Guest Magnum #1 Публикувано 7 Февруари, 2005 Някой може ли да ми каже параметрите на акумулатора за CRX (сивик 4ген) колко ампер-часа трябва да е, размери? В документацията ми нищо не намирам.И препоръчайте някой акумулатор, тези сухите как са? Искам да е по-малък и лек.В това студеното не съм сигурен, че винаги ще успея да запаля, има ток колкото за 3 завъртания - а го обслужих скоро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Victor #2 Отговорено 7 Февруари, 2005 Висшето духовенство си купи един полски Starter, чистак нов от магазина и сега CRX-а пали като невидял. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO #3 Отговорено 7 Февруари, 2005 По принцип трябва да е 45 амперчаса и е от тия малките ама никаде ги няма мамкаму или са на едни цени...Аз сега съм с такъв малък като оригиналния ама нещо май взе да се сдухва в тоя студ.Ако някой знае дали има такива малки акумулатори като за CRX 2gen(CIVIC 4 gen) българско производство на МОНБАТ или други да казва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Tino #4 Отговорено 7 Февруари, 2005 Мога да ти препоръчам марка само Искра , български акомулатори нямат грешка . Някъде три седмици не бях палил старата хондичка и в тея студове верно по-трудно запали , но запали А и може да е запалила по-трудно заради минералното масло в двигателя Но Искра нямат грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Hronos #5 Отговорено 7 Февруари, 2005 (Редактирано) Има на "Монбат" тесни и високи какъвто е за хондата при Тошо-Делина.На Shuttle-то бях купил и нямах грижи. Твоя сигурен ли си че се е здухал,защото е японски акумолатор и преди стоеше колата по 1ч.на фарове и пак си палеше,а си е 45 АЧ.От Германия го донесох преди 1.5год. Необслужваемите са женски модели. Редактирано 7 Февруари, 2005 от Hronos Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest V-tec #6 Отговорено 7 Февруари, 2005 45А на 3М за около 60-70лв ги има забравих адреса ще ти го напиша утре купих си такъв преди някой месец нямам проблем преди пак карах с такъв 3 години издържа ма му ебавах мамта с музика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Vaso #7 Отговорено 7 Февруари, 2005 Има на "Монбат" тесни и високи. Те това е Или другия изход е Хела сух с очо-"Зелено моооже червено фирма ВОЛФ" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest RENZO #8 Отговорено 8 Февруари, 2005 НЕ СИ КУПУВАЙ МОНБАТ Абсолютни боклуци са. Купи си Сарт. С Монбат-а карах изкара точно 1.5 г. и нищо не ставаше от него. За служебите коли купихме Монбат-и от 3, 2 се скапаха още в гарационнен срок. Преди 3 години си купих Старт от магазина на проф. Незнам си кой дето ги продава в ТУ-София, и човека ми даде 5 години гаранция (при фарбична 2) понеже били негова разработка. До ден днешен (да чукам на дърво) не съм имал абсолютно никъкви ядове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Magnum #9 Отговорено 8 Февруари, 2005 Има на "Монбат" тесни и високи какъвто е за хондата при Тошо-Делина.На Shuttle-то бях купил и нямах грижи. Твоя сигурен ли си че се е здухал,защото е японски акумолатор и преди стоеше колата по 1ч.на фарове и пак си палеше,а си е 45 АЧ.От Германия го донесох преди 1.5год. Необслужваемите са женски модели. Tочно така и направих, 45аЧ, 200мм височина, тесен, като оригиналния - 53лв от Делина. МонБат - има 2 години гаранция, след това ще му мисля ... просто не намерих никакъв друг. Като се блъснах, стоя 30 мин на фарове и падна акумулатора. Направих му профилактика - всичко е OK, но и преди това пак му бях правил профилактика. Преди 3 седмици я оставих на габарити, и след 3 часа не можах да я запаля. Неделя докато чакам приятел, стоях 15 минути в колата, и съм забравил фаровете - чак радиото спря! А преди това бях карал доста, зареден беше. Тази и миналата сутрини, в големия студ, паля от 3тото чукване, като при 3тото лампите не се виждат дали светят, реленца цъкат - направо си е хазарт ще запали ли или не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #10 Отговорено 9 Февруари, 2005 МонБат - има 2 години гаранция, след това ще му мисля ... просто не намерих никакъв друг. Аз за моят CRX бях взел от автоцентър "Радиал", под моста "Чаавдар". Това е от "Подуене" по поскока "Сточна Гара" от дясната страна. Марката беше AcDelco, цена 100 кинта. Имах същия проблем, след смяната заспа Даже не на фарове, а на габарити падаше при мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Magnum #11 Отговорено 9 Февруари, 2005 НЕ СИ КУПУВАЙ МОНБАТ Абсолютни боклуци са. С Монбат-а карах изкара точно 1.5 г. и нищо не ставаше от него. За служебите коли купихме Монбат-и от 3, 2 се скапаха още в гарационнен срок. Марката беше AcDelco, цена 100 кинта.Извинявай ама предпочитам 2 МонБат с гаранция 2 години, отколкото 1 какъвто и да е ако ще и с 1000 години гаранция - щом струва двойно.Не че се скъпя за колата си, ама това е излишен разход! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest KIKO_HONDA #12 Отговорено 10 Февруари, 2005 ас карам със старт и съм много доволен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest benji_crx #13 Отговорено 11 Февруари, 2005 аз също съм със "старт" от година и половина и съм доволен но съм с 65а.h защото смених динамото с по мощно.музиката и другата консумация на ток го бяха стопили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Lusi #14 Отговорено 11 Февруари, 2005 Аз карам с Bosch silver и съм много доволна. Но наистина са доста скъпи почти 2 лева на амперчас. Българските са на половина. Предишната ми кола беше със Старт и също нямаше проблеми, а сега продавам MonBat, но май не са много добри. Още нямам рекламация от клиент, но... нямам добро мнение за тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #15 Отговорено 12 Февруари, 2005 НЕ СИ КУПУВАЙ МОНБАТ Абсолютни боклуци са. Купи си Сарт. С Монбат-а карах изкара точно 1.5 г. и нищо не ставаше от него. За служебите коли купихме Монбат-и от 3, 2 се скапаха още в гарационнен срок. Преди 3 години си купих Старт от магазина на проф. Незнам си кой дето ги продава в ТУ-София, и човека ми даде 5 години гаранция (при фарбична 2) понеже били негова разработка. До ден днешен (да чукам на дърво) не съм имал абсолютно никъкви ядове. Да не би професора да е Гишин? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове