Jump to content
Guest PARADOX_sf

Хлабини на клапани?

Recommended Posts

Guest PARADOX_sf

Кога върви повече и кое е по-добре за мотора? Със "хлабави" или "затегнати" клапани? Проблема, е че винаги има някакъв толеранс при хлабините и ми е интересно на какво положение е по-добре да са?

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Кога върви повече и кое е по-добре за мотора? Със "хлабави" или "затегнати" клапани? Проблема, е че винаги има някакъв толеранс при хлабините и ми е интересно на какво положение е по-добре да са?

По мое скромно мнение "хлабави" са 1000 пъти по-добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

За клапаните да ама дали върви повече така?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Едва ли ще усетиш разлика :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

при пре-затегнати клапани, определено ще усети разлика особено на високи обороти, когато температурата на клапаните е най-висока и съответно са най-удължени и се притягат още повече и не уплътняват толкова добре. Парадоксе, осовено с твойта машина с висока компресия, определено бих се замислил дали да ги притягам повече от фабричното. Малко по-хлабави от фабричното няма да се отрази... все пак при повдигане на клапаните 10.6мм, 0.05мм (0.4%) повече или по-малко няма да ти повлияят на пълненето, затова бих предпочел фабричната настройка и то в средната или хлабавата част.

Редактирано от 1net

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RENZO

Да не говорим че когато са "натегнати" клапаните не затрварят добре и изгарят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

остави им 0.30 хлабина по добре да 4укат леко но да затварят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Еее се едно на китайски говора.Знам колко трява да са тия хлабини и са далече от 0,3 на смукателните клапани например. Идеята ми е като ги центровам да ги оставя към долната или да ги оставя към горната граница. Интересува ме предимно вървеж.А тва дали приемерно 0,1 е от значение. Еми има макар и малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Интересува ме предимно вървеж.

Колега, твоят автомобил е много добър и много оптимизиран!Няма на къде повече да го оптимизираш и гласиш в този му вид, т.е. стигнал е оптимума си. Хлабините ги гласи така както ги пише по книгите за този мотор. Съветът ми е ако искаш да искараш повече мощност да се ориентираш към по-екстремен тунинг. И смяна на други компоненти и отново фини настройки след това.Впрочем, ти си достатъчно в час какво още може да се направи :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...