Jump to content
No Limit Performance

20 клапанова глава за хонда

Recommended Posts

съществува ли изобщо 20 клапнова глава за хонда? със или без втек?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз поне не съм чувал...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

ми в нито един от моделите им я няма (освен да е някои прототип)тоиота имат 20 клапана (сериина) мисля 4е в АЕ 92 1.6 165 коня.хонда нямат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а нещо поръчково с 5 клапана на целиндър ..хм - благодаря все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A4 - 1.8 20V съм виждал , те май са най голямите привържаници на 5-те клапана на цилиндър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Leader

Хмм ;) Не стана ясно за колко цилиндъра говорим ;) Аз поне не знам да има 4-цилиндров хондов мотор с по 5 клапана. Но има редови 5-цилиндров с по 4 :cool: Лично аз бих притежавал подобна кола...Ето за кой мотор става дума, макар да е вграждан в Acura ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нещо поръчково с 5 цилиндъра на клапан нямат ли?Най-малкото от 5 клапана няма поза, дори е по-зле от 4...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нещо поръчково с 5 цилиндъра на клапан нямат ли?Най-малкото от 5 клапана няма поза, дори е по-зле от 4...

незнам дали няма полза ама уви тая тоиота 1.6 165(20v) коня е по бърза от от хондата 1.6 170 ако не греша:( може и 160 да е била.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полза има, до момента е направен мотор с по 5 клапана на цилиндър, защото просто няма място за 6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахахах... Продължавайте като развален грамофон, аз повече няма да се хабя.Има двигател с 6 клапана и той е на мазарати и е създаден много ама мнооооого отдавна, но вместо + ефект е бил -. Така че спрете с простотиите. Място нямало не зна си кво... Що Ф1 са с 4 като с 5 според вас е по-добре?А онаа тойотка ако я докарай до килата на вти и ги пробвай да видиш кво ше стане. Освен това тя е повече коне от 4 клапановата такава поради:1. По-големи фази на валовете.2. По-висока степен на сгъстяване.3. Дросел на всеки цилиндър.А нещот има още 1 клапан който да пречи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в управлението на винтилите, ограниченото място за контрол на управлението, затова ефекта е отрицателен.За Ф1 и развиваните обороти също важи горното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за 5 клапана незнам колеги ама двигател с 8 клапана на цилиндьр имат при това на мотоциклет.HONDA NR 750v-4 89god.Произведени са само няколко броя на цена от 75 000$ тогава а сега не ми се мисли колко стуват

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...