Jump to content
Martin Raynov

Kлапана на Витек-а

Recommended Posts

Проблема ми е в това,че мога да си поръчам нова гарнитура на не зная дали тоя теч влияе на включването на витека и на вървенето.В смисъл такъв,възможно ли е заради теча да пада толкова налягането след клапана,че да не може да зацепи кобиличките една спрямо друга и нещо от сорта-колата спира да върви и усещам много разно презастъпване на фазите(мисля,че остава само на малкия и на средния ход на клапана,а съответно и на тея фази на газоразпределянае)Нека ако някой се е сблъсквал с подобна ситуация да сподели!Благодаря предварително!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъв VTEC си?Питам, защото май се оказа на 99% от VTI-та имат проблем с теча на масло оттам.Аз си поръчах на Иво (Prelude) комплекта гарнитурки. Смешни пари е, няма и 20$

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рекса ми е с Б16А1 моторетка и знам,че гарнитурата не е скъпа,но основната ми идея е дали може да спре да включва третата фаза на витек-а,че дайе логично и втората,защото ми се струва,че откакто се разтече колата спря да върви,а може и да си внушавам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рекса ми е с Б16А1 моторетка и знам,че гарнитурата не е скъпа,но основната ми идея е дали може да спре да включва третата фаза на витек-а,че дайе логично и втората,защото ми се струва,че откакто се разтече колата спря да върви,а може и да си внушавам.

и по добре да не ти я включва :) б16а няма 3 фази!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е същата работа - гарнитурката беше леко прокъсана между двете камерки - ефектът е точно презастъпване и на моменти недостатъчно налягане за включване... Със силикон не става - мисля, че решението е просто нова гарнитурка - ако знаеш къде има без да се чака 2 седмици, направо мятай едни координати...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на всеки втори втек му тече там масло но пак чак губене на мощност несъм чувал....с какво малко караш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мобил Супер С 10-40 полусинтетика.Пък Калинката да каже кой Витек има три степени и кой две,щото ми се струва,че не е прав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

NSX е единствената с three stage VTEC.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е :rolleyes: Я потърси D15B :huh:п.п. Абе ти яко оф почна да трескаш :P И мене ме подкарваш :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Еххх как грубо сипа сол в ранта Д15Б тоз двигател е по-голяма екзотика и от NSX-a и от моя. P.S. CRX Si е с този двигател.P.P.S За съжаление D15B e JDM двигател. Практически за света NSX-а е тристепенния VTEC.

Редактирано от Al_Capone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...