Jump to content
Guest CryoGen

въздух : гориво

Recommended Posts

Guest CryoGen

как мога да настройвам това съотношение на d15b2 двигател ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

колегата Dаеmon може най-добре да ти помогне, понеже той се мъчи с този проблем.Най-добрият вариант е да се пренапише ЕEPROM-а на ECU-то.Друг по-лек вариант, който той направи, е да смени регулатора на налягане на горивото.Лошото на този вариант, че ти променя съотношението гориво:въздух в целия работен диапазон. Ако имаш бедна смес на ниски обороти и богата на високи - и решиш да я обедниш, ще получиш твърде бедна на ниски обороти, и колата няма да върви добре, докато е студено.Имай на предвид, че производителите се пре-застраховат, и пускат по-богата смес при пълна газ/високи обороти, за да борят евентуални детонации.Също така при пълна газ ламбда сондата не влияе, а до колкото знам MAP сензора не се отчита или се отчита частично - с две думи, двигателя си работи наизуст. При пълна газ гледа оборотите на двигателя, и знае колко бензин може да се впръска.Така че или променяш 'знанията' на компютъра, или променяш налягането на бензина и по този начин променяш количеството впръскано гориво за единица време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

ами неговия регулатор, тои маи спомена че количеството гориво се променя с оборотите ... смисъл не е една фиксирана стоиност .. но не съм сигурен, дано погледне и каже сам :)а друг начин за принудително "допълване" на въздух освен турбо или турбо компресор ?маи няма ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ами неговия регулатор, тои маи спомена че количеството гориво се променя с оборотите ... смисъл не е една фиксирана стоиност .. но не съм сигурен, дано погледне и каже сам ;)

 

а друг начин за принудително "допълване" на въздух освен турбо или турбо компресор ?

маи няма ?

Demon имаше проблем с фабричния си регулатор. Ти също може да имаш.

Регулатора му държи константно налягане, не е променливо спрямо оборотите. Ако колата ти е 88-89 или 92-95, може да се променят таблиците както ти е обяснил Magnum ако обаче е 90-91...... гадна работа е чипването :)

 

друг начин на обедняване на сместа е само НОС, без допълнително гориво, но това едвали че ти свърши работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

...може да се променят таблиците както ти е обяснил Magnum

Много NFSU2 играете бе! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

значи да си играя с ECU-то е решението :);) аиде един turnament на NFSUG2 ;););););)

Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

значи да си играя с ECU-то е решението :)

огледай се на http://www.pgmfi.orgтам има много инфо за различните ЕЦУ-та и тяхното чипване, но първо си направи една диагностика на регулатора.... спокойно може да е сдал багажа.... А с кофти регулатор, нито си за тунинг, нито за нормално икономично каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...