puma_v_London 0 #1 Публикувано 18 Януари, 2008 значи колеги искам да питам някой има ли идея какво може да предизвика следната ситуаци!нов феродоф диск добър притискателен (според майстора) нови помпи на съединителя (и 2те) и въпреки всичко педала отделя на 3-4 сантиметра най горе вече когато е почти пуснат???????благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #2 Отговорено 19 Януари, 2008 тва 3-4 сантиметра не ми говори нищо.обаче ако като го отпускаш ти отделя около средата,значи всичко си е наред.ако е доста по нагоре най вероятно притискателя не е толкова добър колкото казва майстора.и ако мога да изразя лично мнение,недей завбъдеще да сменяш така или всичко или нищо,щото сега ако са меки денферите пак ще даваш пари за смяна и то си излиза същото,да не кажа по съпо.по малко вероятно е да има въздух в системата,но опитай и този вариянт.принципно при въздух би трябвало да отделя ниско долу,но все пак опитай всичко по лесно преди трудното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
puma_v_London 0 #3 Отговорено 19 Януари, 2008 ами днес ще се поогледам и за този проблем! Благодаря колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
styv 0 #4 Отговорено 19 Януари, 2008 Карам англичанка и имам същия проблем въпреки чисто новия съединител Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A3 0 #5 Отговорено 20 Януари, 2008 Пробвайте да регулирате от винта, който свързва буталото на горната помпа с педала на съединителя. Като го отвивате след разхлабване на контрагайката така че да се удължава привода- започва да зацепва по-високо. Като скъсявате лоста- зацепва по-долу. При нов съединител не бива да зацепва горе, защото може да няма луфт между вилката и аксиалния лагер и това ще доведе до бързото износване на лагера. Успех и пишете дали сте пробвали- лесно е, само разхлабвате контрагайката без да откачате нищо друго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове