tiankata 7 #1 Публикувано 28 Февруари, 2008 (Редактирано) Здравеите.Како ми се слу4и. Завивам си на ляво на 90 граду. завои с около 15-20 км/h, пускам волана по принцип след завои сам се изправя но този пат блокира не се изправи а се наложи със сила да го изправям и при изправянето се 4у страно застъргване на пласмаса в пласмаса след което вси4ко си продалжи по старумо, никакав проблем със завоите. Спрях изгасих колата и запо4нах да вартя волана наляво и надясно, 4ува се едно леко потропване нещо като луфт между паузата при вартенето, нормално ли е това с лекото потропване при лекото въртене на волана?. И от какво може да се е полу4ело това блокиране на волана при завоя?П.П. Моля помогнете 4е се притеснявам ако съм с по голяма скорост и при някои заваои или изпреварване да неби да ми блокира пак волана 4е тогава ще стане мазало. Редактирано 28 Февруари, 2008 от tiankata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sa8o 63 #2 Отговорено 28 Февруари, 2008 качвай я на канала и внимателно огледай селеновите втулки и шарнирите както и дали имаш луфт в рейката - работа за 10 мин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.Honda Civic 0 #3 Отговорено 28 Февруари, 2008 за луфт в рейката сигурно има щом има леко почукване при леко въртене на волана наляво надясно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #4 Отговорено 28 Февруари, 2008 дано не се лъжа но мисля че луфта при управление с ходроусилвател се проверява при запален двигател...така ли беше...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #5 Отговорено 28 Февруари, 2008 Имах такъв проблем,оказа се рейката....................... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #6 Отговорено 29 Февруари, 2008 (Редактирано) При мен се оправи с разглобяване на рейката, смених 2 иглени лагера на които корпусите се бяха смазалинадявам се при теб да не е същото, но симптомите са същите преди да го оправя завивах като си помагах дори с крака понякога не се чуди, сваляй рейката и я ремонтирай докато все още можеш, колкото повече караш, толкова по-зле ще ставаогледай си маншоните на рейката, ако са скъсани, по-точно левия се притеснявай много... проблемните лагери са в държача на пиниона който всъщност в хонда не се продават по-отделно, ако ги купиш заедно с държача, ще стъпиш на около 250 лв, ако успееш да намериш рейка втора употреба със здрави лагери може и да ти излезе по евтино МОЛЯ ВСЕЗНАЕЩИТЕ МОДЕРАТОРИ ДА НЕ МИ ТРИЯТ ПОСТА Редактирано 29 Февруари, 2008 от CryoGen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest beneton4o #7 Отговорено 29 Февруари, 2008 И аз преди около месец имах подобно "проблемче".Не го пренебрегвай.....аз точно заради това ,че си карах без да видя точно какво и е ,за това сега ми е "хубавец" хеча отпред При мен също както при колегата CryoGen се оказаха тези иглени лагерчета на рейката.В Пловдив мн. трудно се намират ,но пак е малката беля.....кофти е ако се наложи цялата рейка да сменяш........Карай я веднага на доктор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiankata 7 #8 Отговорено 29 Февруари, 2008 (Редактирано) Колеги благодаря за съветите ще я закарам на сервиз тези дни да я видят . За блокирането на волана открих проблема, едно от бол4етата на волана се е отвило някакси и ми запре4ило въртенето и когато съм приложил усилие за да завъртя волана се е полу4ило това стържене на пласмаса, днес открих болта под педалите и на волана има следи от застъргването. Едно малко бол4е колко неприятности може да докара.П.П. Благодаря за помоща. Редактирано 29 Февруари, 2008 от tiankata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове