Jump to content
Guest bvo

Info

Recommended Posts

Guest bvo

Здравейте момчета,Искам да задам един малко странен и неясен за мен въпрос!Та, идеята ми е такава, D14A7 и D14A8 май са абсолютно еднакви двигатели, обаче единият е 75 а другия 90 конски сили!!!Аз мисля че разликата е само в софтуера записан на чипа на компютъра, и ако се вземе чип от D14A8, на програматор да се свали програмката и след това се запише на чипа на D14A7, тогава D14A7 ще стане 90 коня!Така ли е, или не е така???Моля за всякъкви съвети, инфо, линкове и т.н.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Единият не е ли с карбуратор, а другият - инжекцион?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bvo

Мисля, но не съм сигурен че D14A8, също като моя (D14A7) е с многоточково впръскване! Както казват голфаджиите "пълна инжекция"!Нека Dobromirski каже как е? Той кара D14А8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Разликата най-вероятно е от вала и буталата.Софта съм почти сигурен, че е 1:1!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bvo
Отговорено (Редактирано)

Колега PARADOX_sf,и двата двигателя са с диаметър на буталото: 75 милиметра, ход на буталото: 79 милиметра! Тези данни се повтарят на всички сайтове на които намерих инфо за двигатели.За това си мисля че разликата от конските сили идва от софтуера!Голям мерак ми е да закача на моята кола ECU от D14A8 и да видя какво ще стане!D14A7 - характеристикиD14A8 - характеристики

Редактирано от bvo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

скоро някой тук писа за разликата между Д14А4 и Д14А3, които са съответно 90 и 75коня- състояла се само в някаква ограничителна шайба,която е с по-малък диаметър под дроселната клапа :) но колко е истина това не зная :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf
Отговорено (Редактирано)

Има разлика в степента на сгъстяване от което следва (90% сигурно) , че има разлика и във разпределителния вал. Може и в дросела, дължината на входящия колектор, изпускателите и т.н. да има разлика, но според мен е в горното.

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

и аз така бях отговорил тогава,но ако този колега чете тази тема нека пише какво е констатирал в крайна сметка :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bvo

Колеги, много нещо прегледах, много нещо прочетох и съвсем се обърках, вече не знам какво да кажа!ОБАЧЕ НАМЕРИХ ЕДИН D14A8 на една морга до Велико Търново, искат му 1000 лв. със скоростната кутия барабар!Май ще отида да го купя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Има разлика в степента на сгъстяване от което следва (90% сигурно) , че има разлика и във разпределителния вал. Може и в дросела, дължината на входящия колектор, изпускателите и т.н. да има разлика, но според мен е в горното.

не знаех че разлка в степена на сгъстяване идва от разпредеитения вал и т.н :weirdo:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Има разлика в степента на сгъстяване от което следва (90% сигурно) , че има разлика и във разпределителния вал. Може и в дросела, дължината на входящия колектор, изпускателите и т.н. да има разлика, но според мен е в горното.

не знаех че разлка в степена на сгъстяване идва от разпредеитения вал и т.н :lol:
По-висока степен => вала трябва да е с по-големи фази и обратното, за да работи оптимално двигателя.Не съм казал, че разликата в степента е от вала, но щом твърдиш така нека така да е. Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Има разлика в степента на сгъстяване от което следва (90% сигурно) , че има разлика и във разпределителния вал. Може и в дросела, дължината на входящия колектор, изпускателите и т.н. да има разлика, но според мен е в горното.

не знаех че разлка в степена на сгъстяване идва от разпредеитения вал и т.н :thumbs1:
По-висока степен => вала трябва да е с по-големи фази и обратното, за да работи оптимално двигателя.Не съм казал, че разликата в степента е от вала, но щом твърдиш така нека така да е.
знам че си дървен философ бе колега аре бегай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...