен така се оправи.Аз в момента си карам с грешка номер 4(vacuum switch signal),ако някой от колегите знае какво е това каде се намира и как се лекува нека да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Температурният датчик е на кутията на филтъра - или е откачен, или е загинал.Грешка 4 често идва от един от вакуумните маркучи, който е влиза в средата на всмукателния колектор, под карба (за съжаление нямам снимка). Ако е разхерметизиран, дърпа въздух и бърка вакуумния превключвател в черната кутия горе, оттам и колата се поспъва. Ако имаш мануал, виж го къде е и провери маркуча и кабелите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...