Jump to content
Guest RENZO

Кои са най често срещаните проблеми ?


Recommended Posts

Guest RENZO

За да бъде обективна анкетата не съм въвел - няма проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

гласувах за ходова част. Мам :rolleyes: а им с тея дупки пак съм за шарнири. Ама и корозията не е за пренебрегване. Тук АДХ ще е най-точен с неговата "самоолекотяваща се" балада :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Мисля, че тук трябва да се посочи и точно определен модел на Хонда. Защото коелгата Iltcho, залага на окачването. Аз обаче за 6 год. един болд по окачването не съм сменил, а предишната си Хонда я карах до 17-тата и година, после я кара мой приятел и той не го е правил, та сега е на 19. За Сивика мога да кажа същото. Но на Сивик 5-а ген. мога да кажа, че според мен слабото място е делкото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Лошото масло и скапаната подръжка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Защото коелгата Iltcho, залага на окачването. Аз обаче за 6 год. един болд по окачването не съм сменил, а предишната си Хонда я карах до 17-тата и година, после я кара мой приятел и той не го е правил, та сега е на 19.

Мога за ти кажа, че искрено ти завиждам :( С моята предишния собственик освен да се дуе по пътя друго нищо не е правил. А да само е сменял един път ремък и няколко пъти масло. :rolleyes: А и ела ти покарай по врачанските "пътища" пък после ще говорим за здраво окачване :P Ох, тая в сърцето си една красива мисъл, една надежда, едно очакване, че ... тъпите врачански общинари мама им мръсна в г :D Ъ да е :o А тоя път няма да отклонят парите по друго перо, параграф или на баба си хвърчилото да коповат какви ли не глупости, а наистина ще оправят градската и извънградската общинска пътна мрежа. За година и половина с моите скромни 36 хиляди навъртяни втори път ще сменям шарнирите. Тоя път се чудя даже дали да не рециклирам ... Редактирано от Iltcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Който иска да вярва - за почти 10 (десет) години и навъртяни към 190 000км в България, на Ballade-та единственото което е сменено по ходовата част е един накрайник на предно дясно колело и че е "изхвърлена" една стабилизираща щанга от задното дясно колело (която НЕ играе всъщност никаква роля, а само като за декоративност стои) - ТОВА Е !!! Нищо друго НЕ Е пипано !А не е да кажеш че е барака която люска и тропа - върви си за хубост ! Може и да НЕ Е от най-меко возещите тоя модел Сивик, но специално за здравина на окачване и т.н. е много яка ! Поне тая нашата не е имала никакъв проблем !Проблемни са ламарините - ЯКО ги наляга корозията Хондите и това е :blink: И стари и по-нови.... мине ли 9-ата година вече съфват задните вежди (а след това и прагове...) Просто.... НЕ се научиха да ги обработват срещу корозия тия ламарини и тва си е ! PS: Илине, а тия шарнири дето се разтропват така - на коя марка са ако не е тайна ? :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

а защо не може да се гласува за няколко неща едновременно, все пак за хонди говорим!:blink:шегувам се! аз искам да гласувам "Свършва ми бензина" щото това ми е най-големия проблем с хондата, има-няма 800 км и пак свърши :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

е,аз за 2г и 40000км ще сменям един шарнир............ама за 3 път :blink: не разбирам как все на боклуци попадам,но първият изкара 4 месеца,вторият 1,5год,скоро трети ще слагам на това место, а как през това време НИЩО друго не се наложи да сменям,освен масло и филтри??? и то само за градско каране я използвам!!! така че не посочвам СЛАБО място, а по-скоро слаби резервни части по магазините :blink::blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest I.V.O.

категорично заявявам 2 неща : 1. сжестни части за Хонда в Б-я е почти невъзможно да се "уцелят" 2. Враг на Хонда ( и на др. японки) номер 1 са смотаните майстори по сервизите ! Колкото пъти съм правил нещо по колите си - толкова пъти съм им висял над тъпите глави да гледам к'во правят. Това не е само един "майстор" или един сервиз ... скапаняци ! Някой ден ще посоча и пример за да се посмеете ...или поплачете - незнам !!!:huh::thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dimodi

Проблемни са ламарините - ЯКО ги наляга корозията Хондите и това е  :huh:

Да разбирам, че това е проблем на всички хонди, а не само на старите, така ли? :thumbs1:Данните, на които попадам, са противоречиви - в този форум някой ми каза, че не гниели, в статията за плюсовете и минусите пише, че "Civic няма проблеми с корозията още от края на 80-те", ти твърдиш обратното, хората са гласували за корозия, ама пък не е ясно за кой модел става дума... ?Може би няма твърд и еднозначен отговор, но все пак? Интересуват ме предимно сивици 5 генерация и евентуално ранните 6-та генерация английски. Редактирано от dimodi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Проблемни са ламарините - ЯКО ги наляга корозията Хондите и това е   :thumbs1:

Да разбирам, че това е проблем на всички хонди, а не само на старите, така ли?
На хондите са им тънки ламарините - нали трябва да са леки. И съответно тънките ламарини повече се огъват и деформират, от камъчета, леки удари и т.н. и съответно покритието страда. Обработката не е толкова лоша, но не е и най-доброто.Все пак са в пъти по-добри от Опел, въпреки че на Опел ламарината е сигурно двойно по-дебела. Пък и в България, дето няма неблъскана кола - какво толкова ти пука! Хората Опели карат ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest байроко

е аз карам Хонда от 2 семици и сега като чета вашите мнения излиза че съм направил правилния избор ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

...корозията.... Да разбирам, че това е проблем на всички хонди, а не само на старите, така ли?

Точно така !Магнум много правилно ти го е обяснил ;):bg: Казано накратко, единствените Хонди които НЯМА никога да имат проблеми с корозията, това са NSX и Insight, по простата причина че Тези два модела са изработени от алуминии :thumbs1: Всичко останало си гние и то особено ЯКО ако колата НЕ се поддържа (в смисъл, ако НЕ стои в гараж, ако НЕ се мие често както трябва и т.н.). Но има и голяма доза КЪСМЕТ на какъв автомобил ще попаднеш !Мога да ти дам пример с автомобила на PARADOX-а - Сивик 5-а генерация, произведена края на 1991-а година (т.е. на НАД 13 години), която МАМКА МУ е уникална ! Няма никъде ГРАМ ръжда - лично съм залягал и съм я оглеждал по прагове, задните вежди и т.н. Невероятно запазена кола, по отношение на ламарини (и НЕ само) !!! А НЕ Е да кажеш че е пребоядисвана или правена - в оригинално състояние си е, което е безупречно ! А в същото време съм виждал Сивици от '94-а година дори (та и по-нови), които задните вежди и прагове са цъфнали като майски рози ! Много си е относително, как и къде е карана колата... Виждал съм и доста Акорди 5-а генерация (1993-1998) налегнала ги корозията, също и Сивик 5 врати Англииски (1995-2000).... :huh:, дори и Прелюд 4-а ген. (1992-1997) !!!Като цяло, Хондите НЕ се славят с яка ламарина и това си е !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Ще ти покажа моят телевизор ;) Не че няма ръжда , но гидините са 19 вече :bg: а на 5-тата генерация й беше цъфнал задна дясна вежда :huh: наистина е много относително къде е карана ;) На друг телевизор ( сивик 3 генерация ) с една година по млад от моя беше изгнил яко ( ама ся не можеш го познаеш ) , но е каран повече от 10 години в Швейцария :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RENZO

При моята Хонда, която се кара от 1989 г в България (преди това чичо ми я кара около 3 г. в Германия) основния проблем също е корозията.

Мамка му и окачване - още не е сменяно нищо!!!

От около 2 месеца ми чука малко втулката на рейката (34 лв в Бултрако) и тези дни смятам да я сменя.

За това време (19г.) е сменяно - гарнитура на глава, радиатор, водна помпа, термостат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

Абе най-слаби са двигателите брее тва е доказано :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

...корозията.... Да разбирам, че това е проблем на всички хонди, а не само на старите, така ли?

Точно така !
Моето заключение е, че явно за корозията е въпрос на късмет и поддръжка. Защото купуваме стари коли, късмет ще е стария собственик ако не е закрил с боя някое огнище на разрастваща се корозия като е продавал автомобила.Иначе наистина са по-тънки ламарини, но са стоманизирани и оздравени. Аз когато продадох CRX-а си си спомням да съм имал проблеми с гниенето само по шибидаха, капака му беше метален и хващаше ръжда (17 годишна кола). Почнах да го правя и ми дойде музата, та пребоядисах цялата кола. Виждал съм Сивик 5-а ген. изгнил по веждите яко! Моят е на 11 год. и половина, кажи-речи 12 и една точка няма ръжда никъде. Обаче ако одраскам някъде боята отивам да я права задължително. Може би и това си е въпрос на поддръжка. Боята също се поддържа както и останалите аксесоари по автомобила. Всяка кола оставена с драскотини и точки по боята и лака, рано или късно почва да страда от корозия.По тази тема за корозията, мога да кажа, че може би най-добре са защитени Ауди. Виждал съм Аудита с одраскани места по ламарината и пак не тръгва ръжда. Пък и изгнили от тях не съм виждал.Няма съвършен автомобил, който само да се кара. Но за мен Хонда е един много добре измислен автомобил и много здрав. И аз съм срещал статии в които пише, че проблемите с корозиите при тези автомобили са решени. Чел съм го както по наши така и по чужди издания. Ако мен някой ме пита, ще го потвърдя. Истината е, че във всяка по-нова генерация се забелязват подобрения по борбата с корозията. Ако сте забелязали на 5-а генерация Сивик-а веждите са облечени много добре с пластмасов щит, който предпазва от летящите камъчета от гумите. Подкалниците са много добре облечени с кори. Всичко от доло е с шегрен и други предпазни матеряли. Боята иначе е здрава. Достаътчно е ако се ужули някъде да си я пръскате преди да тръгне корозията и няма да има грижи :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Ако питате мен проблема с корозията възниква ако на мястото е имало удар и бочджиите не са се погрижили добре после...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

много се отплеснахте с тази корозия ... но съм на мнението на парадокса. ако не е направена както трябва колата след ремонт също много бързо се образуват проблеми....при мен слабо място е заключването :thumbs1: (зимата :bg: ) , сутрин се въртя и от лявата врата отварям дясната, щотото не сработва отключванетои противно на gkb мисля че двигателите са най-здравото нещо в тези коли и те ги правят това което са :huh: уникални ;) незнам защо но като минус включвам седалките, волана и топката за скоростния лост, един Ford Fiesta, ми е 4 пъти по удобен баси... civic 92' hatchbag D15B2и !! прецаканото жило на газта (заяжда на моменти) от което се получава този "хълцукащ" ефект който се описваше в една друга тема във форумите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Venom_ALIEN

пи4ове за ока4ване няма к'во да говорим според мен можем само да се ;):thumbs1:;) да се разбие по бавно при тези дупки мом4ета за какво си говорим коя кола не и се разбива ока4ването на тези пъти6та.За охлаждането има проблеми но при 12V с 16V според мене проблеми не може да се каже 4е има проблеми.За корозиата според мен няма такова не6то да е слабост .За двигатела няма да говорим един от наи добрите в света да не кажа най добрия е малко се :huh::bg: но според мен за тиа пари по добър двигател не може6 да си земе6 а двигателя може да се сравнява с много скупите коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Ако питате мен проблема с корозията възниква ако на мястото е имало удар и бочджиите не са се погрижили добре после...

Тва е много вярно :thumbs1: А пове4ето коли влизат в БГ с някви видими забележки или зле прикрити ударени детайли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Concerto

Пичове, за каква корозия говорите??? :) Старата ми кола беше Опел, сега с Кончертото, все едно карам чисто нова кола :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

Кажете само не ви ли радва първия бар - двигател - 0% ...Доста показателно :D:D:D:D;):):););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mind_Control

Проблемни са ламарините - ЯКО ги наляга корозията Хондите и това е  :)  И стари и по-нови.... мине ли 9-ата година вече съфват задните вежди (а след това и прагове...) Просто.... НЕ се научиха да ги обработват срещу корозия тия ламарини и тва си

Добре де аз сивици 5-та генерация изгнили не съм виждал, защо да им е проблем корозията!? Казвам специално за тях, защото повече ги заглеждам по улиците...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Добре де аз сивици 5-та генерация изгнили не съм виждал, защо да им е проблем корозията!?

Купи си очила тогава. :) Почти всички изгниват откъм веждите на задните калници, това беше първото нещо, което оправих, като си купих моята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Почти всички изгниват откъм веждите на задните калници, това беше първото нещо, което оправих, като си купих моята.

И аз бях така. Като я видях, когато пристигна имах чувството, че гледам Кадет на 15 години ;) Ама майсторчето - едно цигле вика "Няма проблем шефе, ще ти я напра'им да не личи!" :P ...сега наистина не личи ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vaso

Пичове, за каква корозия говорите??? :P Старата ми кола беше Опел, сега с Кончертото, все едно карам чисто нова кола ;)

ММММ ДААА ама Англичаните имат желязо обърни внимание на купето ако не е Ровър пък на. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

Аз също мисля ,че на нашите интересни пътища(след бомбардировка от самолетна атака през втората световна :P )е нормално да има малки смени по окачването---все пак са машини правени от хора и е нормално все нещо да стане ;) .За двигателите спор няма--да не кажа нещо силно ,но са едни от НАЙ-ДОКАЗАЛИТЕ СЕ!!!! в цял свят по всички показатели-(а не само хвалени от уста на уста за спорта (типична практика в BG),както някои доста карани марки и модели от немските автомобили).Друг е въпроса със ШИБАНИТЕ ЧАСТИ и интересните майстоеи ;) .Аз лично за сега съм нямал грижи с моята колица,освен някой дефектни(или фалшиви) консумативи.Друг е въпроса ,че караме коли втора употреба--ами ако предишния собственик е бил супер мърляч--колата не е виновна!!!,ама и ние не знаем ,а разчитаме на късмета си-нали???Е няма да разводнявам и с това че в БГ има доста хора ,които купили HONDA разчитат че пари за подръжка няма да дават ;) и ги досвидява!!!!!! за колите си като купуват всякакви криви части и консумативи и то мнооогоо след указаните от производителя-замислете се!!!!Но за парите си--това е колата ;) THE POWER OF DREAMS! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...