Guest camaro #1 Публикувано 21 Март, 2005 Хора сивика ми е с хидравлика,ама е малко "тегаво" трудно се вурти гадта,има ли някъв вариянт дето да направя нещо,че да се върти по лесно (без да сменям цялата хидравлика ) та....не че се върти трудно ама ако може по лесно няма да е лошо,ако някои има идеи моля да сподели ;) мерси ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Hronos #2 Отговорено 21 Март, 2005 Като начало си смени хидравличното маслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO #3 Отговорено 21 Март, 2005 Като начало си смени хидравличното маслото. А има начин как да се олекоти,но по принцип ги натягат като почнат да хлопат та може и с това да се сблъскаш.Ама опитай от опит глава не боли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #4 Отговорено 21 Март, 2005 Като начало си смени хидравличното маслото. еми един прост въпрос ми изникна в главата ... "защо?" да прави това ? с какво помага новото масло на хидравликата след като старото е в нормите ..."износва" ли се или какво старото ? аз съм си нинджа така че си питам разни неща които са ми интересни и не ги знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vtec #5 Отговорено 23 Март, 2005 Колега CryoGen ,как ще разберем дали хидравличното масло е в нормите?:То просто си губи смазочните качества след определен пробег км(описан в книжката на колата),чисто и просто трябва да се сменя-това е!Все пак е вид масло което има цел да смазва нали?А дали някога въобще е сменяно???? И по важното е-да се сменя с качествено по възможност на HONDA Има го.Заслужава си парите защото такова масло се сменя много рядко и то при проблеми или нещо подобно като на колегата постнал темата.Има коли с по над 230 000 без сменено масло ,ноо при тях НЯМА проблем като този описан в тази тема.Другото зарди което може да ти се върти трудно волана е --тежки джанти и много голям цолаж гума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest peterk #6 Отговорено 23 Март, 2005 Другото зарди което може да ти се върти трудно волана е --тежки джанти и много голям цолаж гума.Може ли по широките гуми да прецакат хидравликата? Мисля да си слагам 195/50/R като това са възможно най-широките гуми за мойта кола(според книжката)... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #7 Отговорено 23 Март, 2005 Колега CryoGen ,как ще разберем дали хидравличното масло е в нормите?:То просто си губи смазочните качества след определен пробег км(описан в книжката на колата),чисто и просто трябва да се сменя-това е!Все пак е вид масло което има цел да смазва нали?А дали някога въобще е сменяно???? И по важното е-да се сменя с качествено по възможност на HONDA Има го.Заслужава си парите защото такова масло се сменя много рядко и то при проблеми или нещо подобно като на колегата постнал темата.Има коли с по над 230 000 без сменено масло ,ноо при тях НЯМА проблем като този описан в тази тема.Другото зарди което може да ти се върти трудно волана е --тежки джанти и много голям цолаж гума. На колко км трябва да се сменя маслото?Ако е хондово или някво друго? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Magnum #8 Отговорено 23 Март, 2005 Може ли по широките гуми да прецакат хидравликата? най-широките гуми за мойта кола(според книжката)... щом са по книжка няма опасност, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #9 Отговорено 25 Март, 2005 Колега CryoGen ,как ще разберем дали хидравличното масло е в нормите?:То просто си губи смазочните качества след определен пробег км(описан в книжката на колата),чисто и просто трябва да се сменя-това е!Все пак е вид масло което има цел да смазва нали?А дали някога въобще е сменяно???? И по важното е-да се сменя с качествено по възможност на HONDA Има го.Заслужава си парите защото такова масло се сменя много рядко и то при проблеми или нещо подобно като на колегата постнал темата.Има коли с по над 230 000 без сменено масло ,ноо при тях НЯМА проблем като този описан в тази тема.Другото зарди което може да ти се върти трудно волана е --тежки джанти и много голям цолаж гума.На колко км трябва да се сменя маслото?Ако е хондово или някво друго? и аз това питам...за нормите имах в предвид че си има съд в които се налива тази течност, който е разграфен за минимално и максимално количество, тоестако е между тези две линии маслото е "в нормите" (на нормалното и работно състояние ) а това кой може да ми каже кога си е загубило смазочните качества ....така като се замисля реално, в хидравликата масло доливаш само ако си имал изтичане (след удар или нещо друго)... иначе няма как да разбереш кога са се загубили тези "смазочни качества" ... освен ако не си пише в книжката на колата или на опаковката на самото масло ... та някои ако знае да ни светне с парадокса щото ни интересува кога трябва да се сменя това нещо ;)btw ... къде точно е хидравличната система и къде и как се подава допълнителната сила която да задвижва колелата ...надявам се някой да ме разбере какво питам защото ако тръгна да обяснявам какво искам да питам, ще стане безкрайно сложно (професионално изкривяване ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest johnyboy #10 Отговорено 25 Март, 2005 "Смазочните качества" на хидравличното масло са фторична функциа. Както всички други и то си има определен критерии за годност(не го знам, но със сигурност искам).Ако някой си направи труда да ни светне ...... най много да се накьрка яко на 27.03. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vtec #11 Отговорено 26 Март, 2005 Колега CryoGen ,как ще разберем дали хидравличното масло е в нормите?:То просто си губи смазочните качества след определен пробег км(описан в книжката на колата),чисто и просто трябва да се сменя-това е!Все пак е вид масло което има цел да смазва нали?А дали някога въобще е сменяно???? И по важното е-да се сменя с качествено по възможност на HONDA Има го.Заслужава си парите защото такова масло се сменя много рядко и то при проблеми или нещо подобно като на колегата постнал темата.Има коли с по над 230 000 без сменено масло ,ноо при тях НЯМА проблем като този описан в тази тема.Другото зарди което може да ти се върти трудно волана е --тежки джанти и много голям цолаж гума.На колко км трябва да се сменя маслото?Ако е хондово или някво друго? и аз това питам...за нормите имах в предвид че си има съд в които се налива тази течност, който е разграфен за минимално и максимално количество, тоестако е между тези две линии маслото е "в нормите" (на нормалното и работно състояние ) а това кой може да ми каже кога си е загубило смазочните качества ....така като се замисля реално, в хидравликата масло доливаш само ако си имал изтичане (след удар или нещо друго)... иначе няма как да разбереш кога са се загубили тези "смазочни качества" ... освен ако не си пише в книжката на колата или на опаковката на самото масло ... та някои ако знае да ни светне с парадокса щото ни интересува кога трябва да се сменя това нещо ;)btw ... къде точно е хидравличната система и къде и как се подава допълнителната сила която да задвижва колелата ...надявам се някой да ме разбере какво питам защото ако тръгна да обяснявам какво искам да питам, ще стане безкрайно сложно (професионално изкривяване ) Колега CryoGen ,тъй като никой от нас не си знае реалните км на колицатата и съответно дали е сменяно хидравличното масло, единственото което може да се направи е да се прочете на колко км ,уж е препорачително да се сменя то.Все пак и то има вискозитет който се губи с времето,макар и по бавно--още няма вечни неща. Аз имах в предвид ,че може би пише в книжката на колата,или ако някой намери хидравлично масло производство на хонда просто да погледне дали пише нещо на него.Аз лично съм виждал такова ,но тогава не съм се интересувал защото съм нямал нужда и не мога да кажа със сигурност! дали пише нещо на самата опаковка.Не съм някакъв разбирач,даже напротив,но просто имам познат с accord ,който ми каза ,че когато си е купил колата си го е сменил и е имало разлика.Показа ми и тубата от самото масло-беше производство на ХОНДАТова е.Просто исках да споделя по кратко ноооо стана една Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vtec #12 Отговорено 26 Март, 2005 Беше преди доста време ,когато той ми каза ,но маслото май струваше около 17-20лв литъра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #13 Отговорено 26 Март, 2005 литър е достатъчно, поне за моита трябват 700 мл мисля ...и хонда препоръчват да се слагат техни масла в хидравликата ...така че е хубаво че си прочел на опаковката "HONDA" не си мисли че нещо се заяждам btw, просто така си говоря,професионално изкривяване даите да намерим някои които знае на колко време се сменя това проклето масло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vtec #14 Отговорено 28 Март, 2005 Ще поразпитам и ако имам информация по въпроса ще драсна някой ред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest tdm #15 Отговорено 28 Март, 2005 Здравейте, Honda фенове ! По въпроса с хидравликата :смяната на хидравличното масло е важно нещо но проблема най вероятно не в това. На една Хонда 5ген. с хидравлик със същия проблем след като и сменихме шарнирните болтове проблема изчезна предполагам че и тук става въпрос за това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stass #16 Отговорено 28 Март, 2005 Колега CryoGen ,как ще разберем дали хидравличното масло е в нормите?:То просто си губи смазочните качества след определен пробег км(описан в книжката на колата),чисто и просто трябва да се сменя-това е!Все пак е вид масло което има цел да смазва нали?А дали някога въобще е сменяно???? И по важното е-да се сменя с качествено по възможност на HONDA Има го.Заслужава си парите защото такова масло се сменя много рядко и то при проблеми или нещо подобно като на колегата постнал темата.Има коли с по над 230 000 без сменено масло ,ноо при тях НЯМА проблем като този описан в тази тема.Другото зарди което може да ти се върти трудно волана е --тежки джанти и много голям цолаж гума. Колеги, доколкото аз знам, хидравличното масло(Декстрон) всъщност не е точно масло и целта му не е да смазва а посредством вискозитета си да придава въртеливото движение(малко лаишки се изказах ), подобно на това което става във вариаторите. Така че това масло губи свойствата си, когато започне да губи вискозитета си. А иначе напълно е възможно прекалено широките гуми да прецакат хидравликата, както и ниското ниво на течността в казанчето ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #17 Отговорено 28 Март, 2005 Колеги, доколкото аз знам, хидравличното масло(Декстрон) всъщност не е точно масло и целта му не е да смазва а посредством вискозитета си да придава въртеливото движение(малко лаишки се изказах ), подобно на това което става във вариаторите. Така че това масло губи свойствата си, когато започне да губи вискозитета си. А иначе напълно е възможно прекалено широките гуми да прецакат хидравликата, както и ниското ниво на течността в казанчето ! да но как да разберем кога си е загубило вискозитета ще изтича ли или какво ?колко кинти може да излезе една нова хидравлична помпа ?мога ли да сложа друга по добра и трябва ли ?а гумите уж са допустими за модела , 195/50/15ПС : за тези неща с помпата просто си питам, за обща информация не че наистина ще тръгна да си сменям помпата докато бачка 0_о (а може и да я сменя като се знам какъв съм психопат ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Horse #18 Отговорено 28 Март, 2005 Хора сивика ми е с хидравлика,ама е малко "тегаво" трудно се вурти гадта,има ли някъв вариянт дето да направя нещо,че да се върти по лесно (без да сменям цялата хидравлика ) та....не че се върти трудно ама ако може по лесно няма да е лошо,ако някои има идеи моля да сподели мерси :) Както каза колегата tdm... провери си шарнирите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bvo #19 Отговорено 30 Март, 2005 Хора, аз съм само за тази тема!Днес ми се прееба лагера на помпата на хидравликата и сега така яко свири и стърже, че не знам утре дали ще ме закара колцата до бокса (сервиза)!Много ми стана гадно, пътувам от Варна за Русе, карам си аз по магистралката и изведнъж гадния шум/стържене/виене започна! До Русе вече беше толкова силен че ми беше гадно да си карам колата!Някой има ли идея колко може да ме обръснат за сваляне на помпа на хидравлика, смяна на лагера и монтаж на помпата!???Благодаря от сега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Hronos #20 Отговорено 30 Март, 2005 Колега както го описваш по скоро на Водна помпа ми прилича.ти как реши че ехидравликата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bvo #21 Отговорено 30 Март, 2005 Просто точно от там се чува гадния шум! От помпата на хидравликата!Вярно е че всичко там е метал свързан с друга метална част, и шума ти се струва че е някаде, а той се оказва съвсем на друго място, но.....утре ще си покаже, като смъкнем ремъка първо на хидравликата, ако не изчезне шума, смъкваме ремъка на водната помпа, и така докато открием от къде иде гадния шум! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове