Calata 0 #1 Публикувано 15 Март, 2008 колеги докато беше студено на смукач ми държеше 1700-1800об.Сега обаче времето се затопли но колата държи 1900-2000об.Естествено падат по-бързо отколкото зимата,но мисля че не е нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sa8o 63 #2 Отговорено 15 Март, 2008 мойта държи всеки път като я запаля студена 1500-2000 оборота и след 2-3-4 минути падат на 800 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Calata #3 Отговорено 15 Март, 2008 ми то и при мен е така,значи всичко трябва да е ОК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Calata 0 #4 Отговорено 15 Март, 2008 но някой може ли да обясни защо са толкова високи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hooligan_sk 0 #5 Отговорено 15 Март, 2008 Според аутодата за Д13, щото за тва гледах и пак е карбуратор, на студен двигател смукача дава 2300 до 2700 оборота по дефолт... мене обаче много ме дразнеше отидох за диагностика и там ми ги цъкнаха да са по-нормални оборотите, към 1300... самоче по тоя начин не си подава достатъчно газ за да пали сама сутрин и трябва да помогнеш с педала леко... аз лично предпочитам така отколкото да ми ръмжи на празен ход Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pioneer 6 #6 Отговорено 15 Март, 2008 всички хонди са тека и всички спортни японски коли от старата супра до най-новото субаро ... за да загрее качествено в началото колата са и нужни около 1500 оборота на 1 немска кола е хубаво да ги подаваш ти като не е хубаво да са на тласаци а трябва да са постоянни японците май са си решили проблема )) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове