Guest bvo #1 Публикувано 24 Март, 2005 Здравейте момчета,Искам да задам един малко странен и неясен за мен въпрос!Та, идеята ми е такава, D14A7 и D14A8 май са абсолютно еднакви двигатели, обаче единият е 75 а другия 90 конски силиАз мисля че разликата е само в софтуера записан на чипа на компютъра, и ако се вземе чип от D14A8, на програматор да се свали програмката и след това се запише на чипа на D14A7, тогава D14A7 ще стане 90 коня!Така ли е, или не е така???Моля за всякъкви съвети, инфо, линкове и т.н.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Victor #2 Отговорено 24 Март, 2005 Единият не е ли с карбуратор, а другият - инжекцион? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bvo #3 Отговорено 24 Март, 2005 Мисля, но не съм сигурен че D14A8, също като моя (D14A7) е с многоточково впръскване! Както казват голфаджиите "пълна инжекция"!Нека Dobromirski каже как е? Той кара D14А8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #4 Отговорено 24 Март, 2005 Разликата най-вероятно е от вала и буталата.Софта съм почти сигурен, че е 1:1! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bvo #5 Отговорено 25 Март, 2005 (Редактирано) Колега PARADOX_sf,и двата двигателя са с диаметър на буталото: 75 милиметра, ход на буталото: 79 милиметра! Тези данни се повтарят на всички сайтове на които намерих инфо за двигатели.За това си мисля че разликата от конските сили идва от софтуера!Голям мерак ми е да закача на моята кола ECU от D14A8 и да видя какво ще стане!D14A7 - характеристикиD14A8 - характеристики Редактирано 25 Март, 2005 от bvo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen #6 Отговорено 25 Март, 2005 скоро някой тук писа за разликата между Д14А4 и Д14А3, които са съответно 90 и 75коня- състояла се само в някаква ограничителна шайба,която е с по-малък диаметър под дроселната клапа но колко е истина това не зная Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #7 Отговорено 26 Март, 2005 (Редактирано) Има разлика в степента на сгъстяване от което следва (90% сигурно) , че има разлика и във разпределителния вал. Може и в дросела, дължината на входящия колектор, изпускателите и т.н. да има разлика, но според мен е в горното. Редактирано 26 Март, 2005 от PARADOX_sf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen #8 Отговорено 27 Март, 2005 и аз така бях отговорил тогава,но ако този колега чете тази тема нека пише какво е констатирал в крайна сметка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bvo #9 Отговорено 7 Април, 2005 Колеги, много нещо прегледах, много нещо прочетох и съвсем се обърках, вече не знам какво да кажа!ОБАЧЕ НАМЕРИХ ЕДИН D14A8 на една морга до Велико Търново, искат му 1000 лв. със скоростната кутия барабар!Май ще отида да го купя! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1 #10 Отговорено 7 Април, 2005 Има разлика в степента на сгъстяване от което следва (90% сигурно) , че има разлика и във разпределителния вал. Може и в дросела, дължината на входящия колектор, изпускателите и т.н. да има разлика, но според мен е в горното. не знаех че разлка в степена на сгъстяване идва от разпредеитения вал и т.н Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #11 Отговорено 8 Април, 2005 (Редактирано) Има разлика в степента на сгъстяване от което следва (90% сигурно) , че има разлика и във разпределителния вал. Може и в дросела, дължината на входящия колектор, изпускателите и т.н. да има разлика, но според мен е в горното.не знаех че разлка в степена на сгъстяване идва от разпредеитения вал и т.н По-висока степен => вала трябва да е с по-големи фази и обратното, за да работи оптимално двигателя.Не съм казал, че разликата в степента е от вала, но щом твърдиш така нека така да е. Редактирано 8 Април, 2005 от PARADOX_sf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1 #12 Отговорено 9 Април, 2005 Има разлика в степента на сгъстяване от което следва (90% сигурно) , че има разлика и във разпределителния вал. Може и в дросела, дължината на входящия колектор, изпускателите и т.н. да има разлика, но според мен е в горното.не знаех че разлка в степена на сгъстяване идва от разпредеитения вал и т.н По-висока степен => вала трябва да е с по-големи фази и обратното, за да работи оптимално двигателя.Не съм казал, че разликата в степента е от вала, но щом твърдиш така нека така да е. знам че си дървен философ бе колега аре бегай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове