Jump to content
Guest iuni

Амортисьорите са ви за смяна.........

Recommended Posts

Guest iuni

Колеги, рециклирам маслени, газови и хидравлични амортисьори. Удължавам експлоатационните им качества с около 1-2г. Цената е 6лв/бр. за маслени, газови, и 50лв/бр. за хидравлични. Ако проявите интерес телефона ми е: 02/8525661; Искам да ви подчертая, че " не пълня" , а отремонтирам основно. С уважение към всички шофьори- Киро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Horse

Колеги, рециклирам маслени, газови и хидравлични амортисьори. Удължавам експлоатационните им качества с около 1-2г. Цената е 6лв/бр. за маслени, газови, и 50лв/бр. за хидравлични. Ако проявите интерес телефона ми е: 02/8525661; Искам да ви подчертая, че " не пълня" , а отремонтирам основно. С уважение към всички шофьори- Киро

А можеш ли да кажеш определени амортисьори за смяна ли са или не ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

А можеш ли да кажеш определени амортисьори за смяна ли са или не ?

За това има спецялни стендове. В Подуене има такъв и ако не се лъжа май струваше 5 лв. диагностиката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

А можеш ли да кажеш определени амортисьори за смяна ли са или не ?

За това има спецялни стендове. В Подуене има такъв и ако не се лъжа май струваше 5 лв. диагностиката.
вносителя на SACHS има безплатни стендове, които са доста точни. Мисля и след Подуене имат, със сигурност знам в Младост 2, дето зад ШЕЛ има автомивка, зад автомивката, в локалното.На Фулда, за чисто нови BILSTEIN амортесьори, ми казаха, че са отдавна за смяна и ще се претрепя ако карам с тях! А заради тях си смених старите амортесьори, които не бяха (много) зле :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Не вярвайте на тия стендове.За майтап проверих чисто ново червено кони след монтажа.Стенда каза че били 30% износени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Аз проверих втора употреба,натегнато до край жълто Кони,само маслено без газ вътре.Води се Racing.На пича на стенда щяха да му излетят очите,почти права линия отчете уреда.Тоя на Sachs е верен,и на Акорда тествах нови амортесиори няма проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

а амортисьори за капака на багажника ремонтираш ли, че на Дайхатсуто сдадоха багажа? ако да - давай адрес и телефон да ти ги пращам с Еконт!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Аз проверих втора употреба,натегнато до край жълто Кони,само маслено без газ вътре.Води се Racing.На пича на стенда щяха да му излетят очите,почти права линия отчете уреда.Тоя на Sachs е верен,и на Акорда тествах нови амортесиори няма проблеми.

Приятелю ...натегнато до край за Кони значи заварено....не се търпи на каране.Аз тествах охлабено до край :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

Не вярвайте на тия стендове.За майтап проверих чисто ново червено кони след монтажа.Стенда каза че били 30% износени.

Ami to zatova se iska, da se minat 2-3000 km s novite amortisiori i togava se testvat na stend. Predi tova ne pokazvat realnoto si systoianie!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki
Отговорено (Редактирано)

iuni, мн примамливи цени даваш, но това цените със сваляне и качване на колата ли са или само ремонт на самоя амортесьор и гаранция някаква, макар и малка, даваш ли? става въпрос за Passat '95

Редактирано от dancing_niki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Markony Публикувано на Jul 9 2005, 10:53 AM   Цитат (Hronos @ Jul 8 2005, 10:39 PM) Аз проверих втора употреба,натегнато до край жълто Кони,само маслено без газ вътре.Води се Racing.На пича на стенда щяха да му излетят очите,почти права линия отчете уреда.Тоя на Sachs е верен,и на Акорда тествах нови амортесиори няма проблеми.  Приятелю ...натегнато до край за Кони значи заварено....не се търпи на каране.Аз тествах охлабено до край 

1-во Не си спомням да сме се сприятелявали,аз нямам приятели...........2-ро Ако натегнеш един регулируем амортесьор и го сложиш на стандартното си меко окачване на колата,със сигурност ще работи като заварен.Но с подходящи пружини,променена сходимост,ограничители и други корекции амортесьора си работи и това че вози твърдо и насечено не значи че ти е заварена ходовата част.3-то Червеният аморесьор на "КОНИ" си е абсолютно сериен с една екстра да си регулираш твърдоста в малки граници.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...