Jump to content
Guest Venom_ALIEN

Интерколер?

Recommended Posts

Guest Venom_ALIEN

хора здравеите вупроса може да ви прозву4и малко глупаво ама кажете какво то4но е Интерколер моли.Благодариа предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Sezen

ами това в общи линий е междинно охлаждане на въздуха,който минава през турбото,и отива в двигателя,защото хладния ваздух е по богат на кислород,който е така нужен за процеса горене в двигателя.Въздуха минава през турбото,там се сгастявя и неизбежно се награвя,след това минава през интерколера да се охлади и жлиза в двигателя, това е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Venom_ALIEN

пи4 мерси много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 4u6kata

интеркълера е обратното на калорифер ;):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RENZO

защото хладния ваздух е по богат на кислород

Т.е - когато въздуха се изстуди се наламява обема му. По този начин количестото кислород в единица обем студен въздух е по голямо спрямо същия обем топъл въздух

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Т.е - когато въздуха се изстуди се наламява обема му. По този начин количестото кислород в единица обем студен въздух е по голямо спрямо същия обем топъл въздух

Рензо, % кислород във въздуха си е константа , независимо дали въздуха е топъл или студен, кислорода все си е около 20 обемни % от обсхтото количехство газ( не помня точния процент)Просто когато въздухът е студен е с по-голяма плътност и в единица обем, се събира по-голяма маса въздух, респективно в цилиндрите попада и по голямо количество кислородНапражи си експеримент-надуй един балон до някакъв размер и после го сложи в камерата на хладилника. Като поизстине, размерът му видимо ще е намалял,но газовете вътре ще са си с все същото количествено съотношение. Тоест, въздухът няма как да е станал по-богат на кислород( няма от къде да влязъл допълнително ако балона е завързан)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net
:P и двамата казвате абсолютно едно и също нещо ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

:P и двамата казвате абсолютно едно и също нещо ;)

ти с напълно прав ! всъщост написаното от мен се отнася не до Рензо а до човека ,когото той е цитирал -Сезен . Моите извинения ! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Venom_ALIEN

извиняваите ама ми казаха 4е има и интерколер на маслото можете ли и за него да ми кажете не6то пове4е?БЛАГОДАРИА за досега6ната информациа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Особено при двигателите с турбо, маслото се нагряра много защото турбото го грее зверски. Някои слагат радиатор за маслото, за да могат да го охладят и да го предпазят от прегряване. на тази маслен радиатор му викат интеркулер за масло...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RENZO

Реално не е интеркулер а е просто маслен радиатор, който да охлажда маслото. При колите с турбо това е задължително. Но се слага и на други коли - VW kaefer, Ople Kadet GSI 16V и доста други.

Редактирано от RENZO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

извиняваите ама ми казаха 4е има и интерколер на маслото можете ли и за него да ми кажете не6то пове4е?БЛАГОДАРИА за досега6ната информациа

Нямаш нужда от допълнително охлаждане. Хонда са го измислили перфектно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Venom_ALIEN

много сум ви благодарен пи4ове за информациата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RENZO

Нямаш нужда от допълнително охлаждане

Освен ако не слагаш турбо или NOS. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest crx-fan

Ами явно ще слага турбо.Не е лошо според мен ефекта ще е голям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ludemir

prelude 88 2.0 си има такав радиатор за маслото .вийдал сам и на акорд 2.0 16v :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest street_fighter

един приятел ми каза че можело да се дложи интеркулер и без да има турбо,просто за да има повече студен въздух... възможно ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

един приятел ми каза че можело да се дложи интеркулер и без да има турбо,просто за да има повече студен въздух... възможно ли е?

ако успееш да си го монтираш както трябва и където трябва, защо пък да е невъзможно ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

един приятел ми каза че можело да се дложи интеркулер и без да има турбо,просто за да има повече студен въздух... възможно ли е?

Че може може ама нещо ми се струва че ефекта ще по-зле от нулев.Атмосферния мотор малко ще се поозори с набавяне на необходимото количество въздух.Виж при мотори с принудително пълнене.....положението е друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest street_fighter

Че може може ама нещо ми се струва че ефекта ще по-зле от нулев.Атмосферния мотор малко ще се поозори с набавяне на необходимото количество въздух.Виж при мотори с принудително пълнене.....положението е друго.

защо? не може ли да се направи така че да стане като допълнително набавяне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Пичове, тая работа НЕ става, по няколко прости причини...Атмосферния двигател сам си смуче въздуха и поставянето на интеркулер само ще му пречи. Освен това интеркулерът охлажда въздуха максимум до температурата на околната среда.... неможе да охлади повече дори на теория. следователно двигателя първо ще гулта по-трудно въздух, и второ, този въздух няма да е по-студен отколкото ако просто е сложена нормална система за студен въздух ( ColdAir Intake)Според мен, въздухът ще е по-топъл дори и от варианта със стандартния филтър.При турбота и компресори, нагнетеният въздух достига 90-100 градуса.... При такива температури, интеркулерът вече може да го охлади, пък и в този случай, компресорът пълни двигателя, и не ни пука толкова за загубите от триене и завихряне предизвикани от интеркулера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest street_fighter

мерси за пълното уточнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

Пичове, тая работа НЕ става, по няколко прости причини...

Атмосферния двигател сам си смуче въздуха и поставянето на интеркулер само ще му пречи. Освен това интеркулерът охлажда въздуха максимум до температурата на околната среда.... неможе да охлади повече дори на теория. следователно двигателя първо ще гулта по-трудно въздух, и второ, този въздух няма да е по-студен отколкото ако просто е сложена нормална система за студен въздух ( ColdAir Intake)

 

Според мен, въздухът ще е по-топъл дори и от варианта със стандартния филтър.

 

При турбота и компресори, нагнетеният въздух достига 90-100 градуса.... При такива температури, интеркулерът вече може да го охлади, пък и в този случай, компресорът пълни двигателя, и не ни пука толкова за загубите от триене и завихряне предизвикани от интеркулера.

а ако има таква джаджа до колко ще помогне за охлаждането?

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Точно за това говорех малко по-нагоре ;)как мислиш, дали охлажда.... като гледаш как се е заскрежило всичко :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...