spear 0 #1 Публикувано 22 Март, 2008 Здравейте,Отскоро ми се появи вибрация на волана а и по цялото купе след като достигна 130-140 км/час.Балансирах гумите, с алуминиеви 17 цолови джанти съм, но не се оправи.Купих чисто нови алуминиеви 15 цола джанти и чисто нови гуми, но дали защото са по-малък цолаж джантите, вибрацииете се усилиха. Тресе яко а баланса е на 0 грама.Ходих в един сервиз, проегледаха цялата предница, да не би да има нещо разбито, но всичко си е ОК. Според единия от техниците възможно било да е от висящия лагер, клатиха го но не е разбит.Рових из американските форуми за ЦРВ, там има доста теми за този проблем, но са изброени прекалено много прчини - ремъци по двигателя, криви дискове, налягане в гумите, ... и т.н... нищо конкретно.Според вас какво може да е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spear 0 #2 Отговорено 22 Март, 2008 забравих да напиша, че колата е на 65000 км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koki 6 #3 Отговорено 22 Март, 2008 Почти 100% съм сигурен, че е баланс.Миналата година висях с предния ми Акорд 5 часа в Бултрако да преглеждат предницата и най-накрая се оказа баланс.От тогава с колегата ходим в София да си балансираме гумите.Машината може да показва 0 но зависи с какъв толеранс е настроена т.е. при колко грама дисбаланс да показва "0". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bastun 0 #4 Отговорено 22 Март, 2008 щом си е купил чисто нови джанти,че и с чисто нови гуми няма как да от балансосвен ако и те не са криви но за ти тресе "яко" значи трябва да са са видимо криви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #5 Отговорено 22 Март, 2008 Вътрешният отвор на джантите съвпада ли с оригиналния.Ако не, сложил ли си втулки ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #6 Отговорено 22 Март, 2008 възможно да е от паднал баланс на някоя от полуоските - те са фабрично балансирани и ако е паднал - тресе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spear 0 #7 Отговорено 23 Март, 2008 (Редактирано) Вътрешният отвор на джантите съвпада ли с оригиналния.Ако не, сложил ли си втулки ?Да и двата чифта джанти са с оригинални пластмасови втулки за CR-V, идеално прилепватвъзможно да е от паднал баланс на някоя от полуоските - те са фабрично балансирани и ако е паднал - тресеЕ, това не съм знаел че го има. Ще го проверя. Дано да е от това. Редактирано 23 Март, 2008 от spear Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове