Jump to content
razbiv

Регулиране на клапани?

Recommended Posts

Здравейте колеги.Може ли някой да ми каже какви трябва да бъдат хлабините на клапаните на двигател д15б7(сивик купе 1995). Или по точно как да ги наглася аз.По каталог ги дават :всмукателни 0.18-0.22 и испускателни 0.23-0.27.Не мога да разбера защо има толкова голям реверанс 0.18-0.22.Не трябва ли да бъде една стойност,примерно 0.18. и 0.23 за испускателни.Ще ви бъда благодарен ако някой сподели.Имам и още един въпрос.Има ли някаква особеност при зацепването на агренажния ремък,защото откакто съм си купил колицата се мъкна само по майстори и не мога да испитам удоволствието че карам хонда.Сменяха ми гарнитура на главата.След като сглобиха двигателя ,се оказа че нещо прихълцва в ниските обороти.Майстора се оправда че сигурно са някакви токове.Закарахме на ел техник,оказа се че ремъка не е зацепен правилно.След това всичко се оправи,двигателят заработи супер.След месец ходих до варна.Гарниурата ми испуши(явно първия майстор си е свършил работата като хората!).Закарахме я при майстор по препоръки на познат.Пича смени гарнитурата,напасвал е клапани ,не го знам какво е правил,но когато си чух колата,двигателят прекъсваше доста начесто,друг е вапроса че се чуваха и клапани да тракат.Човечеца се оправда че има някакъв проблем с токовете и си прибра двеста кинта за труда и за смяна на антифриз, и му стана хубаво на душата и спокойно на съвеста. :) Та в момента се чудя откаде да я подхвашам,и каде да я карат първо.Дали първо да ми регулират клапаните,дали на диагностика,чудя се и дали ремъка е правилно зацепен защото прекъсва и аванса и трака.Ще ви бъда благодарен за всякаква информация и особености при регулирането на клапани и зацепването на агренавния ремък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Гледам,че си от Шумен.Защо не я закараш във Варна в сервиза на MIYAMOTO.За вашия район това е най-известния сервиз за хонди.Поне аз това знам.Свържи се с него и го питай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако знаех че нещата ще се равият така и тия двамата монтйори ще изсерат такива .......отдавна да съм отишъл там,но явно човек трябва първо да се опари та после да разбере каде е трябвало да отиде.Точно в момента ще ми е трудно,защото всичко опира до финанси,затова гледам да мина по тънката лайсна.Утре имам уговорка с един майстор дано да си разбира поне малко от работата.И аз затова гледам да посъбера малко информация от тук в случай че нещо се закучи.Освен че двигателят работи супер неравномерно,колицата осезаемо придърпва под 2000 оборота на първа и на втора скорост.и се чудя дали такова придърпване може да се получи само от неправилно регулирани клапани или има и още нещо.Благодаря на колегата assfull за информацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газоразпределението е сложна тема и важен елемент при работа на ДВГ, може да се получи... :) От тези "майстори" само ядове на здрава глава...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А според вас къде е най-доброто място за реглаж на клапани в София ? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...