Martin Raynov 29 #1 Публикувано 3 Април, 2008 Проблема ми е в това,че мога да си поръчам нова гарнитура на не зная дали тоя теч влияе на включването на витека и на вървенето.В смисъл такъв,възможно ли е заради теча да пада толкова налягането след клапана,че да не може да зацепи кобиличките една спрямо друга и нещо от сорта-колата спира да върви и усещам много разно презастъпване на фазите(мисля,че остава само на малкия и на средния ход на клапана,а съответно и на тея фази на газоразпределянае)Нека ако някой се е сблъсквал с подобна ситуация да сподели!Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #2 Отговорено 3 Април, 2008 С какъв VTEC си?Питам, защото май се оказа на 99% от VTI-та имат проблем с теча на масло оттам.Аз си поръчах на Иво (Prelude) комплекта гарнитурки. Смешни пари е, няма и 20$ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #3 Отговорено 3 Април, 2008 Рекса ми е с Б16А1 моторетка и знам,че гарнитурата не е скъпа,но основната ми идея е дали може да спре да включва третата фаза на витек-а,че дайе логично и втората,защото ми се струва,че откакто се разтече колата спря да върви,а може и да си внушавам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalinkata 0 #4 Отговорено 3 Април, 2008 Рекса ми е с Б16А1 моторетка и знам,че гарнитурата не е скъпа,но основната ми идея е дали може да спре да включва третата фаза на витек-а,че дайе логично и втората,защото ми се струва,че откакто се разтече колата спря да върви,а може и да си внушавам. и по добре да не ти я включва б16а няма 3 фази! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #5 Отговорено 3 Април, 2008 При мен е същата работа - гарнитурката беше леко прокъсана между двете камерки - ефектът е точно презастъпване и на моменти недостатъчно налягане за включване... Със силикон не става - мисля, че решението е просто нова гарнитурка - ако знаеш къде има без да се чака 2 седмици, направо мятай едни координати... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #6 Отговорено 3 Април, 2008 на всеки втори втек му тече там масло но пак чак губене на мощност несъм чувал....с какво малко караш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #7 Отговорено 3 Април, 2008 Мобил Супер С 10-40 полусинтетика.Пък Калинката да каже кой Витек има три степени и кой две,щото ми се струва,че не е прав. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #8 Отговорено 3 Април, 2008 NSX е единствената с three stage VTEC. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #9 Отговорено 3 Април, 2008 Не е Я потърси D15B п.п. Абе ти яко оф почна да трескаш И мене ме подкарваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #10 Отговорено 3 Април, 2008 (Редактирано) Еххх как грубо сипа сол в ранта Д15Б тоз двигател е по-голяма екзотика и от NSX-a и от моя. P.S. CRX Si е с този двигател.P.P.S За съжаление D15B e JDM двигател. Практически за света NSX-а е тристепенния VTEC. Редактирано 3 Април, 2008 от Al_Capone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове