Guest Dragi4 #1 Публикувано 20 Януари, 2005 При ниски обороти не се отваря В движение над 2000 няма проблеми ба4ка без проблеми.Някви идеи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda #2 Отговорено 20 Януари, 2005 Сигурно след 5000rpm като включиш VTEC-а се отваря за отрицателно време ?! Сори, не се сдържах просто Да не би да имаш проблеми с тока ? Като двигателя не е пуснат и Електромотора евентуално НЕможе да се захрани като хората ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1 #3 Отговорено 21 Януари, 2005 Може би е слаба връзка на захранването на мотрчето на люка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest icho #4 Отговорено 21 Януари, 2005 И аз имам същия проблем!Трябва да го побутна за да се отвори???Защо ли е така?Ако трябва да се почиства,знае ли някой как и къде става това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Magnum #5 Отговорено 21 Януари, 2005 моя пък не се затваря първо копчето трудно се натиска, и люка не уплътнява добре като затвори - и скърца.Видях по дърветата реклами "Ремонт шибидах" ще взема да ги посетя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Didko #6 Отговорено 21 Януари, 2005 И аз имам същия проблем!Трябва да го побутна за да се отвори???Защо ли е така?Ако трябва да се почиства,знае ли някой как и къде става това? Имах (и пак имам) този проблем. Вярно, че и моторчето ще е позаминало, но основния проблем са уплътненията. Остаряли са и са загубили еластичността си. Като си вземах моята Хонда имах проблеми и с ел.стъклата и питах и четох с какво се маже за да се оправи това нещо. Попаднах на мнение да се маже с графитна смазка. Няма да ти казвам колко време ми отне да я намеря ... а и още по-малко ще ти обяснявам какъв беше резултата. С 2 думи след 10 мин. все едно си бях намазал уплътненията с хелмитекс! Следва хубаво почистване на всички уплътнения и обилно мазане с високооборотна грес. С това разполагах тогава. Всичко запя, даже и люка се отваряше сам без да му помагам. Сега пак са позасъхнали, но така или иначе в момента не се ползват. На пролет вече знам - смазка и това е! Има дори специални препарати за мазане на уплътнения. Това ще ти реши проблема! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #7 Отговорено 21 Януари, 2005 много малко вероятно е да е алтернатора...... консумацията на двигателчето за шибедаха е малка и ако акумулатора ти е ОК, би трябвало и на загасена кола да се отваря. Ако има лош контакт обаче ( както каза ALEXANDER 1) вече е друго.... Огледай си клемите по тази част на инсталацията и ако са много оксидирали ги почисти добре със шкурка или някакъв препарат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #8 Отговорено 21 Януари, 2005 Мерси за съветите,Ще пробвам 1 по 1 докато стане?????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vtec #9 Отговорено 21 Януари, 2005 Провери си дали на свободна(на празен ход) имаш нормално зареждане на акумулатора(всеки център или магазин за акумулатори може да ти го замери-трябва да е около 13-14 волта)Просто може да ти е разхлабен ремъка,но е малко вероятно да е от това.Според мен КОЛЕГАТА DIDKO Е ПРАВ--Я ВЗЕМИ ПОЧИСТИ БОКЛУЦИТЕ И НАСЛОЯВАНИЯТА А СЛЕД ТОВА НАПРАВИ ЕДНА ХУБАВА СМАЗКА И БИ ТРЯБВАЛО ДА Е ОК.Японските автомобили почти нямат проблеми с механика и ел.система ,а само с лоша поддръжка.А всяка машина си изизсква такава. Аз мисля че с парцал и подходящ смазващ препарат за уплътнения,всеки сам може да извърши тази манипулация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Martinez #10 Отговорено 21 Януари, 2005 И аз имам същия проблем!Трябва да го побутна за да се отвори???Защо ли е така?Ако трябва да се почиства,знае ли някой как и къде става това?Имах (и пак имам) този проблем. Вярно, че и моторчето ще е позаминало, но основния проблем са уплътненията. Остаряли са и са загубили еластичността си. Като си вземах моята Хонда имах проблеми и с ел.стъклата и питах и четох с какво се маже за да се оправи това нещо. Попаднах на мнение да се маже с графитна смазка. Няма да ти казвам колко време ми отне да я намеря ... а и още по-малко ще ти обяснявам какъв беше резултата. С 2 думи след 10 мин. все едно си бях намазал уплътненията с хелмитекс! Следва хубаво почистване на всички уплътнения и обилно мазане с високооборотна грес. С това разполагах тогава. Всичко запя, даже и люка се отваряше сам без да му помагам. Сега пак са позасъхнали, но така или иначе в момента не се ползват. На пролет вече знам - смазка и това е! Има дори специални препарати за мазане на уплътнения. Това ще ти реши проблема! И аз се иззлъгах с графитната смазка - просто не си спомням на кого беше този съвет, но....стклата не помръдваха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest icho #11 Отговорено 22 Януари, 2005 Мерси за помоща.А следващият проблем е от къде да си намеря такава високоборотна смаска? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Horse #12 Отговорено 22 Януари, 2005 Високооборотната грес се използва за мазане на бормашини, ъглошлайфи и др. Така, че в магазините, или сервизите за ел. машини ще намериш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Horse #13 Отговорено 22 Януари, 2005 Видях по дърветата реклами "Ремонт шибидах" ще взема да ги посетя Magnum, моля те, като намериш някой от тия по дърветата, свирни да го употребя и аз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest D16A8 #14 Отговорено 24 Януари, 2005 И аз имам същия проблем!Трябва да го побутна за да се отвори???Защо ли е така?Ако трябва да се почиства,знае ли някой как и къде става това?Имах (и пак имам) този проблем. Вярно, че и моторчето ще е позаминало, но основния проблем са уплътненията. Остаряли са и са загубили еластичността си. Като си вземах моята Хонда имах проблеми и с ел.стъклата и питах и четох с какво се маже за да се оправи това нещо. Попаднах на мнение да се маже с графитна смазка. Няма да ти казвам колко време ми отне да я намеря ... а и още по-малко ще ти обяснявам какъв беше резултата. С 2 думи след 10 мин. все едно си бях намазал уплътненията с хелмитекс! Следва хубаво почистване на всички уплътнения и обилно мазане с високооборотна грес. С това разполагах тогава. Всичко запя, даже и люка се отваряше сам без да му помагам. Сега пак са позасъхнали, но така или иначе в момента не се ползват. На пролет вече знам - смазка и това е! Има дори специални препарати за мазане на уплътнения. Това ще ти реши проблема! И аз се иззлъгах с графитната смазка - просто не си спомням на кого беше този съвет, но....стклата не помръдваха. Колеги, мой беше този съвет. Може би грешката е при мен. Аз имам една черна смазка в едно бурканче и на него има зелепено листче на което така пише. Може и да е нещо друго, но при мен стъклата изкараха почти половин година идеална работа, а бяха трагични. Мога да я покажа на следващата среща ако иска някой да я види. Съжалявам ако съм Ви излъгал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest RENZO #15 Отговорено 26 Януари, 2005 По въпроса със смазката - Вюрт продават течна грес (бяла) на спрей. Върши префектна работа.За ремонт можете да се обърнете към Рея-МП (някъде на ботевграско шосе имат офис и сервиз) имат и на Цар Борис ІІІ 126 в двора на сградата на Балканкарпрогерс ( в същия двор са и Автомоторкорпорация). Представители са на Webasto и работят супер читаво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове