Jump to content
manniakk

Покупка на Honda Civic Mugen Si Sedan - 2008

Recommended Posts

k20z3 мотора е предназначен само за щатите и канада. следователно части само с поръчка. Ако си решил да се хвърлиш на такава кола сам знаеш че поддръжката е безбожно скъпа, дори да е европейския type-r. Относно бензина мисля че с а98 можеш да си я караш. Честно да ти кажа мен много ме блазни New Lancer но пък не е толкова спортен, колкото виждам че ти се иска. Евро сертификат може да си извадиш мисля с технотест. нека някой ме коригира ако греша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Братле за тия пари удрях джакпота, ако ще да е и както казваш !!!

Пълниш и багажника с масла и филтри и "половинките" за 10г. напред ;)
и след този срок мисля че спокойно можеш да си купуваш новия модел !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest manniakk
Отговорено (Редактирано)

Не би трябвало нищо да се скапва... се пак това не е q7 да дава дефекти !!! Под части разбирах - ремъци, ролки и други такива консумативи... се пак това не е 10год. кола да и пазаруваш от арабите

Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

Масла - бол, не мисля че ще е проблем да се купи свястно... филтри - 2 на година, ми ще вземеш за първата смяна комплект, пък после от бултрако или колегата prelude примерно...

В hardwarebg човек живеещ в щатите, преди няколко месеца писа че точно тази кола дава най-много кеф при каране за шофьора - беше сравнявал с С2000, БМВ М-нещо си, Лексъс и още някаква, май JoZ му беше ника !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесен избор колега ! Имах възможност да я видя на живо и трябва да кажа че колата е просто изруд - кефи максимално.Четох за нея че дава доста по-голямо удоволствие от карането от хеча SI, но аз все пак съм пристрастен към седаните !!!А относно частите и консумативите не виждам проблем да си ги поръчваш от Щатите на доста прилични цени, въпреки че все пак това е Муген и си е лимитирана серия, което прави колата и уникална.Скачай смело в тигана щом имаш възможност !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета сега на коментарите на видеото Base+вс. ексти и навигация модела SI Sedan е 25 хилки а Mugen Si e 29, но няма навигация като разлика особенна в перформънс нямало. Даваш + 4к $ за спортна генерация, спортно окачване + джанти + боди кит + анти крило. И въпреки всичко си мисля че тези 4 хилки $ си заслужават. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно удостоверението, че колата е годна за каране в Европейския съюз, колегата те насочи правилно: фирмата е "Технотест" в София. Мисля, че сертификата е TUV (един вид са оторизиран представител).Иначе избора ти е прекрасен....супер красива кола! Успех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pencho_hondata

Какво се замисляш това първо е Хонда и второ е нова

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Има ли нещо по-прилично за тези пари? ( Говорим за само нова кола 2008г )

Добави още 2-3К $ и скачай в S2000. Тази кола поне се е доказала и предоказала. И да - говорим за нова кола от 2008, пък и като подарък получаваш още 40 кончета :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mugen SI е избора !!! Уникален автомобил. Виждам че си писал че колата ще дойде евентуално във Варна, значи сигурно си от тук. Имай предвид, че няма друго животно като майор Недев. Може да имаш всички необходими документи и пак да ти направи проблем за регистрацията на колата. Провери дали всичко с технотеста ще е наред - дали ще издадът точните документи които искат в КАТ. Ако не ще трябва да регистрираш в друг град :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Пешо

Няма спор, че изборът е чудесен, но като стана въпрос за пари, ще дължиш ли мито и акциз (за конете над 163) при внос в България? Мисля, че дори и от друга държава-членка на ЕС да я внесеш, акцизът ти е в кърпа вързан...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли нещо по-прилично за тези пари? ( Говорим за само нова кола 2008г )

Добави още 2-3К $ и скачай в S2000. Тази кола поне се е доказала и предоказала. И да - говорим за нова кола от 2008, пък и като подарък получаваш още 40 кончета :lol:
Не ми допадат 2 местни коли ( Някак си не мога да ги възприема ( това да не е пистов мотор :lol: ) ). Не са практични просто :cool:. Купе, седан или хетчбек си мисля аз. Ще поискаш някой път да качиш 2 приятелки и едната трябва да седи в теб :) А за тези 40 кончета ще си взема едно чипче, ще се бутне малко и v-teca и готово :ph34r: Вчера загледах и Mazda RX-8, но с този ванкелов двигател :blink: Пак на същите пари идва. Имам още около 2 седмици да реша какво ще е. До тогава долара ще е 1,20 и ще е най-изгодно за покупката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA

Сори,че така ще го кажа....нооооо аз определено ако имах толкова пари щях да взема Мitsubishi EVO незнам коя генерация но си мисля 4е поне 8 ще можех да земеш...това е идялната кола...багажник огромен,4+1 места,с огромен двигател,различни степени на спорт,те са си близо 300 коня с 4х4 всичките му там неща...верно не е хонда но толкова добра хонда като евото незнам....и с2к няма да има думата там....ако питаш мен вземи мицото и остани фен на хонда :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори,че така ще го кажа....нооооо аз определено ако имах толкова пари щях да взема Мitsubishi EVO незнам коя генерация но си мисля 4е поне 8 ще можех да земеш...това е идялната кола...багажник огромен,4+1 места,с огромен двигател,различни степени на спорт,те са си близо 300 коня с 4х4 всичките му там неща...верно не е хонда но толкова добра хонда като евото незнам....и с2к няма да има думата там....ако питаш мен вземи мицото и остани фен на хонда :blink:

Колега и аз много се кефя на мицото , но EVO 2008 вече е сума която не мога да отделя на този етап. Новичко + full екстри във Варна всичко платено идва 63 000 лъвчета ... 20 хил повечко от Mugen-a , колкото и да ми се иска няма да стане :ph34r:Ето малко инфо за въпростоно ЕВО

Engine Type: 2.0L MIVEC I4 turbocharged/intercooledEngine Code: 4B11 T/CValve Train: DOHC, 16-valve, Mitsubishi Innovative Valve-timing Electronic Control system (MIVEC)Displacement (cu in./cc): 122 / 1998Bore x Stroke (in./mm): 3.4 x 3.4 / 86.0 x 86.0Compression Ratio: 9.0:1Horsepower @ RPM (BHP) (Fed./Cal.): 291@6500Torque @ RPM (lb-ft.) (Fed./Cal.): 300lb.ft.@4000Engine Block: AluminumCylinder Heads: AluminumRedline RPM: 7,000Fuel System: MPIEmissions: Fed: Tier 2 bin 5Recommended Fuel: Premium Unleaded, 91 AKI min.Radiator Core size (mm): 700 x 408 x 27Engine Oil Type: 5W-30Engine Oil Capacity (qt./l): 5.0 / 4.8 (filter + 0.3 qt; cooler + 0.5 qt.)Battery: 65D26LAlternator (Amps): 130A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... До тогава долара ще е 1,20 и ще е най-изгодно за покупката.

:ph34r:Пепел ти на устата! Ще ми умре бизнеса с Google! :blink::cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сори,че така ще го кажа....нооооо аз определено ако имах толкова пари щях да взема Мitsubishi EVO незнам коя генерация но си мисля 4е поне 8 ще можех да земеш...това е идялната кола...багажник огромен,4+1 места,с огромен двигател,различни степени на спорт,те са си близо 300 коня с 4х4 всичките му там неща...верно не е хонда но толкова добра хонда като евото незнам....и с2к няма да има думата там....ако питаш мен вземи мицото и остани фен на хонда ;)

Колега и аз много се кефя на мицото , но EVO 2008 вече е сума която не мога да отделя на този етап. Новичко + full екстри във Варна всичко платено идва 63 000 лъвчета ... 20 хил повечко от Mugen-a , колкото и да ми се иска няма да стане :cool:Ето малко инфо за въпростоно ЕВО

Engine Type: 2.0L MIVEC I4 turbocharged/intercooledEngine Code: 4B11 T/CValve Train: DOHC, 16-valve, Mitsubishi Innovative Valve-timing Electronic Control system (MIVEC)Displacement (cu in./cc): 122 / 1998Bore x Stroke (in./mm): 3.4 x 3.4 / 86.0 x 86.0Compression Ratio: 9.0:1Horsepower @ RPM (BHP) (Fed./Cal.): 291@6500Torque @ RPM (lb-ft.) (Fed./Cal.): 300lb.ft.@4000Engine Block: AluminumCylinder Heads: AluminumRedline RPM: 7,000Fuel System: MPIEmissions: Fed: Tier 2 bin 5Recommended Fuel: Premium Unleaded, 91 AKI min.Radiator Core size (mm): 700 x 408 x 27Engine Oil Type: 5W-30Engine Oil Capacity (qt./l): 5.0 / 4.8 (filter + 0.3 qt; cooler + 0.5 qt.)Battery: 65D26LAlternator (Amps): 130A

Разбирам,че искаш ново....ама не е ли по-добре 1-2 години 3 мах да е по-старо но по-добро ? аз бих помислил за ево или импреза....естествено ЕВО или ВРЦ може малко по-старички - да бъде предишния модел...пък и на евото 8и9 са най-яките варянти....но ти си този с парите ;) успех каквото и да искаш ще е яко ! Редактирано от HONDA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...