Jump to content
Guest pavca

Проблем с моя Crx!Помагайте...

Recommended Posts

Guest pavca

Скоро си купих колата.С АГУ е,но ще я махам.Двигателя ми е 1.5i 12V.От скоро започна да си мени оборотите на празен ход,когато работи на бензин.На равни интервали пада до около 500 и вдига отново до 1000.Започна да се чува и свирене от един отвор до клапите за въздух.Предполагам,че е за ниските обороти,защото като го запуша малко и оборотите се нормализират.Явно дърпа въздух от някъде,но не мога да разбера откъде.Някой има ли идеи?На по-високи обороти си работи добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Ми колега, първо запуши/залепи това отворче дето казваш, че като го запушиш се оправя и после виж как ще е.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pavca

Този отвор е за ниските обороти.Като го запуша напълно гасне колата.Освен това понякога едва стига 4000 оборота в движение,а понякога върви най-добре след тях.Забравих да пиша,че са ми махнали катализатора(или е било само гърне)и има само тръба.Чувал съм,че се бърка ламбдата,но в началото колата си вървеше без проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Провери кабела на ламбда сондата- извади където има конектори от нея към ecu-то, почисти ги и ги пръсни с WD40. Виж също свещите. Кабелите на свещите. Отвори делкото почисти го и го пръсни също. След това пиши какво е станало :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pavca

Свещите и кабелите ги проверих.Няма проблем,работили са идеално.Сега ще се занимая с делкото.И на мен ми минава мисълта за ламбдата,но още не съм я намерил къде се намира.Имало някакво устройство,което поддържало някакъв минимум за оборотите и не позволявало да изгасне двигателя.То можело да се регулира-думи на техник.Но не го намерих...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

EACV ( Electronic Air Control Valve) Това се намира на дроселовата клапа ама дали и как се регулира....Доколкото знам при студен двигател, леко отваря дросела, за да вдигне малко оборотите и да не изгасне докато е студен двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

EACV ( Electronic Air Control Valve)

Не е на дроселовата клапа,но това че варират оборотите е от него.Проблема обаче не е в клапана а в това че смуче въздух от някъде и той се опитва да регулира оборотите(това му е предназначението).Първо трябва да се отстрани проблема със засмукването на въздух.EACV не се регулира,но едно почистване е от полза.След отстраняването на проблема регулирането на оборотите трябва да се направи с изключено EACV.(има маркер на оборотомера).После се вади ECU бушона,включва се куплунга на EACV,слага се бушона и оборотите заспиват.Опаааа и задължително да се провери нивото на охл.течност,защото минава през клапана и ако е по ниско нивото ефекта е нулев.Дано да съм бил ясен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pavca

Мисля,че Ombre е прав.Смуче въздух от някъде,но незнам как да го намеря.Само че това EACV мисля,че е механично при мен.Няма никакви кабели.Намира се до клапите за въздух,които се отварят при високите обороти.В него има нещо,подобно на термостат,което според температурата на охл.течност ограничава притока на въздух при ниски обороти.Беше с доста нагар,сигурно от газта,гърмяла е във филтъра преди да я взема.Това,което прилича на термостат,затваря един отвор,който може да се регулира колко близо да е до "тапата"си.Но как да намеря откъде дърпа този излишен въздух?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

ОК. Аз не съм чел внимателно.Наистина на тоя двигател няма EACV.Sоrry.Toва което казваш е IAC.Наистина няма ел.управление.Обаче щом си стигнал до термостатната ампула,значи че си го разглобил напълно.Това обаче е всичко ,което може да се направи.Регулирането става с доближаване на горната подложка с въртене към конуса на буталцето(точно както казваш),но пак остава проблема с въздуха.Съмнявам се обаче някой да може да ти каже от къде смуче.Трябва да откриеш сам.Просто може да е от 100 места.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pavca

Благодаря Ombre!Ще черпя за добрите съвети.Ще продължавам да търся,но това студено време ме кара да си стоя на топло.А и нали още си имам АГУ-то и не съм на зор да я оправям на бензин.Все някак върви ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...