ursus 2 #1 Публикувано 6 Февруари, 2008 Здравейте!Моля за мнения относно моя проблем.Наблюдавам следния 'феномен":като запаля колата сутрин датчика за температурата на водата отива по средата ВЕДНАГА и стои там ВИНАГИ.Независимо как карам-бързо бавно с и без климатик.Та чудя се това нормално ли е и ако не е какво не е наред?Благодаря предварително за отговорите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #2 Отговорено 6 Февруари, 2008 според мен е нормално да загрява бързо, дори учудващо бързо, но това "стрелката веднага отива на средата" не ми се струва чак толкова нормално. ще дам за пример моята - също D14A4вечер "спи" в гаражсутрин слизам, паля, чакам 2 или 3 минути (даже по часовника засичам че няма кво да правя през тва време ) след което я изкарвам от гаража, затварям го, и като се кача и мина 300-400 метра и стрелката е на средата. п.п. нз колко точно градуса е вън, но в колата едно термометърче имам дето показва 4-5-6п.п.п. използвам един трик, който се оказа доста от полза. като запаля колата давам врътката на парното за топъл/студен въздух на студен (и парното си е на 0 естествено). така загрява значително по бързичко и след като загрее като върна на ТОПЛО и стрелкичката малко пада ама за секунди пак си отива на средата дано съм бил полезен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ursus #3 Отговорено 7 Февруари, 2008 Благодаря Станчо- това с позицията на парнот ще го пробвам непременно.При мен е същото-в гараж чакам и т.н,но след 200-300 м само оборитите ан празен хода са се нормализирали.стрелката не мърда. а я като ръчкаш качва ли се? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Shadow^Dancer #4 Отговорено 7 Февруари, 2008 като я ръчкаш ако всичко е наред, не би трябвало да се качва. ама при тебе ... нещо не е както трябва. то не че е проблем това, ама ако ти прегрее няма да го разбереш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stancho #5 Отговорено 7 Февруари, 2008 а я като ръчкаш качва ли се?Незнам. никога не съм я измъчвал студена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #6 Отговорено 7 Февруари, 2008 и аз да кажа и аз моята нея мъча на студено ни винаги стрелката и седи малко под средата ,нито по нагоре нито по надоло , но това с старта и датчика да скача значи нещо се е побъркал или е изгорял , като загрее колата имаш ли някакви проблеми с паленето ? гасиш я и после да я запалиш пак загрята ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ursus #7 Отговорено 8 Февруари, 2008 Не нямам проблеми.Топла студена-пали.Ама дали е някой датчик? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slayer 25 #8 Отговорено 8 Февруари, 2008 Мойта също бързо загрява, ама в началото си показва, че е студена(датчика е на нула), после като на колегите отива по средата и там си стои. Почти съм сигурен, че нещо не ти е наред датчика, както каза колегата не че е проблем ,ама няма да разбереш ако прегрее. Абе бял кахър е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest activity #9 Отговорено 8 Февруари, 2008 виждал съм такъв проблем , но колата като загрееше и след това спираше да пали и имаше някакви такива симптоми като твоята , в краина сметка проблема се оправи с един топлинен датчик за 12 лв. Затова по добре я заведи за диагностика някаде да ти намерят проблемния датчик и си го смени , няма да ти излезе скъпо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ursus #10 Отговорено 8 Февруари, 2008 Благодаря колеги.Къде трябва да ида да иа проверят? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ursus #11 Отговорено 8 Февруари, 2008 виждал съм такъв проблем , но колата като загрееше и след това спираше да пали и имаше някакви такива симптоми като твоята , в краина сметка проблема се оправи с един топлинен датчик за 12 лв. Затова по добре я заведи за диагностика някаде да ти намерят проблемния датчик и си го смени , няма да ти излезе скъпо Колата ми няма проблеми ,осжен тожа ,че срелката за температура стои по средата постоянно.КАде в Пд мога да ида да ми я проверат,защото бях преди 2м на формулаа и пича ми каза че е о.к.,ама маи не си разбира от работата или това не му е работата....хм...ПРЕДЛОЖЕНИЯ,НЯКОЙ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest automotive #12 Отговорено 8 Февруари, 2008 моята загрява постепенно и застава малко под средата и не мърда от там .По принцип на другите коли коит съм имал ако я мъчиш си отива стрелката нагоре а Хондата дори и жегата на баир си застопорява перфектно 1мм. преди средата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Krelion #13 Отговорено 8 Февруари, 2008 Ако не се лъжа тоя датчик е термодвойка...най-лесния начин да провериш дали е от него:Взимаш от някой колега със същата кола и пробваш.Ако се оправи-бягаш за друг датчик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest samux #14 Отговорено 8 Февруари, 2008 Моята за да загрее до средата и трябват около 20 минути, така че не вярвам да е нормално.Мисля че проблема ти е в датчика, щото ако найстина загряваше толкова бързо, немаше да спира по средата а щеше направо да прегрее...Направи квот казва колегата отгоре... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове