sunny 0 #1 Публикувано 17 Януари, 2008 Интересно ми е дали мога да си сложа такова масло на хондичкатаКолата ми е civic д13б2 94 на 177000км!По принцип колата ми не гори масло и двигателя и е запазен!За сега карам с 10в-40 на същата фирма и съм много доволен, но ми се ще да я поглезя още малко!Моля за съвет,защото съм пред смяна.... значи маслото е с вискозитет-0в-20 или 5в-40,също има и някакво 0в-30????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sunny 0 #2 Отговорено 17 Януари, 2008 eeeem,толкова ли никои неможе да ми подскаже кое по добре за моята количка ,че днес или утре ще си взимам маслооооо :fun: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
323f-fan 4 #3 Отговорено 17 Януари, 2008 Бе ти да не си на северният полюс.Ако не ти пипа маслото няма нужда долната граница да е по-ниско от 10,айде сега зимата 5.Моята д15б2 я карах със 5w40,но го гореше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #4 Отговорено 17 Януари, 2008 дали е 5 или 0 или 10 първата цифра,няма значение.това няма нищо обще с глезенето на колата.ако слагаш хубаво масло(истинско) и го сменяш често,ефекта ще е много по-добър отколкото ако сипеш 0 или 5В масло и го караш 15 000км понеже литара струва 30лв.аз карам Н22-ката с 10В40,защото това дават в каталога.но го сменям на 5000км и колата спи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01 #5 Отговорено 17 Януари, 2008 (Редактирано) А и гледам че не си пресен вместо да потърсиш и попрочетеш пляс една тема подобни теми дал господ не е нужно да откриваме топлата вода през месец п.п. все се въздържам да не пиша ама тоя път не можах съжалявам Редактирано 17 Януари, 2008 от krasimir_01 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest sunny #6 Отговорено 17 Януари, 2008 А и гледам че не си пресен вместо да потърсиш и попрочетеш пляс една тема подобни теми дал господ не е нужно да откриваме топлата вода през месец п.п. все се въздържам да не пиша ама тоя път не можах съжалявамще помоля някои да ми махне темата!Ясно е,че от други хора ще искам мнение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BurZz 0 #7 Отговорено 17 Януари, 2008 По темата - не си прави експерименти. Щом колата ти върви добре и не гори маслото, слагаш си пак 10W - 40. 0-20 и 0-30 не са за нашите географски ширини. То затова и почти не се намира такова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
323f-fan 4 #8 Отговорено 17 Януари, 2008 Много са й ниски горните граници на вискозитета,т.е не са за високи температури.Аз минах от полусинтетика 10w40 ESSO на Q8 10w50 пълна синтетика,разликата е огромна,особенно при загрял мотор.Нали се сещаш август при 40град. жега в задръстване на кво е подложено маслото, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #9 Отговорено 17 Януари, 2008 Да бе Иво, аз горе си написах че от параноя по-често го сменям Ама 5000км не е ли твърде малко, направо го прахосваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F20A4 2 #10 Отговорено 17 Януари, 2008 Да бе Иво, аз горе си написах че от параноя по-често го сменям Ама 5000км не е ли твърде малко, направо го прахосваш Неее, и аз на рекса го сменях на 6000. И цепеше мрака- Иво знае. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The PitBull 1 #11 Отговорено 17 Януари, 2008 Интересно ми е дали мога да си сложа такова масло на хондичкатаКолата ми е civic д13б2 94 на 177000км!По принцип колата ми не гори масло и двигателя и е запазен!За сега карам с 10в-40 на същата фирма и съм много доволен, но ми се ще да я поглезя още малко!Моля за съвет,защото съм пред смяна.... значи маслото е с вискозитет-0в-20 или 5в-40,също има и някакво 0в-30?????0W30 Си заслужава.Но ти едва ли караш колата в екстремни условия (продължително време на критични обороти и екстремни фурсирвания на двигателя) Може и да Бъркам - Извинете .Ако цената не те затруднява си го служи ,Но Не очаквай някаква промяна.Незабравяи,че маслото е Мн.тънко и ще го похапва при по чести пържения => по - често ще доливаш а цената му е й по- скъпа.10W40 Ти е перфектно,като ти се глези сложи 5W40 .Но 0W20 за този двигател Си Вече Изгъзица и задоволяване на Капризи.Ако ходиш по състезания и изцеждаш повече от това което може да ти предложи двигателя МОЛЯ ДА МЕ ИЗВИНИШ ЗА ГЛУПОСТИТЕ които ти надрънках Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #12 Отговорено 18 Януари, 2008 Колеги кое масло е по-гъсто така да се каже полусинтетика 10w40 или 10w50 пълна синтетика.И още един въпрос какво масло препоръчват от хонда за нашите коли в тази геогравска област , като марка и вискозитет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 323f-fan #13 Отговорено 18 Януари, 2008 При студен старт са с еднакъв вискозитет,на загрял мотор 10w50 е по-гъсто.Искам да кажа обаче че ако 10w50 е пълна синтетика,двете масла нямат база за сравнение.Това 10w50 с което карам пише че е специално разработено опо поръчка на тимове от британският пистов шампионат,на моята кола разликата е ОГРОМНА при минаването от 10w40 на това.Аз често вкрвам в лютеницата и ми се случваше при загрял мотор и по-яко каране да се разчука повдигач,сега колкото по-яко карам,мотора става като гумен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest speedrum #14 Отговорено 18 Януари, 2008 (Редактирано) Колеги кое масло е по-гъсто така да се каже полусинтетика 10w40 или 10w50 пълна синтетика.И още един въпрос какво масло препоръчват от хонда за нашите коли в тази геогравска област , като марка и вискозитет. 5W40-пълна синтетика(по хубаво,смяна на по дълъг период,но предимно за нови коли и се гори по бързо);10W40-полусинтетика(за двигатели средна хубост,смяна-в зависимост от това дизел/бензин на 10-15000км.); 15W40-минерално(масово и евтино,за служебни коли...,смяна на 5-10000км).............Дано сега се осветлиш малко...! За по светнатите колеги,има достатъчно добри добавки за двигатели,които си заслужава да се слагат.Първо,че намаляват триенето в мотора и съответно температурата му и второ-да не дава господ да спукате картер и да загубите маслото,може да приберете колата до 50км. без блокаж,ако сте на път.Обикновено,ако сипете добавка(в зависимост от марката)-тя се задържа в двигателя мин. 40-50000км. Редактирано 18 Януари, 2008 от speedrum Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #15 Отговорено 18 Януари, 2008 (Редактирано) Колеги кое масло е по-гъсто така да се каже полусинтетика 10w40 или 10w50 пълна синтетика.И още един въпрос какво масло препоръчват от хонда за нашите коли в тази геогравска област , като марка и вискозитет. 5W40-пълна синтетика(по хубаво,смяна на по дълъг период,но предимно за нови коли и се гори по бързо);10W40-полусинтетика(за двигатели средна хубост,смяна-в зависимост от това дизел/бензин на 10-15000км.); 15W40-минерално(масово и евтино,за служебни коли...,смяна на 5-10000км).............Дано сега се осветлиш малко...! За по светнатите колеги,има достатъчно добри добавки за двигатели,които си заслужава да се слагат.Първо,че намаляват триенето в мотора и съответно температурата му и второ-да не дава господ да спукате картер и да загубите маслото,може да приберете колата до 50км. без блокаж,ако сте на път.Обикновено,ако сипете добавка(в зависимост от марката)-тя се задържа в двигателя мин. 40-50000км.Колега не ми разбра въпроса , а той беше вискозитета на маслата ще се различава от това че едното е пълна синтетика а другото полусинтетика или ще се различават само по показателя 40/50.Или по друг начин казано масло пълна синтетика 10в40 и полусинтетика 10в40 еднакви ли ще са като гъстота и вискозитет. Редактирано 18 Януари, 2008 от vartan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #16 Отговорено 18 Януари, 2008 ^да,еднакви са нали затова са тези цифри.щом те са еднакви - показателите им са еднакви.друг е въпроса как се запазват показателите с пробега.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове