Jump to content
Guest CryoGen

D15b2 -> D15b Vtec?

Recommended Posts

Guest CryoGen

та запитването ми е дали от D15B2 може да се направи D15B ? Някои може ли да ми каже кое точно контролира VTEC-a и дали е възможен в модификациите на D15B ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

за точно тази доработка незнам но потърси за D15/D16 bottom-end + z6/y8 head по google-a. гореизброеното е изжестно като mini-me или казано просто: д15/д16 блок със втек глава. Много хора по света са го правили и да си призная за в бъдеще може и аз да се пробвам. За включването на втека се ползва втек контролер, като него можеш да си го купиш, но аз лично се наемам да направя един ако стигнеш дотам. Това ти е най-малката грижа... по-сложно е намирането на чарколяка и купуването му: глава, всмукателни колектори със всичките датчици + MPFI swap и евентуално някоя промяна заради разликата в OBD0/OBDI/OBDIIдано съм помогнал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

Малко ме обърка но ми даде насока все пак :blink:10х

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest driver

Каква е разликата м/у двата двигателя 1.5 16V и 1.5 16V Vtec? Доколкото знам като мощност и двата са 90 ps.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Каква е разликата м/у двата двигателя 1.5 16V и 1.5 16V Vtec? Доколкото знам като мощност и двата са 90 ps.

Ами единия е с ВТЕК, другия не е :unsure: Сега сериозно - мисля че 1,5 ВТЕК-а е икономичниа витек а.к.а VTEC-E. Виктор е с такава кола - като цяло много рядко срещан модел! За това как работи VTEC-E има изписани доста статии. Основната идея е, че на ниски обороти работят 12 клапана, а на виосоки - 16. От там спад в разхода средно с 1-2 л на 100км в сравнение с нормалния 16 клапанов 1,5 мотор (D15B2).Абе намериш ли такава кола - ВЗЕМАЙ! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

D15Z3 или беше 1???? е VTEC-E ( 90кс) 5ген сивикD15B2 си е нармален 16в (90кс) 4ген и 5ген сивикD15B е ВТЕК 130кс но е слаган само на 5ген и то май само за Япония

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

D15B е ВТЕК 130кс но е слаган само на 5ген и то май само за Япония

аз за него си мислех :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Да не говорите за 3стейдж витек мотора? Доколкото си спомням от обясненията на Санде, е слаган само в джапанско, но мисля, че само на 6та генерация (за това не съм сигурен). Иначе няма разлика между z1 и z3, които се слагат на английските сивици пета-и-половина генерация, като на Ребел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Все пак, и двата (Z1 и Z3) ли са с VTEC-E?И някой знае ли все пак конкретен двигател със 3-Stage VTEC?

Редактирано от 1net

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dechko

та запитването ми е дали от D15B2 може да се направи D15B ? Някои може ли да ми каже кое точно контролира VTEC-a и дали е възможен в модификациите на D15B ?

операцията става за един ден (вьв варна)и струва за d16a -блок -d16z6 глава -800 лв вси4ко ( нов ремьк гарнитура и т.н. ) за d15b2 -d16z6 -1000 лв вси4ко + ecu и инсталация ако някой СЕРИОЗНО реши -тел.0889668266 Дидо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Все пак, и двата (Z1  и Z3) ли са с VTEC-E?

Еднакви двигатели са. Само индексът е различен.

И някой знае ли все пак конкретен двигател със 3-Stage VTEC?

Ето тук пише, че именно D15B е три стейдж витек, само че пак не казват конкретно на кои сивици точно се слага.

 

http://www.leecao.com/honda/vtec/3stagevtec.html

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Аз лично такъв двигател в милата ни родина не съм виждал никога досега, т.е. по-редки са и от моя (дето ужким трудно се намира, пък в клуба имаме тамън три такива коли, ехехе). ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

D15B е ВТЕК 130кс но е слаган само на 5ген и то май само за Япония

Да, предлага се само за японския пазар.

Ето тук пише, че именно D15B е три стейдж витек, само че пак не казват конкретно на кои сивици точно се слага.

По шаси се води Сивик EG4 (при Хетчбек-версията) и Сивик EG8 (при Седана) - говоря за Сивик пета генерация ;) Сивик шеста генерация също се предлага с такъв двигател на японския пазар - Сивик EK3 (версия Хетчбек)Двигателят е D15B - 1.5 VTEC SOHC с мощност 130 коня :o Редактирано от TheDevilTwin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest borko

Така и така сте започнали тази тема, та искам да питам нещо.Какъв е потенциала на Д15Б2 и възможно ли е без някакви драстични промени да се прескочи бариерата от 100 коня, все пак това си е доста разпространен двигател?Видях че ДЕМОН е сложил спортен филтър и някакви тръби е сменил и мощността е скочила. Чип тунинг явно също е възможен, защото в мобилето има сивик 1.5 с чип тунинг. А и за чип тунинга да питам: Цялата схема ли се сменя или се презапиват табличните стойности в паметта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

за начина на флашване на ECU-тата на хондите мисля парадокса най-добре може да каже какви са .....но за 1,5 двигателите мисля че подобрението е около 10hpвече и ако като колегат демон се направят и по сериозни подобрения върху двигателя ... може да се съживят много умрели магарета и да си направят и някои новички магаретки да подскачат отпред ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...