Jump to content
Guest wwwolfish

Семеринги на колянов вал

Recommended Posts

Guest wwwolfish

Здравейте,Имам разход на масло около 1 литър на 5 000 км. Погледнах отдолу колата и останових омасляване на картера от двете страни ( маслото се стича от старана на ангренажния ремък и от срещуположната страна.Мястото около пробката е гарнитурата на картера е сухо). След като я погледна един майстор ми каза,че теча е от семерингите на коляновия вал- и от двете страни. Горната част на двигателя е суха. Когато спра колата на другата сутрин не виждам да е капало.Явно губи масло само когато двигателя работи и се получава налягане. От там ли тече според вас?Може ли да е от друго място спрямо описанието което направих? Ако трябва да сменям семерингите,лесно ли става? Май за едната триабва да се демонтира скоростната кутия? Може ли така да си карам докато стане време да сменя съединителя за да се направи всичко наведнъж или трябва да сменя семерингите веднага?Благодаря. Двигателя е Хонда Д16А8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nikolai_fox

не е лесно доста играчка си е = за едната се сваля кутия съединител маховик а за другата се сваля ремъка шайбата на кляновия вал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако тече от семеринга на коляновия вал от към ангренажния ремък,няма ли опасност да го омаже и така да го развали,заедно с шайбите и ролката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако тече от семеринга на коляновия вал от към ангренажния ремък,няма ли опасност да го омаже и така да го развали,заедно с шайбите и ролката?

Ами има тази възможност ! Аз ще спомена, че ако масло изтича от семеринга (този от страната на скоростите) съединителя има шанс да боксува ! Според мен този проблем със семерингите е малко вероятен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така както го е описал колегата си звучи точно като от семеринги - не виждам от какво друго ще

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol: сори колега ,че пиша в твоята тема,ама и аз имам същия проблем и се чуда какво да правя ;)

Въпрос към ripper каъв според теб е проблема,ако не е семеринга?10х

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol: сори колега ,че пиша в твоята тема,ама и аз имам същия проблем и се чуда какво да правя ;)

Въпрос към ripper каъв според теб е проблема,ако не е семеринга?10х

Като излизате сутрин и палите колата загледайте дали не изпушва синьо ! Може да си направите труда да измиете двигателя и да загледате след това от къде започва да избива след 1-2 дни каране. Възможно е да е от гарнитурата на картера... wwwolfish 1 литър на 5000 км си е сериозен разход, а щом казваш, че не оставя петна - това ме навежда на мисълта, че го гори маслото ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има три варианта: 1. Да ти харчи масло т. е . мотора да е издухал -1л на 5000км отзад трябва да е страшно. Накарай някой приятел да кара зад теб и да гледа. Вкарвай я в 4000 -5000 оборота и ще се види. 2. Гарнитура картер - качи я на канал и я огледай хубаво ако е омаслено между блока и капака на картера значи гарнитурата е за смяна. 3. Семеринги колянов вал - малко са гадни за смяна но няма как. Със средни познания и инструмент се сменят за около ден пред блока на тротоара. При мен се оказаха семерингите на коляновия вал. Губеше на около 1л за 3000-4000км зависимост как се ръчка. Симптомите бяха омаслен картер в областа на скоростите и блока. Като седи на едно място под нея не остават петна. Смених семеринга на кол. вал и гарнитурата на картера защото се сваля картера и вече около 5000км не е барнала капка масло. Двигателя ми е Д15З8. Това е успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля,че гори маслото.Отзад изобщо не пуши,а като бръкна с пръст в ауспуха,няма и грам следа от масло-чернилката просто я издухвам от пръста.От страната на ангренажа картера е омаслен,но не мога да разбера от каде идва маслото.От гарнитурата на картера или от семеринга на някой вал.От страната на скоростната кутия има съвсем малко масло.Това означава ли ,че е тръгнал и другия семеринг или може да се стича от страната на ангренажа? Да взема да сменя семеринга от страната на ангренажа на първо време,че да не пръплъзне ангренажа ако е омаслен,а другия когато доъде време за съединителя,тъй като предполагам неговата смяна е по трудна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...