Guest CryoGen #1 Публикувано 14 Февруари, 2005 Някои ако ме светне как се изкарват 1500 магарета от 3 литров двигател, много ще съм благодарен Та за колицата -> http://www.aempower.com/race_rwdcivic.aspаз бях леко шокиран и така ... 200 Mph (груби сметки около 320км/ч) за 6 secтехнически данни на количката http://www.aempower.com/pdf/RWDSpecs2.pdfне знам аз ...no comment Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #2 Отговорено 15 Февруари, 2005 Ибах мааму............. неам думи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest D16A8 #3 Отговорено 15 Февруари, 2005 Хе хе.Пичове, това е фъни кар. Яките драгстери са по 8000 кубика/ 6000коня (шест хиляди) не се бъзикам. Нитро метанол е горивото и 0-280мили в час ускоряват за около 3.7-4сек. Това не е кола, това е нещо нечовешко! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #4 Отговорено 15 Февруари, 2005 Не забравяй, че навсякъде има класове. Има и разработка на Ролс Сойс, с реактивен двигател, дето преминава звуковата бариера. Ама не значи, че драгстера за който говориш е картинг В този клас, това е наистина много и то страшно много! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest D16A8 #5 Отговорено 15 Февруари, 2005 Не забравяй, че навсякъде има класове. Точно така. Това е средния клас мисля. Има един по-слаб и един отгоре. Аз говорех за горния. Това мисля е най-якото ускорение което е постигнато с двигател с вътр. Горене, а именно около 1 сек/100км/ч. В сравнение драг-а бил 3 пъти по-мощен от самолет Spitfire! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Moa_Antoan #6 Отговорено 15 Февруари, 2005 Ама не значи, че драгстера за който говориш е картинг Ne podcenqvai kartingite, nqkoi ot tqx biqt na Iliq carski lan4ata!!! Pavezeta,Rotax-izob6to NE4OVE6KA RABOTA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #7 Отговорено 15 Февруари, 2005 (Редактирано) абе аз не говоря за драгстери говоря за HONDA!!! направо ме шокира това нЯщо 3 литра двигател на чичо (дядо, лелинчо ... ) Хондьо в които тропат 1500 коня двигателя е от NSX и мисля че е 280hp ... та как се изкарва 5 пъти повече мощност ми е много интересно .... а класовете в които е станала шампион са “World's Quickest and Fastest Sport Compact” и “World's Quickest Honda” а тва първото като го гледам маи е ниския клас не е средния и някои да ми я даде тая кола (искам само да може и да завива ), пък после ми обясняваи картинг ли е, не е ли картинг ПП: размислих искам само двигателя и скоростната кутия Редактирано 15 Февруари, 2005 от CryoGen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest D16A8 #8 Отговорено 15 Февруари, 2005 ПП: размислихискам само двигателя и скоростната кутия Охааа, и само ще видим тия и ония с разни кочинки дето си ги точат я за Божурище, я за някъде другаде, какво дръвце ще хапнат! Хи хи! Ще се дърпам с тях само на облог за орален секс! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #9 Отговорено 15 Февруари, 2005 (Редактирано) аха, и после ще ми обясняват, че съм бързал толкова, за да не ме настигнат с опелите и да ме бият (изпреварят )и са ми пускали аванта малко Редактирано 15 Февруари, 2005 от CryoGen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #10 Отговорено 15 Февруари, 2005 Ако трябва да сме точни, не ви е необходима тази кола за Божурище. Някой пич, постна във форума един тунинг 1.6 Vtec дето прави 400 м. за 10.43На Божурище такава кола няма Мен толко ме искефи, че го овековечих в БГ пиринга Може да го видите тук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #11 Отговорено 15 Февруари, 2005 тая бричка я продадоха вече за 4500$ маи маи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Moa_Antoan #12 Отговорено 15 Февруари, 2005 Samo det tova ne e CRX!!!Sega e momente ADH-da se izqvi da spomene ne6to Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Lusi #13 Отговорено 15 Февруари, 2005 3.0 и 1500 Hp ми звучи почти невъзможно. Някой може ли да даде разумно обяснение или всичко ще си остане в света на фантазиите? Някой може ли технически да обясни този феномен? Аз съм технически грамотна и работя от известно време с автомобили, интересувам се активно от тунинг и от ДВГ, но това наистина не ми е ясно. Ако някой може да каже от каде идват тези коне и какво точно му е направено на това двигателче, ще съм благодарна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #14 Отговорено 15 Февруари, 2005 Lusi поне ти разбра защо пуснах темата аз бях шокиран наистина близо 30 минути не можех да разбера истина ли е това, и ако е истина ... какво подяволите се случва на този свят ....еи така ми се разби представата за света чесно казано ... блокирах 3 литра двигател ... 1500 hp ... Не мога да коментирам днес гледах в autodata 12 Литра двигател със 370 коня примерно и ми се стори разумно !! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Moa_Antoan #15 Отговорено 15 Февруари, 2005 Pri tezi avtomobili ne bi trqbvalo da se zadava vapros kakvo i e praveno a kakvo ne i e praveno.Li4no az ot edna strana sam slkonen da vqrvam 4e e vazmozno za6toto sam popadal i po-spisaniq i v neta na skylini po 1360hp mislq ot 2-litrov motor (za poslednoto ne si zalagam glavata 6toto mi e po spomen) a ot dryga me glozdi samnenieto. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #16 Отговорено 15 Февруари, 2005 (Редактирано) хахааз пак ще кажа ... АЗ НЕ говоря за "тези автомобили" (в частност драгстерите )аз говоря за HONDA и по точно , за най бързия "КИВИК" на земята ПП: и малко офффтопик с една молба ...Моа Антоан пиши на кирилицаааа пич Редактирано 15 Февруари, 2005 от CryoGen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #17 Отговорено 16 Февруари, 2005 skylini po 1360hp mislq ot 2-litrov motor (za poslednoto ne si zalagam glavata 6toto mi e po spomen) a ot dryga me glozdi samnenieto. Nissan Skyline държеше до сега рекорда с 1200 коня, ама НЕ 2.0 кубика! А 3.5 КУБИКА. Разликата е огромна! Наистина този тунинг на Хонда двигател е най-зверския до момента. Мен лично не ме учудва, а се чудех до сега как никой не го беше направил. Просто разходите по тунинговане на Хондовия мотор щяха да с повече от на Нисана, но и ефекта е поразителен както се вижда Toyota Supra със същата кубатура като на Нисана 3.5 кубика, стига до 1000 коня. За това има случй на най-големите маняци да взимат Супра и да и слагат мотор от Skyline.Освен това този мотор е модифициран за принодително пълнене, а там мощностите рацтът невероятно много! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest gkb #18 Отговорено 16 Февруари, 2005 Имам само един въпрос?!колко старта издържа този мотор?!?!?сигурно могат и 2000 коня да го направят ама какво от това???в Ф1 до колкото знам навремето 1.5 мотор е достигал над 1500 коня мощност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #19 Отговорено 16 Февруари, 2005 то всъщност не е бил просто модифицира, а разглобен тотално и почти абосолютно всичко е било заменено в него с по яки части (аз за хондата говоря )ам си нямам никаква идея колко старта може да издържи това нещо ....а и се замислих... дали VTEC-a работи при тези мощности ? щото винаги когато се активира VTEC-a има спад на мощност, и дали са го махнали или кво са го направили и за първи път чувам 1,5 литров двигател във Ф1 .... пък и 1500 коня .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest gkb #20 Отговорено 16 Февруари, 2005 то всъщност не е бил просто модифицира, а разглобен тотално и почти абосолютно всичко е било заменено в него с по яки части (аз за хондата говоря )ам си нямам никаква идея колко старта може да издържи това нещо ....а и се замислих... дали VTEC-a работи при тези мощности ? щото винаги когато се активира VTEC-a има спад на мощност, и дали са го махнали или кво са го направили и за първи път чувам 1,5 литров двигател във Ф1 .... пък и 1500 коня .... това е в турбо ератапървия мотор е бил на бмвпосле хонда ги смачква всичките с около 1700 коня (само че режима се командва от лост в кокпита и по този начин регулира мощноста/издражливоста)тези 1700 коня са се впрягали основно и само в квалификациите значи числото не е 1700 тоично но е над 1500 коняслед достигането на тези мощности - забраняват турбото в Ф1подобни са двигателите в карт сериите, НО там имат специален клапан които регулира налягането на турбината и по този начин "скопяват мотора" до към 800-900 коня мисля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ludemir #21 Отговорено 16 Февруари, 2005 аз не мога да разбера засто колегата криоген се уцудва от мошноста на този двигател, след като мотора на хонда вав формула 1 е около 980 коня.постигнати от 3 литра без турбо и носове. а за колегата иво ште каза 4е все пак говорим за хонда . пуста кирилица Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #22 Отговорено 16 Февруари, 2005 а и се замислих... дали VTEC-a работи при тези мощности ? щото винаги когато се активира VTEC-a има спад на мощност, и дали са го махнали или кво са го направили Този мотор, едва ли е с оригиналните си валове, бутала и прочее. Кой знае какъв градус вал са сложили и от V-tec със сигурност и следа няма вече в този двигател, а нищо чудно и да работи нестабилно на ниските обороти. Просто за тази мощност, със сигурнос всичко е на макс. в перфоманса.А що се отнася до стартовете му, може и да са много, просто на тези тунинговани автомобили е много скъпа и претенциозна поддръжката. Ако се гледа както трябва ще искара много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest D16A8 #23 Отговорено 16 Февруари, 2005 Възможностите на един обикновен автомобил (като тези които караме ние) са много малко с цел удължаване на живота му. Нека не забрявяме, че тези мощности са на горната граница на възможното и въобще не може да се сравнява едното с другото. Това че почти всички серийни коли 1.8-2.0 са примерно около 100-120 коня не значи, че не може да се "изстискат" 700 да речем. Единсвеното общо между двата мотора остава само принципа на действие в основата си и обема. Иначе онзи мотор който обсъждаме сугно би могъл да се направи още по-мощен... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 100NX Golf Destroyer #24 Отговорено 16 Февруари, 2005 (Редактирано) skylini po 1360hp mislq ot 2-litrov motor (za poslednoto ne si zalagam glavata 6toto mi e po spomen) a ot dryga me glozdi samnenieto.Nissan Skyline държеше до сега рекорда с 1200 коня, ама НЕ 2.0 кубика! А 3.5 КУБИКА. Разликата е огромна! Наистина този тунинг на Хонда двигател е най-зверския до момента. Мен лично не ме учудва, а се чудех до сега как никой не го беше направил. Просто разходите по тунинговане на Хондовия мотор щяха да с повече от на Нисана, но и ефекта е поразителен както се вижда Toyota Supra със същата кубатура като на Нисана 3.5 кубика, стига до 1000 коня. За това има случй на най-големите маняци да взимат Супра и да и слагат мотор от Skyline.Освен това този мотор е модифициран за принодително пълнене, а там мощностите рацтът невероятно много!Колеги, ако трябва да бъдем съвсем точни постигнати мощностти от порядъка на 1350 hp (~ 1000 kW) има при Nissan Skyline с двигател RB26DETT или иначе казано 2.6 litre, Double overhead cam, Electronic fuel injection, Twin Turbo но както и да е тук става въпрос за автомобили от съвсем различен клас, вид и предназначение като цяло! Предполагам на никой не му минава през ума, че подобен автомобил (както и Honda-та, за която става въпрос в тази тема) могат да се използват за ежедневна употреба, че някой си ходи да кажем на работа с тях или участва в светофарни гонки Това са съвсем различни, специално подготвени автомобили и имат коренно различно предназначение. Мисля, че мнението на D16A8 също отговаря точно на тези въпроси Редактирано 16 Февруари, 2005 от 100NX Golf Destroyer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Moa_Antoan #25 Отговорено 16 Февруари, 2005 Nissan Skyline държеше до сега рекорда с 1200 коня, ама НЕ 2.0 кубика! А 3.5 КУБИКА. Tova ne e vqrno-spisanieto e pred men i e 1368HP no e na nemski i nemoga da razbera kolko kybika e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO #26 Отговорено 16 Февруари, 2005 Nissan Skyline държеше до сега рекорда с 1200 коня, ама НЕ 2.0 кубика! А 3.5 КУБИКА.Tova ne e vqrno-spisanieto e pred men i e 1368HP no e na nemski i nemoga da razbera kolko kybika e 3000 кубика е ако говорим за един и същ Нисан имам го на доста клипове ето и линка http://www.exvitermini.com/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Lusi #27 Отговорено 16 Февруари, 2005 Колеги, с риск да ме приемете като абсолютно неграмотна по отношение на автомобилите (или просто като жена)) все пак ще рискувам да задам въпроса "Някой може ли да ми каже как са се събрали толкова коне в толкова малък обем?" Някой може ли да разкаже подробно какво му е правено на този мотор (конкретно на този) за да се получи този резултат. Голям фен съм на японските автомобили и наистина се интересувам от тунинг и от спортни машини. Та от както видях този мотор не мога да спя спокойно защото още не съм разбрала как точно на това моторче са му прибавили толкова коне. Интересувам се какво му е правено, как е направено, какви са системите и принципа на работа...всичко за конкретния мотор. Та ако някой може да върне спокойния ми сън ще има За това, че е възможно не съм си и помисляла да споря, просто се чудя как Honda са го направили, сигурна съм обаче, че е нещо различно и уникално. Типично в техния стил! Това е и причината да любопитствам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #28 Отговорено 17 Февруари, 2005 Tova ne e vqrno-spisanieto e pred men i e 1368HP no e na nemski i nemoga da razbera kolko kybika e Възможно е Просто не бях срещал толкова мощни по нета, не че съм се скъсал да търся. Виждал съм до 1200, което да не би да е малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #29 Отговорено 17 Февруари, 2005 Колеги, с риск да ме приемете като абсолютно неграмотна по отношение на автомобилите (или просто като жена)) все пак ще рискувам да задам въпроса "Някой може ли да ми каже как са се събрали толкова коне в толкова малък обем?" Някой може ли да разкаже подробно какво му е правено на този мотор (конкретно на този) за да се получи този резултат. Голям фен съм на японските автомобили и наистина се интересувам от тунинг и от спортни машини. Та от както видях този мотор не мога да спя спокойно защото още не съм разбрала как точно на това моторче са му прибавили толкова коне. Интересувам се какво му е правено, как е направено, какви са системите и принципа на работа...всичко за конкретния мотор. Та ако някой може да върне спокойния ми сън ще има За това, че е възможно не съм си и помисляла да споря, просто се чудя как Honda са го направили, сигурна съм обаче, че е нещо различно и уникално. Типично в техния стил! Това е и причината да любопитствам Мисля, че не са го направили Хонда Мотор Ко този автомобил.Това е дело на тунинг фирмата AEM и обекта избран за целта е Хонда. Ако греша ме поправете.А относно това какво са му направили?Направили са му много неща.Първо са го направили мотор с принудително пълнене, за да постигнат наистина зверски мощности. Сменили са всичко, най-вероятно е останал само блока на двигателя. Главата е преправена, валовете са други, буталата и други части, които няма да издържат на напрежението. От там и електрониката е сменена, генерации, скоростна кутия. Абе абсолютно всичко е сменено и тунинговано. След това най-вероятно поне месец някой си е играл да го настройва този автомобил.Това е накратко, не мисля, че някой с точност може да каже освен самите му създатели. А и ако може, може би всичко това което сме изписали тук до сега по темата ще е малко в сравнение с това, което ще напише той. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Magnum #30 Отговорено 17 Февруари, 2005 Някой може ли да ми каже как са се събрали толкова коне в толкова малък обем? Луси, ще ти разкажа в общи линии как се тунингова.Първа стъпка - слага му се турбо. Турбото вкарва повече въздух в цилиндрите, от там може повече бензин да се изгори -> повече мощност.Получава се проблем - когато се компресира въздуха от турбото, му се увеличава температурата. И съответно по-лесно самодетонира бензина (чука аванса)За това се ползват специални бензини "адски смеси", които са супер устойчиви на самодетонации.Слага се и интеркулер, който да охлажда сгъстения (и загрят) от турбото въздух.Следващата стъпка е да се направи двигателя да върти на по-високи обороти - колкото повече обороти, толкова по-често става запалване, и съответно повече мощност се изкарва.Последната стъпка е да се сложи NOS - азотен окис, N20 - който под налягане се разпада до азот и кислород - този допълнителен кислород може да изгори допълнителен бензин. И при разпада се поглъща топлина - съответно температурата в горивната камера спада, което позволява повече въздух да се вкара без детонационно горене.Ето ти простите сметки.Хубав хонда мотор 3 литра може да изкара нормално 300 конски сили, при 8000 оборота (примерно).Вдигаш оборотите с 50% и получаваш 450к.с. при 12000 оборота.Слагаш турбо, което да прави 2 атмосфери над-налягане, тоест вкарва 3 пъти повече въздух - получаваш 1350ксСлагаш и НОС, който ще ти позволи да вкараш и допълнителен бензин - ето ги 1500 к.с.Сметките, разбира се, са твърде приблизителни - тунинга не се 'събира' така. Винаги имаш загуби - например, вдигаш оборотите двойно, но мощността не се вдига двойно, защото двигателя не може да диша толкова ефективно на високи обороти.Слагаш турбо, което вкарва двойно въздух, но мощността не се увеличава двойно, защото турбото създава backpressure, действа като тапа на ауспуха, не позволява изгорелите газове така спокойно да излизат. Също при турбото трябва да се намали и компресията, а от там се губят не малко коне.Но така, с повече турбо може да се изкарат много коне. Стига двигателя да го понесе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest D16A8 #31 Отговорено 17 Февруари, 2005 Някой може ли да ми каже как са се събрали толкова коне в толкова малък обем?Луси, ще ти разкажа в общи линии как се тунингова.Първа стъпка - слага му се турбо. Турбото вкарва повече въздух в цилиндрите, от там може повече бензин да се изгори -> повече мощност.Получава се проблем - когато се компресира въздуха от турбото, му се увеличава температурата. И съответно по-лесно самодетонира бензина (чука аванса)За това се ползват специални бензини "адски смеси", които са супер устойчиви на самодетонации.Слага се и интеркулер, който да охлажда сгъстения (и загрят) от турбото въздух.Следващата стъпка е да се направи двигателя да върти на по-високи обороти - колкото повече обороти, толкова по-често става запалване, и съответно повече мощност се изкарва.Последната стъпка е да се сложи NOS - азотен окис, N20 - който под налягане се разпада до азот и кислород - този допълнителен кислород може да изгори допълнителен бензин. И при разпада се поглъща топлина - съответно температурата в горивната камера спада, което позволява повече въздух да се вкара без детонационно горене.Ето ти простите сметки.Хубав хонда мотор 3 литра може да изкара нормално 300 конски сили, при 8000 оборота (примерно).Вдигаш оборотите с 50% и получаваш 450к.с. при 12000 оборота.Слагаш турбо, което да прави 2 атмосфери над-налягане, тоест вкарва 3 пъти повече въздух - получаваш 1350ксСлагаш и НОС, който ще ти позволи да вкараш и допълнителен бензин - ето ги 1500 к.с.Сметките, разбира се, са твърде приблизителни - тунинга не се 'събира' така. Винаги имаш загуби - например, вдигаш оборотите двойно, но мощността не се вдига двойно, защото двигателя не може да диша толкова ефективно на високи обороти.Слагаш турбо, което вкарва двойно въздух, но мощността не се увеличава двойно, защото турбото създава backpressure, действа като тапа на ауспуха, не позволява изгорелите газове така спокойно да излизат. Също при турбото трябва да се намали и компресията, а от там се губят не малко коне.Но така, с повече турбо може да се изкарат много коне. Стига двигателя да го понесе. Мдааа, а след като се сложи турбото, понеже компресията се вдига многократно, трябва да се подменят и буталата с биелите и легерите, защото оригиналните ще се смелят. За да има повече гориво, трябва да се смени и помпата на инжекциона- с по-голям дебит, а за да влиза повечето бензин в цилиндрите, трябва да се сменят и инжекторите. Оттам се променя и запалването- специална електроника която управлява всички тези нови неща. В нашия случай, VTEC-a изобщо го няма, тъй като той е за икономичност в серийните коли. След това тъй като и мощността е доста по-голяма ще трябва и друга скоростна кутия, която да понесе натоварването, други карета, и т.н. И понеже скоростите вече ще са други, ще трябва и по-друго окачване, за да не излети колата от пътя. И специални гуми, които са май в хиляди долари броиката... И какво остана.... май че външния вид само или по=скоро емблемата отпред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #32 Отговорено 17 Февруари, 2005 И какво остана.... май че външния вид само или по=скоро емблемата отпред. хахахаха това остава от всеки тунингован автомобил колега Но все пак ако не е здрав мотора и не е изчислен добре, няма да издържи на тази промяна, а този не само издържа, но и състезания печели Другото което е, че буталата, валовете, биелите и прочее дет са сменени са правени също точно за този мотор, те не са универсални. И тези дет са ги мислили са се съобразили с високия потенцял на този или друг мотор Айде със здраве Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #33 Отговорено 18 Февруари, 2005 И какво остана.... май че външния вид само или по=скоро емблемата отпред.хахахаха това остава от всеки тунингован автомобил колега Но все пак ако не е здрав мотора и не е изчислен добре, няма да издържи на тази промяна, а този не само издържа, но и състезания печели Другото което е, че буталата, валовете, биелите и прочее дет са сменени са правени също точно за този мотор, те не са универсални. И тези дет са ги мислили са се съобразили с високия потенцял на този или друг мотор Айде със здраве с две думи, неам думи само ... да питам магнум-а NOS ли слагаш или нитро ?малко издребнявам (не е присъщо за мен )обаче са му учили (маи са ми се карали ), че NOS е фирма производител на азотни системи чието име е близко до Нитро (азот) и за това често се асоциира погрешно като наименование на азотните системи и мисля разпада беше вследствие на топлината ... и след този разпад се получава перфектното съчетание на кислород и гориво (и малко по голямо налягане вследствие на разпада , и ето допълнително налягане което си е допълнителна мощност мисля)та не съм спал от 36 часа и ако има глупости моля да не ме пребивате с камъни щото видях нещо изрудско и ся ше го плиокна в бисери темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BRENDEL #34 Отговорено 18 Февруари, 2005 ... и тъй като двигателя е на ХОНДА... то е съсвем ясно, че може да го понесе! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest D16A8 #35 Отговорено 18 Февруари, 2005 NOS ли слагаш или нитро ?малко издребнявам (не е присъщо за мен )обаче са му учили (маи са ми се карали ), че NOS е фирма производител на азотни системи чието име е близко до Нитро (азот) и за това често се асоциира погрешно като наименование на азотните системи и мисля разпада беше вследствие на топлината ... и след този разпад се получава перфектното съчетание на кислород и гориво (и малко по голямо налягане вследствие на разпада , и ето допълнително налягане което си е допълнителна мощност мисля)та не съм спал от 36 часа и ако има глупости моля да не ме пребивате с камъни щото видях нещо изрудско и ся ше го плиокна в бисери темата NOS (Nitrous Oxide System) не е производител. Много фирми произвеждат NOS системи. Има и по-ново поколение такива системи ( NX- Nitrous Express ), но принципа е същият. Налягането е същото, просто се използва кислирода от молекулата, а азота е вторичен продукт- демек изхвърля се. Между другото азотният Окис е химичното наименование на Райски газ- а именно онова, което те прави да се скъсваш от смях като го дишаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 100NX Golf Destroyer #36 Отговорено 18 Февруари, 2005 (Редактирано) NOS ли слагаш или нитро ? малко издребнявам (не е присъщо за мен ) обаче са му учили (маи са ми се карали ), че NOS е фирма производител на азотни системи чието име е близко до Нитро (азот) и за това често се асоциира погрешно като наименование на азотните системи и мисля разпада беше вследствие на топлината ... и след този разпад се получава перфектното съчетание на кислород и гориво (и малко по голямо налягане вследствие на разпада , и ето допълнително налягане което си е допълнителна мощност мисля) та не съм спал от 36 часа и ако има глупости моля да не ме пребивате с камъни щото видях нещо изрудско и ся ше го плиокна в бисери темата NOS (Nitrous Oxide System) не е производител. Много фирми произвеждат NOS системи. Има и по-ново поколение такива системи ( NX- Nitrous Express ), но принципа е същият. Налягането е същото, просто се използва кислирода от молекулата, а азота е вторичен продукт- демек изхвърля се. Между другото азотният Окис е химичното наименование на Райски газ- а именно онова, което те прави да се скъсваш от смях като го дишаш. Колега, тук бъркаш - има и производител (фирма), която се казва така: Nitrous Oxide Systems, Inc, основана в далечната 1978 год. Можеш да погледнеш официалния им сайт: www.nosnitrous.com Редактирано 18 Февруари, 2005 от 100NX Golf Destroyer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #37 Отговорено 18 Февруари, 2005 NOS (Nitrous Oxide System) не е производител. сигурен ли си ???да не отвориш google след малко и без да искаш да намериш NOS® ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #38 Отговорено 18 Февруари, 2005 опалаколегата 100NX Golf Destroyer малко ме изпревари ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове