Jump to content
Guest kicko

Въпрос относно късане на ремък

Recommended Posts

Guest kicko

Имаше едно такова обсъждане - виж дали ще ти помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kicko

ОК, ще ти кажа аз какво знам :Има една статия от поредицата "Автомобила на старо, плюсове и минуси" за Хонда Сивик, която съм сигурен че е пускана тука но не успях да я намеря, та в тази статия си спомням че пишеше, че късането на ангренажния ремък е едно от много страшните неща които може да се случат на един Сивик, защото няма предвидена защита. Обаче, според мненията на хората в темата която ти дадох по-горе, има двигатели на които не е чак такъв проблем, има и такива дето на застрашени двигатели са се оттървавали леко... така че какво очакваш да получиш като отговор ? Колко човека според теб тука са късали ремък, пък камоли на точно този двигател дето ти питаш за него, че да ти дадат точен отговор ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, ще ти кажа аз какво знам :Има една статия от поредицата "Автомобила на старо, плюсове и минуси" за Хонда Сивик, която съм сигурен че е пускана тука но не успях да я намеря, та в тази статия си спомням че пишеше, че късането на ангренажния ремък е едно от много страшните неща които може да се случат на един Сивик, защото няма предвидена защита. Обаче, според мненията на хората в темата която ти дадох по-горе, има двигатели на които не е чак такъв проблем, има и такива дето на застрашени двигатели са се оттървавали леко... така че какво очакваш да получиш като отговор ? Колко човека според теб тука са късали ремък, пък камоли на точно този двигател дето ти питаш за него, че да ти дадат точен отговор ?

Прав си kicko въпроса го уточнихме, разбрах каквото ми трябваше, а затова което ти си написал така е...просто Хонда двигателя все още ми е една неясна тема и тепърва почвам да я разнищвам...Interference engines и написаното по въпроса ми стига като отговор...и се замислям как един руски автомобил като Лада седмицата е защитена от късане на ремък, а една японска кола гонеща 1999 година не е доизпипана...явно говорим за прекалено нисък клас двигател или друг стандарт, а може би отговора е друг? Незнам... Това ми е беше въпроса и написаните неща от части ме задоволяват, а от други части :rolleyes: ме отчайват :box: Но какво да се прави, отивам да купувам ремък, че ако стане беля ме чака дебелия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпрос към колегата KicKO тва моторче D16Y3 имаш ли снимка на машината , интерсува ме на кое купе точно се слага знам че е 115 коня и маи не е VTEC.поне така го имам аз като данни . и наи важното разбира се ..............БЕГА ЛИ :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Moonchild

Всъщност е 113 коня, не е Vtec. Moят автомобил е с него - английски Civic от 96та. бЕга, и още как :puke:

въпрос към колегата KicKO тва моторче D16Y3 имаш ли снимка на машината , интерсува ме на кое купе точно се слага знам че е 115 коня и маи не е VTEC.поне така го имам аз като данни . и наи важното разбира се ..............БЕГА ЛИ :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Interference engines и написаното по въпроса ми стига като отговор...и се замислям как един руски автомобил като Лада седмицата е защитена от късане на ремък, а една японска кола гонеща 1999 година не е доизпипана...явно говорим за прекалено нисък клас двигател или друг стандарт, а може би отговора е друг? Незнам...

Думата "защита" е някакво недоразумение, нееднократно споменавано в темите като такова. Просто такова е фактическото състояние на нещата. Буталото отива "по-високо" :angry:Дали се гони компресия по-висока от на ладата, някакво завихряне на горивната смес или кой знае какво, не знам. Ама върви повече от Лада :puke:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че няма нужда от каквато и да е "защита" , ако си сменяш консумативите навреме и с качествени такива.Когато Японеца е разработвал двигателя едва ли е имал впредвид българския пазар на ментета и българският начин на мислене :angry:)))))))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не вземеш да си смениш ангренажа та да не го мислиш....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя въпрос е като "Ако се метна от 3тия етаж, но с каска, ще си счупя ли главата или не?"Отговорът е "Най-добре не пробвай";)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sebulba

Въпроса е дали ако не срещаше бутало-клапан може да работи с това КПД.Тази горивна камера дали има преимущества пред тази на ВАЗ ?Повечето съвременни двигатели срещат, защо ли така са ги направили ?Вземи си ремък на Гейтс, смени и ролки и карай машината !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...