Jump to content
iht76

Accord 2.0 Tdi (20t2n ), проблем студен старт

Recommended Posts

... и друго - къде и е на тази кола DLC(OBD) куплунга?? къде ли не рових, но такова нещо няма !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един колега си вае такава миналата година - имаше подобен проблем зимата - но след смяна на свещите се оправи - и май наистина са 3 свещите - под ГНП-то има заготовка на главата за свещ но е празно - важно е да не смуче въздух някъде по нафтопровода- изтърва ли си горивото пали трудно - има клапан за гориво някакъв на помпата който също прави проблеми . това е в основни линии буксата май беше под жабката навряна успех дано съм помогнал - пиши какво е станало

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3gpaBeu колега! От близо година карам английски Civic с двигател 2.0i TD. ДВГто ни е едно и също, твоята обаче е с intercooler. По въпроса за свещите, четвърта не търси и не слагай, просто няма да може. 3 са свещите, хората са си го изчислили. Аз имах подобен проблем с паленето, при студен старт. Същите симптоми, веднъж запалена и загасена, след това чукаш и пали. След смяна на свещите, работата съвсем малко се подобри, сега имам проблем с един възвратен клапан, който връща нафтата (нафтовата помпа). При мен проблема е при него, явно нещо изтърва. Сега се опитвам да отстраня проблема, като го подменя с нов. Забелязах, че сега като се постопли времето и колата ми пали без проблем. Въртя ключа и пали от рас. Зимата бях по-зле, явно просто е такъв двигателя. Те и колегите тук от форума, ми обясниха нещо такова. Можеш да пробваш и с горивния филтър, понякога, ако е задръстен яко, също може да ти направи проблем при палене. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iht76

Благодаря на Станислав и Николай за насоките.... утре имам час за сервиз.... ще видим какво ще измъдруват... надявам се че може да се смени само този клапан, а не цялата ГНП ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, вчера си взех колата от сервиза.... доколкото схванах, май само на компютър са я закачили и грешката която двала било за някакъв сензор:yawn: Така и не можахме да се разберем какъв - пусто не говоря испански. Някакви идеи какво може да е? Не ми казаха номера на грешката, а аз все така НЕ МОГА да намеря къде е DLC(OBD) куплунга за да си я видя сам.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и друго - къде и е на тази кола DLC(OBD) куплунга?? къде ли не рових, но такова нещо няма !

под жабката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и друго - къде и е на тази кола DLC(OBD) куплунга?? къде ли не рових, но такова нещо няма !

под жабката
ми там има само някакви бушони под едно капаче...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,А сега как ти пали колата?Защото на мен примерно само когато беха -15 -20 градуса ми палеше малко по-трудно ,но пък и аз бех сипал нафта от шел и за това може би :) Понеже сипвам само при гърците на ЕКО Елда и съм много доволен.Та и аз си мислех ,че свещите са ми отишли по едно време в големите студове като взе да пали по-трудно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,А сега как ти пали колата?Защото на мен примерно само когато беха -15 -20 градуса ми палеше малко по-трудно ,но пък и аз бех сипал нафта от шел и за това може би :) Понеже сипвам само при гърците на ЕКО Елда и съм много доволен.Та и аз си мислех ,че свещите са ми отишли по едно време в големите студове като взе да пали по-трудно.

.... ми пак по същия начин - трудно - то нищо не е правено по нея (свещи не съм сменял, щото били нови) а м/у другото тук е доста топло - към 15-20 градуса и пак пали трудно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здрасти колега - ако имаш възмижност отиди и замери акумулатора - говоря за замерване не с мултицет а на тест - има верочтност някоя клетка да не работи и от това да е трудния старт - теста ще покаже на колко процента от капацитета работи акумулатора - ако е слаб може да не подгрява добре - при дизела е важен стартовия ток на акумулатора да е силен - в противен случай труно пали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...