Jump to content
Guest raldo

Визможно ли е

Recommended Posts

Guest raldo

Колеги,днес в университета се видяхме с един колрга от Видин и понеже той знае,че имам Хонда ми се похвали,че и той си е взел.Аз естествено веднага поисках да я видя.ами същата като моята.d15b2 91.г. ОБАЧЕ.Как вървеше тая кола.. не знам.Питах го какво е пипал по нея и той каза,че така я е взел,но този,от когото я е взел бил пилил(разширявал)входящите канали за горивото на главата(каквото и да означава).Та ви питам :Това възможно ли е или ме е метнал по тополите :cool: .защото вдигнах капака и не личеше нищо което не е серийно там.Нито филтър,абе нищо.А върви да си......майката,с извинение.той казва че я засичал на дино и била 109 коня.Двигателя е D15B2 .(на външен вид)и той твърди,че не е престъргван блока ,само главата. :dry: ???Ще ми е интересно какво мислите по въпроса.Днес пак ще го видя и пак ще погледна двигателя,но съм 99.99% сигурен.Възможно ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

4е и пита6 ;) тва което е направено ако е то де е супер аз ся 4акам и аз да зиам едно такова циви4е и го по4вам аналоги4но но и по задалбо4ено :cool: .4е ако е пуснато само един вятар на камерата и после е полирана клапаните са полирани и седлата леглата са оголемени а е както си му е реда и ако бензиновите канали са раз6ирени даже малко коне са изкарани кажи му сега да си полира и смукателния колектор да сложи нов изпускателен и да му раз6ири дупката и ад сложи 64мм траба до края с едно краино право гарне без катализатори и такива простотии ,но гарнето ад е с колкото се може по голям диаметар на трабата и ад е права от тоиота лед круизер мойе много подходя6то е и колата 6те стане ако е направено вс това около 135 140 коня :dry: ако му се занимава с повете тунинг да излее калниции преден капак от пвц /да я олекоти / един сп вал и пружини н аклапаните олекотен маховик и колата 6ТЕ има НЯКОИ ДА МЕ СПРЕ АКО МОЖЕ АМА СЕ ЖПУСНАХ МАИ В ПРЕКАЛЕНО ГОЛЕМИ ОБЯСНЕНИЯ :) ПИ6И МИ ЛИ4НО САОБ6ТЕНИЕ АКО ИСКА6 ПОВЕ4Е ИНФО КВО ДА НАПРАВИ6 ПО ТВОИТА ДА ЛЕТИ НИСКО ПО ПАТЯ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Първо сигурен ли си, за резултатите от диното? На кое дино я е засичал, те в БГ не са много, да не би да си измисля.То най-лесно е да е сложил по-отворени валове, и да ги направи тези 109 коня. Има и фабрично 1.5 двигатели с такава мощност, но са пълен инжекцион.И поздрави за аватара :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest raldo

Може да си измисля.Аз затова кръстих така темата.Питам за мнения по въпроса.Само че аз се возих в нея,даже я подкарах ,и след като имам същата смятам,че мога да направя разлика. :bounce::ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

направи една груба сметка.......D16A6 = 1600cc = 108hp(108 / 1.6) * 1.5 = 101.25значи ако направиш една д15б2-ка със пълен инжекцион и вал като на д16а6 (приемам че генерациите са еднакви) ще изкараш около 101коняВсъщност, такъв двигател има - D15B7 = 101hp :bounce: Да не говорим, че ако е настроена перфектно, със читава система за студен въздух и ако е сложена спортна генерация, може и повече да се изкарат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Мога да предложа спортен вал за Д15Б2 ако някой иска повече коне от тия мотори предполагам става и на другите едновалки без втек.Който има интерес да пише лично съобщение.

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest raldo
тукНе исках да пускам друга тема с същото заглавие :D:blink::thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

По-скоро е невьзможно :blink: Освен ако я продава без мотор скорости..... :D От мобилето можеш да извадиш цяля пачка постове за тема "бисири" :D:thumbs1:

Редактирано от johnyboy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

А върви да си......майката,с извинение.той казва че я засичал на дино и била 109 коня.Двигателя е D15B2 .(на външен вид)и той твърди,че не е престъргван блока ,само главата. :thumbs1: ???

Колега, поздрави пича от мен и аз съм се вманячил на този мотор в момента. Вярвам му, че върви, защото тези мотори се оказаха с потенцял и не се развъртат никак лошо, просто фабрично са много подтиснати. С конете ти казвам, че малко е преувеличил, защото правя същата кола и имам представа какво трябва да се направи, за да стане 109 коня. Само с тези промени няма да може да мине, за да докара тази мощ, но ще върви супер :blink: Питай го къде е мерил колата? Мощността на колелата ли е или на мотора? Уточнението е много важно, съмнявам се да е на колелата. Аз гледам само тази на колелата, за мен това е дийствителната мощност на автомобила. По не много точни сметки, мойта е някъде около 105 коня на вала, ама е относително всичко, защото никъде не съм срещнал точните загуби на този модел. Просто си сравнявам с останалите Сивици дето са минали през дино тест. Иначе на колелата съм с 92 коня. Ако имаш възможност да отговориш на въпросите ми, ще съм ти много благодарен :D Защото ми е необходима възможно повече информация за подобни неща при този мотор, за да се ориентирам при мен за какво става въпрос и какво може още да се направи?Освен това ще ми е от полза и да се запозная с човека, може и да сравним колите, ако разбирасе е удобно и няма някаква пречка или проблем :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...