Jump to content
Guest Nikola Kostadinov

препоръчайте тенекеджия за окачването

Recommended Posts

Guest Nikola Kostadinov

Значи скоро претърпях леко ПТП и след "ремонта" заведох колата на реглаж и там се откриха 2 кофти проблема :tease: .1. Едната гума не стои изцяло вертикална , а има 1 градус отклонение.2. Двете предни гуми не са на една линия, а дясната изпреварва лявата(или обратно) със 1-2 см. Удара не беше много силен но явно е деформирал нещо. Ако ми препоръчате тенекеджия или някой въоще който може да се справи с този пролем ще съм много благодарен. Повечето майстори ми викат че колата била стара и нямало смисъл, обаче мен си ме кефи и искам да си и е наред и да си я карам още. Колата е Сивик Седан 95-та.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти върши работа тенекеджия, а някой свестен монтьор да ти провери окачването - шенкел, носачи и ако може да се регулира, ама както го описваш май няма да стане. Ще питам един познат дали ще се ангажира.Само не разбрах от къде си, че да ти препоръчам маистор?

Редактирано от nuddy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи скоро претърпях леко ПТП и след "ремонта" заведох колата на реглаж и там се откриха 2 кофти проблема :P .1. Едната гума не стои изцяло вертикална , а има 1 градус отклонение.2. Двете предни гуми не са на една линия, а дясната изпреварва лявата(или обратно) със 1-2 см. Удара не беше много силен но явно е деформирал нещо. Ако ми препоръчате тенекеджия или някой въоще който може да се справи с този пролем ще съм много благодарен. Повечето майстори ми викат че колата била стара и нямало смисъл, обаче мен си ме кефи и искам да си и е наред и да си я карам още. Колата е Сивик Седан 95-та.

Изправяне ми се струва доста трудна работа , но има и други вариантиАз си взех цяло задно окачване с барабаните , без аморт. и пружини за 150лв на старо. Редактирано от RIP

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако е имало крив рог отпред сигурен ли си, че са го изправили. Проблема може въобще да не е по окачването, а от не добре свършена работа на тенекеджията. Ако няма криви рогове отиваш при някой монтьор както каза колегата да ти проверят окачването и ако има нещо криво го подменяш с ново и забравяш. :P

Редактирано от NIO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет е:Говори с Омбре кога може да те приеме поне за оглед.Там ще ти сложат поне диагноза, дали има криво по окачването!!!Ако окачването ти е Ок, значи пак търсиш тенекеджията и да започва да мери сериозно.Може да е мръднал леко рога или ботуша, но не мога да гадая.Удар в бордюр е много неприятен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...