Sebulba 215 #1 Публикувано 7 Март, 2008 (Редактирано) Ябълковидното вероятно е шарнир, а по нагоре от него е полуос със скъсан маншон - пак вероятно.Ако е това, не може да се оправи на място... Редактирано 7 Март, 2008 от sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony_ciganeto 1 #2 Отговорено 7 Март, 2008 ясно а полуоската на къде отива към средата там къде може да се откачиколата е 5ген и ми трябва някакъв свестен майстор и от къде да вземем читави части Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 7 Март, 2008 Към средата отива в диференциала, там откачането е по същия начин като при колелото..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest tony_ciganeto #4 Отговорено 7 Март, 2008 а някой читав майстор или поне части от къде да вземем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FreekManiak 0 #5 Отговорено 7 Март, 2008 (Редактирано) Приятел на мен ми стана подобно нещо на едно крастовище в софия. Тъкмо тръгвам и изведнъж БУУМММ, все едно влезнах в дупка а гумата почти се откачи. Като слезнах видях ,че гайката на шарнира на долния ми носач е изтървала, оттам главината излиза от носача и пореди това чупи и вътрешното каре. Най верояно това е станало и при теб. Заминал ти е шарнир и вътрешно каре, но дано не съм прав щото при мен: шарнир - 25 лв. вътрешно каре - 140лв. Ремонт-30 лв. Редактирано 7 Март, 2008 от FreekManiak Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony_ciganeto 1 #6 Отговорено 8 Март, 2008 еми благодаря за шарнира съм сигурен ама явно и май ще е вътрешно кареа по какво мога да го разбера дали е каре защото нещата горе долу са сходни явно и моят и твоят проблем са сходни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FreekManiak 0 #7 Отговорено 8 Март, 2008 еми благодаря за шарнира съм сигурен ама явно и май ще е вътрешно кареа по какво мога да го разбера дали е каре защото нещата горе долу са сходни явно и моят и твоят проблем са сходниЕми от вътрешната страна на полуоската , където се свързва с скоростната кутия- връзката се осъществява чрез това каре. Просто магни маншона и виж дали е здраво или не? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове