Jump to content
Guest bvo

начин на спиране

Recommended Posts

Guest bvo

Пичове,един приятел който кара Акорд 98г. и Сивик 86г. кара моята кола и казва че колата не спира както трябва да спира една хонда. Той твърди че всички коли от нашата марка имат много характерен остър начин на спирене, цитирам: "Спират като за последно, натискаш спирачката и си на предния прозорец"! Аз карах неговия Акорд, наистина спира много, и дори спирачката започва да работи при едва едва докоснат педал. След това карах и Кончерто-то на Dido_Dimov, разлика обаче между спирането на кончертото и сивика не можах да открия! Кажете наистина ли трябва да спира много моята кола!

Редактирано от bvo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Колега, много е важно да са ти добри всички консумативи по спирачната система. Преди се хвалех, че спира супер Сивика ми и ме спаси няколко пъти в невероятно екстремни ситуации.Изумих се обаче, след смяната на предни и задни накладки и спирачна течност. Имам чуството, че ефективността се увеличи с 25% според моя преценка. Иначе педалът реагира както ти описа, още в горната част, при леко докосване.Вепчатлението ми е, че накладки (предни) не е нужно да се изхабят до край, за да станат за смяна. Моите бяха на повоина изхабено феродо и по необясними за мен причини, феродото беше станало на камък. Аз в този момент сменям накладките, не като се свърши феродото. Ако някой е на ясно и е забелязал този ефект също, нека си сподели опита. Този ефект го имаше и при CRX-а ми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

ОТ СКРОМНИЯ ОПИТ ,КОЙТО ИМАМ МОГА ДА ТИ КАЖА ,ЧЕ КОЛЕГАТА DEMON Е ПРАВ--СМЕНИ СИ НАКЛАДКИТЕ ,ЧЕЛЮСТИТЕ И СПИРАЧНАТА ТЕЧНОСТ И СЪС СИГУРНОСТ ЩЕ ИМА РАЗЛИКА.ПО ВЪПРОСА СЪС СТАРИТЕ НАКЛАДКИ:ВСЯКА НАКЛАДКА ,НОВА ИЛИ СТАРА, ПОДЛОЖЕНА НА ЕКСТРМНИ ТЕМПЕРАТУРНИ РЕЖИМИ(няколко последователни спирания от висока скорост до 0)СЕ ВТВЪРДЯВА И СПИРА МНОГО ПО ЛОШО!!!!ИМЕННО ЗА ТОВА С НОВИ НАКЛАДКИ СЕ КАРА ВНИМАТЕЛНО И СЕ СПИРА ПЛАВНО ПОНЕ 300КМ(а и за да слегнат по добре)УСПЕХ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RENZO

От голямо значение също така е избора на накладки. Предлагат се варианти на една и съща фирма с няколко топа матерял. Попадал съм и на такива при които се износват дисковете а не накладките ;-)))По въпроса със спирачната течност - смяната и на поне 2 години е задължителна.

Редактирано от RENZO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

А от къде се източва старата? През пробките за обезвъздушаване ли? И има ли значение дали течността е от 7 лева или от 27? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Има много голямо значение каква е течността, това влиае сериозно на спирачния път. А и ако се спуснеш от майната си по нанадолнище и завой, и влизаш като луд в завоите, задължително трябва да си с рейсинг спирачна течност, защото при висока температура си запазва свойтвата. А обикновенната не, за това като му се нагреят на някой спирачките и често си мисли, че му е калпава спирачната система. Спирачната система на всеки автомобил е много прецизен уред. Там най-малкият детайл, който не е прецизно измислен и сложен на местото си, оказва при екстремна ситуация супер голямо влияние. Преди време имахме спор с колегата Магнум по въпроса ;) Значи, аз препоръчвам на всеки любител на ръчките, да си сменя редовно накладките, да си сложи качествена и скъпа спирачна течност, да се убеди в изправността на спирачната си система, да си смени спирачните дискове и после да дойде и да каже, че Хонда нямат добри спирачки.Със старите си накладки, които бяха на половина и се бяха втърдили на камък, ако се бях пуснал от Витоша като луд надолу по завоите, щеше на 5-ия завой спирачния път да ми се увеличи драстично. И повярвайте, нямаше да са ми виновни инженерите на Хонда, които не са измислили добре дпирачната ми система :P Също така трябва да се знае, че спирачната течност се СМЕНЯ НА 2 ГОДИНИ поне, както много добре каза колегата Рензо. Защото най-малкото се събира конденс в спирачната система, течността се сменя с водя, губи свойствата си, а и от един майстор чух, че прави язви в помпата.За смяна на спирачна течност, нека Омбрето да каже. Занимава ли му се с подобна работа?Между другото, сегашните накладки дето си сложих са на Lucas, много ми ги хвалеха, някой има ли впечатления. Аз за сега съм супер доволен, имат много меко феродо и спират много добре. Ще видя как ще е след няколко хиляди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

течността се сменя с водя, губи свойствата си, а и от един майстор чух, че прави язви в помпата.

Опааааааааа :P;);) Груба правописна грешка ;) Исках да кажа, че се СМЕСВА!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest persssi

Радвам се, че сте започнали темата за спирането, защото и аз имам подобен проблем. Наскоро си смених накладките и майсторът ми каза, че поне 50-тина километра няма да спират добре. Но и след 200 километра след няколко поредни “екстремни” спирания, накладките пак започват почти да не спират. Аз си мисля, че съм взел някакви некачествени и ще се радвам ако ми препоръчате някоя марка или магазин, от където да си купя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Да хубаво е някой, който знае да каже за течността поне. Аз така един път щях да се пребия на България- спусках се от Копитото, леко бързо и на бул. България се пуснах с един Нисан два пъти и двата пъти щях да се пребия- никакви спирачки, даже и колелата ми не можеха да блокират, колкото и да натискам педала. :P ама се разминах помежду колите (случайно). Така че това много интересна тема. Нека някой дето знае напр. Омбрето да каже какво да взимаме. И как се източва старата или колко струва при него ;) п.с. Имам едно червено феродо за кранове, много меко, мога да си го накова без проблем- та да ли е достатачно ефективно?

Редактирано от D16A8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

п.с. Имам едно червено феродо за кранове, много меко, мога да си го накова без проблем- та да ли е достатачно ефективно?

Колега, ти си самоубиец!Никой не наковава предни накладки, пък и задни може би вече.Един ми разказа за Мерцедес с наковани накладки, дето по магистралата като се опитал да спре е станало страшно мазало. Не се е пребил за щастие, но Дисковете, Апаратите и всичко останало долу по трасето било аут. Много "Евтино" му е излезнало, а и явно и живота не му е скъп, за да го направи.Купувай си нови накладки и не си сменяй спирачната течност сам, а по-добре се обърни към спецялист! Според мен Омбре трябва да се искаже по въпроса, ние сме все пак само любители в тази област :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

За спирачна течност знам само да не слагате няква руска или такава която да е с натурални съставки ;) Всичко що е синтетика е добре ( е не мога да кажа марки , но просто за сега съм нямал слава Богу проблеми със спирачки :P )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 4u6kata

Да батка прецакали са те със спирачкиете еииий ;);):P бе брато като те кефи колатати как се държи на пътя кво слушаш кои кво казал и си помислил?! Българина се е спец по сичко ;);):P А със здраве да си я караш ;)

Редактирано от 4u6kata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vaso

Това е едно от най важните неща на които трябва да се обърне внимание колеги,HONDA е с една от най- добрите спирачни системи без значение дали е 1978 или е 2002 дори и да е с АБС или не всичко е изчислено.Така, че само добри консумативи и на добър път. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

п.с. Имам едно червено феродо за кранове, много меко, мога да си го накова без проблем- та да ли е достатачно ефективно?

Колега, ти си самоубиец!Никой не наковава предни накладки, пък и задни може би вече.Един ми разказа за Мерцедес с наковани накладки, дето по магистралата като се опитал да спре е станало страшно мазало. Не се е пребил за щастие, но Дисковете, Апаратите и всичко останало долу по трасето било аут. Много "Евтино" му е излезнало, а и явно и живота не му е скъп, за да го направи.Купувай си нови накладки и не си сменяй спирачната течност сам, а по-добре се обърни към спецялист! Според мен Омбре трябва да се искаже по въпроса, ние сме все пак само любители в тази област :P
Приятели, не ме разбирайте погрешно, не ми е за парите. Щом карам хондаедва ли ми пука дали ще дам 20-30 лева за накладки. Въпроса е да нещо качествено. Баща ми караше доста време само с такова феродо. Незнам само как ще се държи при по-екстремно спиране. Иначе течността ще я сменям, защото долях лятото една българска и почнах да спирам малко по-трудно ;) айде със здраве! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

абе и аз незнам какво го оплюхте това "ковано" феродо, но знам едно: адски много хора щяха да са минало ако това беше вярно. Незнам дали говорим за едно и също, но доста народ си лепят и предни и задни накладки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

абе и аз незнам какво го оплюхте това "ковано" феродо, но знам едно: адски много хора щяха да са минало ако това беше вярно. Незнам дали говорим за едно и също, но доста народ си лепят и предни и задни накладки.

Пък и аз говоря за наистина ковано (нитено), ане за лепено. Аз не бих смял да карам с лепено. Малко оф топик стана. Все пак ако някой има препоръки за течността поне нека да каже

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Аз съм доволен от спирачната течност на Castrol.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest persssi

Все пак кажете нещо за готини накладки и откъде :P!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

Все пак кажете нещо за готини накладки и откъде :P!!!

Бендикс в www.kanex.bgаз съм много доволен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

Пичове,един приятел който кара Акорд 98г. и Сивик 86г. кара моята кола и казва че колата не спира както трябва да спира една хонда. Той твърди че всички коли от нашата марка имат много характерен остър начин на спирене, цитирам: "Спират като за последно, натискаш спирачката и си на предния прозорец"! Аз карах неговия Акорд, наистина спира много, и дори спирачката започва да работи при едва едва докоснат педал. След това карах и Кончерто-то на Dido_Dimov, разлика обаче между спирането на кончертото и сивика не можах да открия! Кажете наистина ли трябва да спира много моята кола!

аз имам сащата като твоята и спира като за последно много яки спирачки има, иди да ти прегледат спирачната система

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

и да не пускам нова теманякой може ли да ми препоръча качествен сервиз за смяна на спирачната течност и накладките ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Все пак кажете нещо за готини накладки и откъде  :blink:!!!

Бендикс в www.kanex.bgаз съм много доволен
:blink::blink::blink::blink::blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...