kalin_gk 216 #1 Публикувано 3 Април, 2008 Едно въпросче първо. С дискови спирачки ли си отзад? Ако отговора е да - няма реглаж на колелото. Реглажа е само от купето и ако не е блокирало жилото то проблема е в спирачния апарат. Вътре в него има един ексцентрик, който се износва и ръчната започва да не държи. Нядявам се да съм бил полезен. Това е проблем на всички по стари хонди с дискови спирачки отзад. дано при теб да не е това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Most_Wanted #2 Отговорено 3 Април, 2008 А къде се намира това жило в купето, че и аз искам да си поопъна мойто. Колата е Сивик 5ген с барабани отзад. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FreekManiak 0 #3 Отговорено 3 Април, 2008 Едно въпросче първо. С дискови спирачки ли си отзад? Ако отговора е да - няма реглаж на колелото. Реглажа е само от купето и ако не е блокирало жилото то проблема е в спирачния апарат. Вътре в него има един ексцентрик, който се износва и ръчната започва да не държи. Нядявам се да съм бил полезен. Това е проблем на всички по стари хонди с дискови спирачки отзад. дано при теб да не е това.Колега, мерси за отговора! Надявам се да не е от това, а как да проверя дали е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BRAINIAC 1 #4 Отговорено 3 Април, 2008 А къде се намира това жило в купето, че и аз искам да си поопъна мойто. Колата е Сивик 5ген с барабани отзад.колега, намира се между предните седалки в задната част, дето е пепелника.Сваляш го и под него е гаиката за реглажа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #5 Отговорено 4 Април, 2008 След като си с дискови спирачки разглобяваш спирачния апарат и там има едно буталце което натиска накладката към диска, натискаш леко спирачката за да излезе малко това буталце. То има едни като нарези за отпред на челото и с много голяма отвертка или някакъв ключ започваш да въртиш посока на чесовниковата стрелка, и това бутало започва да се прибира малко по малко! Оставяш го така че да има най-малко разточние след като зглобиш спирачния апарат м/у накладката и диска И си готов! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA 3 #6 Отговорено 4 Април, 2008 Някой да ми помогне за Дел сол 125hp ? Там как стоят нещата с натягането ?...можеби е като на сивик 5-та ? 10х Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FreekManiak 0 #7 Отговорено 4 Април, 2008 (Редактирано) Накладката ми е на няма и милиметър от диска, сега ги проверих, като сваля гумата и опъна ръчната дори и с тръба не мога да завъртя диска, същото е и с спирачка, но в движение като е дръпна ИЗОБЩО не хваща. Само малко престъргва и толкова! Напрово ще умра от яд Дайте някой съвет! Редактирано 4 Април, 2008 от FreekManiak Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA 3 #8 Отговорено 4 Април, 2008 Накладката ми е на няма и милиметър от диска, сега ги проверих, като сваля гумата и опъна ръчната дори и с тръба не мога да завъртя диска, същото е и с спирачка, но в движение като е дръпна ИЗОБЩО не хваща. Само малко престъргва и толкова! Напрово ще умра от яд Дайте някой съвет!Веднага получаваш съвет от мен,отиди в сервиза на субару който е по пътя на 42 към Банкя,отляво се пада,отиваш там и ти я натягат,на брат ми му взеха 5 лева и ръчната ковеше на 2 зъб...перфектни работници са там мн добри...за 3 мин му я направиха да лови катоооооооо....отиди и провери Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milen-crx 0 #9 Отговорено 4 Април, 2008 Ако си с барабани ги отвори и напръскай с спрей специален за почистване на спирачна система възможно е да са клеясали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FreekManiak 0 #10 Отговорено 4 Април, 2008 Ако си с барабани ги отвори и напръскай с спрей специален за почистване на спирачна система възможно е да са клеясали.С дискове съм отзад Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове