Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги,случи се следното - колата претърпя лек сблъсък откъм шофьорската врата (отвори се на 90 градуса) и от тогава насам не ще да пали.Давам на контакт, чек лампата свети, но май бензиновата помпа не се включва. не се чува онова цъкъне и чек лампата си свети постоянно!пробвам да запаля, но само върти без да пали. свалих си Main релето и днес го занесох да го презапоят (10х на Benji който доста помогна) но ефект никакъв. всичко е пак същото.. утре ще идва един майстор да я види и да се опита да установи къде е повредата, но аз все си мисля че може и да е нещо от пустия компютър :geek: какво значи постоянно светещата чек лампа ? рових из стари теми, но намерих само че там по някакъв си начин се "разпитва" комп-а и то тогава тази лампа мига определен брой пъти, а при мен СВЕТИ ПОСТОЯННО ! има ли някакви такива защити или нещо от рода ?да е преценил, че не трябва да позволява колата да запали или де да знам и аз.. пък и нямам много доверие на "някакъв майстор", който може би е гледал хонди 2-3 пъти.. дано не съм прав и човека утре да намери повредатаако някой може да помогне какво значи тая светеща лампа ще съм много благодарен !единственото, което немога да си обясня е как точно след удара няма да иска да пали, ако проблема е да речем изгоряла бензинова помпа ? кво общо има едното с другото ? съвпадение ? едва ли..помогнете хора, че сервиз на ХОНДА има чак на 100 км от тук :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Nikolcho

Stancho провери да не се е задействал аварийния бутон дето спира токовете на бензиновата помпа(английското название дето все го ползвате не го знам).А колегите с шестиците да казват къде се намира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зад жабката в ляво. Натискаш го и пробваш :geek:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако някой каже как се казва тоя бутон може и чичо google да каже каде се намираnikolcho, 10xопа изпреварили сте мезад жабката казваш. значи както е мейн релето вдясно, тва трябва да е някаде срещу него така ли ? и как точно изглежда тоя бутон ?такива ли са симптомите като се е задействал ? сега като го натисна да не аз да го задействам нещо ?абе с 2 думи ако не е от него пък аз го натисна ще прецакам ли нещо

Редактирано от Stancho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stancho

благодаря ви много !наистина там беше проблемът, сега си цъка и лампата изгасяно пак не пали :geek: немога да разбера защоутре пак ще пробвам. докато бензина беше спрян доста пъти съм я мъчил. да не би от това да е ? недостиг на бензин ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Зареди си акумулатора ;) Стартера върти ли? Извади и си зачисти свещите,макар ,че щом не е идвал бензин... :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес сутринта ставам и като слязох долу гледам акумолатора изтощен...от сблъсъка едната врата е изкривена и не се затваря нацяло, заради което лампата в купето (на тавана която е) е светила цяла нощ и е изтощила акумолатора.. бутахме бутахме не можа да запали и в момента акумолатора се зареждастранното е че снощи след като натиснах въпросния бутон и уж всичко си дойде на място пак нещеше да пали ?!да не би да има ощя някакви защити които трябва да се спрат ?звънях в 1-2 сервиза на ХОНДА и ми казаха че трябвало да се закачи на компютър и да установят кой датчик се бил задействал.. некви такиваобаче нали се сещате че най близкия сервиз е в Бургас, а колата не палине ми се мисли за кви пари става дума да се закара до тамако някой може да помогне ;)пак припомням ситуацията: колата си работеше, ударих я - изгасна, включи се въпросната защита, мъчил съм я поне 10 пъти да запали с включена защита (от там май идва проблема), и след като натиснах бутона пак не пали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зареди си акумулатора.Скоро имах подобна случка.Давам на контакт,имобилайзера се изключва,помпата качва,чек лампата изгасва и като завъртя да запали...умира.Губи се и осветлението на контролните лампи.Зареди го и пробвай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз в момента го зареждам, но снощи като натиснах тоя аварийния бутон и като пробвах да запали акумолатора си беше супервърти върти ако го държиш може и 20 секунди да върти... имаше си ток и пак нещешемисля утре да проверя свещитеданеби като съм я мъчил без да работи помпата нещо да е станало ? и какво пък може да е то..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...