Geue 0 #1 Публикувано 20 Февруари, 2008 Имам проблем с хидравликата при -10 -15 волана се върти изключително трудно докато не позагрее все едно съм откачил хидравличната помпа. Според мен ми е гъста хидравличната течност и трябва да се смени но дайте някъкви идеи по-запознатите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 20 Февруари, 2008 При мен е същото, не вярвам да е от гъста хидравлична... сигурно има параметри при какви температури работи в норма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GINDAHOOD 1 #3 Отговорено 20 Февруари, 2008 не мисля че е от това .служебната корса която карам напоследък и тя прай фасони .едвам завартам волана,а тя няма хидравлика!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Geue 0 #4 Отговорено 20 Февруари, 2008 не мисля че е от това .служебната корса която карам напоследък и тя прай фасони .едвам завартам волана,а тя няма хидравлика!!Там проблема предполагам е друг незнам. Мойто изглежда повече на хидравлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Geue 0 #5 Отговорено 20 Февруари, 2008 Така е при всички коли,няма кво да се чудите демек просто хидравличната течност става по-гъста при ниски температури което е нормално.това което казжаш звучи доста успокояващо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GINDAHOOD 1 #6 Отговорено 20 Февруари, 2008 е ок.,тъпата корса няма хидравлика рейката начи и е замръзнала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igmhonda 0 #7 Отговорено 20 Февруари, 2008 Добре де ,а ако се смени маслото с ново пак ли ще е така?Питам защото и мойта първите 5мин едвам помръдва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vulgar display of power 0 #8 Отговорено 20 Февруари, 2008 И при мене е бъш същата история Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimodi 5 #9 Отговорено 20 Февруари, 2008 Така е при всички коли,няма кво да се чудите Дано да е така, ама миналата година не помня да ми е било трудно въртенето, пък и тогава имаше студове. Иначе аз смених хидравличната течност точно с надеждата да се оправи, ама не виждам някакво кой-знае какво подобрение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GINDAHOOD 1 #10 Отговорено 21 Февруари, 2008 не е от хидр. течност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #11 Отговорено 21 Февруари, 2008 (Редактирано) Абе съвсем нормално е тва. Конструктивна особеност е. Редактирано 21 Февруари, 2008 от PARADOX_sf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Geue #12 Отговорено 21 Февруари, 2008 не е от хидр. течност.А от какво е според теб. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ШМИРГЕЛ 9 #13 Отговорено 22 Февруари, 2008 За тези, които казват, че е нормално - Нищо общо с действителностаНямам никаква разлика в усилието за въртене на волана независимо от температуратаКогато завъртам на място волана чувам лек шум от натоварването на помпата. Също е еднакъв и на студено и на топло. Също е еднакъв на студен и на топъл двигател. Не, че рейката има отношение към загряването на мотора, но предполагам, че и тя за преблизително същото време работа си докарва работна температура Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GINDAHOOD 1 #14 Отговорено 26 Февруари, 2008 не е от хидр. течност.А от какво е според теб.ами незнам, гадай. аз казах че служебната ми НЯМА ХИДРАВЛИКА и пак е така като е кочан навън. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове