Jump to content
manniakk

Нереалните цени на резервни части от Българските представителства на хонда

Recommended Posts

аз съм с 2 поленови филтъра на климатроника, в Бултрако цената им е по около 80лв/бр, като по веме на сервизната кампания с отстъпките ми лягат общо към 130лвКато по-балама си купих 2 бр почти двойно по-дълги поленови филтри от Мондео по 11лв/бр, резнах ги с моделажното ножче за 2 мин и дори ми остана за едната секция за следващата смяна. Така че се разминах само с 22лв, а понеже има вече няколко купета като моето в клуба, това инфо ще е полезно мисля!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

рейка за С 2000 струва 6 бонбона в бултрако нереално е!м/у другото 1 познат търси такава,ако може да помогнете!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

рейка за С 2000 струва 6 бонбона в бултрако нереално е!м/у другото 1 познат търси такава,ако може да помогнете!!!

коя година е това С2000?иначе относно цените......не всички части закупени от САЩ са правени там,даже напротив.на доста етикети си пише Made in Japan.но теслата не е само при Хонда.....теслата е на всякъде и при всички марки.имам приятели които работят в Пежо и ФВ......там се поддържат само служебни коли,личен автомобил трудно може да се види на подемника.....просто цените са си ебали майката....то така се губи всякакъв смисъл да се кара нов или по-нов автомобил.....и без това се знае, че колите от началото на 90-те са в пъти по-здрави от тези сега....по-добре да си караш старата кола , но да вложиш в хубави части,отколкото да скочиш на нова и да й береш гайлето.....поне това е мойто скромно мнение де....за сравнение на цени ще дам някои от мойта кола-Прелюд 1990-та.долен шарнир отпред в САЩ-47$ май,в Бултрако-240лвдолен шарнир отзад в САЩ - 17$,в Бултрако-170лвзатова като ми тропне нещо си купувам оригинален такъв от САЩ,слагам го и знам че е в пъти по-добар от този от Симеон за 40лв.няма смисъл да минаваш тънко особено при такава малка разлика в цените,по-евтиното винаги излиза по-скъпо.....това е житейски урок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук цари няква тъпа анархия.от 3 години работя в англия и когато се върна става все по зле и това не е само с цените на авто частите.както и не мога да си обясна как един средно статистически великобританец взема заплата около 1900-2400паунда а безина е-0.99паунда не дизел говоря за месец май тогава бях послeдно там=2.42лв за литър при курс 2.45. Атук при средна работна заплата няма и 500лв същото е 2.35

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имат и то много кога Българина ще взема 2000 паунда средна работна заплата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и да не се чуди от кого да си търси части дали турски или да от производиделии........ уж.Не искам да обидя никой във форума но все пак потърсете в нета Бг заплата за страната и после за Великобритания.............................и си направете сметката и кой колко може да си позволи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаме 2 еднакви опела астра в работата 2004 г на единия му гърми 3 пъти компютъра - ремонта е задължително в сервиза на официалния представител, защото е лизингов, в случая София Ауто -> 1800 лв струва всеки път. На другия му гръмна помпата за гориво заедно с някаква електроника около нея - 3000+ лв за ремонт. Е как да си купя опел... при това нов... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...