borko 1 #1 Публикувано 2 Април, 2008 Така значи водата има 4 пъти по добър коефициент на топлопренасяне от антифриза. Което ще рече че 1 единица вода пренася 4 пъти повече топлина от една единица антифриз - това не е болка за умиране компенсира се от скоростта в офладителната система. Като и визкозитета на антифирза е различен малко повече тормози помпата от водата.Проблем няма да имаш до като не почнат да падат под -5 градуса темпреатурите.Промиването е само под налягане трабва да отвориш някое от най-ниските съединения и да вържеш за чешмата, аз така съм промил не една и две коли.Източването пак става под налягане само че с компресор с въздух.Всичкият антифриз е моноетиленглигол - разликата е само в цената и гъстотата на концентрата.Гледам, че си го правил вече.Еми ако имаш желание да докарвам колата почивните дни да я оправим, пък после ще черпя бири и така Аз и на сервиз бих я закарал, но ще остана ден без кола, пък и няма да съм сигурен, че са промили всичко като хората. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #2 Отговорено 2 Април, 2008 Стига да има къде, с удоволствие бих ти помогнал, но все пак съм строител не сервиз.Като промивах моя просто разширявах една автомивка. Сега изпълнвам един сервиз така или иначе но сме далече от момента с рязането на лентата че да можем да го направим там. Просто не е операция за на улицата или за на двора - трябват компресор и няколко прехода и чешма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове