Jump to content
Guest Dragi4

Ел шибедах

Recommended Posts

Guest Dragi4

При ниски обороти не се отваря :) В движение над 2000 няма проблеми ба4ка без проблеми.Някви идеи :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Сигурно след 5000rpm като включиш VTEC-а :P се отваря за отрицателно време ?! ;):);) Сори, не се сдържах просто ;) Да не би да имаш проблеми с тока ? ;) Като двигателя не е пуснат и Електромотора евентуално НЕможе да се захрани като хората ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Може би е слаба връзка на захранването на мотрчето на люка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest icho

И аз имам същия проблем!Трябва да го побутна за да се отвори???Защо ли е така?Ако трябва да се почиства,знае ли някой как и къде става това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

моя пък не се затваря :)първо копчето трудно се натиска, и люка не уплътнява добре като затвори - и скърца.Видях по дърветата реклами "Ремонт шибидах" ще взема да ги посетя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

И аз имам същия проблем!Трябва да го побутна за да се отвори???Защо ли е така?Ако трябва да се почиства,знае ли някой как и къде става това?

Имах (и пак имам) този проблем. Вярно, че и моторчето ще е позаминало, но основния проблем са уплътненията. Остаряли са и са загубили еластичността си. Като си вземах моята Хонда имах проблеми и с ел.стъклата и питах и четох с какво се маже за да се оправи това нещо. Попаднах на мнение да се маже с графитна смазка. Няма да ти казвам колко време ми отне да я намеря ... а и още по-малко ще ти обяснявам какъв беше резултата. С 2 думи след 10 мин. все едно си бях намазал уплътненията с хелмитекс! Следва хубаво почистване на всички уплътнения и обилно мазане с високооборотна грес. С това разполагах тогава. Всичко запя, даже и люка се отваряше сам без да му помагам. Сега пак са позасъхнали, но така или иначе в момента не се ползват. На пролет вече знам - смазка и това е! Има дори специални препарати за мазане на уплътнения. Това ще ти реши проблема! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

много малко вероятно е да е алтернатора...... консумацията на двигателчето за шибедаха е малка и ако акумулатора ти е ОК, би трябвало и на загасена кола да се отваря. Ако има лош контакт обаче ( както каза ALEXANDER 1) вече е друго.... Огледай си клемите по тази част на инсталацията и ако са много оксидирали ги почисти добре със шкурка или някакъв препарат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Мерси за съветите,Ще пробвам 1 по 1 докато стане?????? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

Провери си дали на свободна(на празен ход) имаш нормално зареждане на акумулатора(всеки център или магазин за акумулатори може да ти го замери-трябва да е около 13-14 волта)Просто може да ти е разхлабен ремъка,но е малко вероятно да е от това.Според мен КОЛЕГАТА DIDKO Е ПРАВ--Я ВЗЕМИ ПОЧИСТИ БОКЛУЦИТЕ И НАСЛОЯВАНИЯТА А СЛЕД ТОВА НАПРАВИ ЕДНА ХУБАВА СМАЗКА И БИ ТРЯБВАЛО ДА Е ОК.Японските автомобили почти нямат проблеми с механика и ел.система ,а само с лоша поддръжка.А всяка машина си изизсква такава. :) Аз мисля че с парцал и подходящ смазващ препарат за уплътнения,всеки сам може да извърши тази манипулация :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Martinez

И аз имам същия проблем!Трябва да го побутна за да се отвори???Защо ли е така?Ако трябва да се почиства,знае ли някой как и къде става това?

Имах (и пак имам) този проблем. Вярно, че и моторчето ще е позаминало, но основния проблем са уплътненията. Остаряли са и са загубили еластичността си. Като си вземах моята Хонда имах проблеми и с ел.стъклата и питах и четох с какво се маже за да се оправи това нещо. Попаднах на мнение да се маже с графитна смазка. Няма да ти казвам колко време ми отне да я намеря ... а и още по-малко ще ти обяснявам какъв беше резултата. С 2 думи след 10 мин. все едно си бях намазал уплътненията с хелмитекс! Следва хубаво почистване на всички уплътнения и обилно мазане с високооборотна грес. С това разполагах тогава. Всичко запя, даже и люка се отваряше сам без да му помагам. Сега пак са позасъхнали, но така или иначе в момента не се ползват. На пролет вече знам - смазка и това е! Има дори специални препарати за мазане на уплътнения. Това ще ти реши проблема! :blink:
И аз се иззлъгах с графитната смазка - просто не си спомням на кого беше този съвет, но....стклата не помръдваха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest icho

Мерси за помоща.А следващият проблем е от къде да си намеря такава високоборотна смаска?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Horse

Високооборотната грес се използва за мазане на бормашини, ъглошлайфи и др. Така, че в магазините, или сервизите за ел. машини ще намериш. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Horse

Видях по дърветата реклами "Ремонт шибидах" ще взема да ги посетя

Magnum, моля те, като намериш някой от тия по дърветата, свирни да го употребя и аз :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

И аз имам същия проблем!Трябва да го побутна за да се отвори???Защо ли е така?Ако трябва да се почиства,знае ли някой как и къде става това?

Имах (и пак имам) този проблем. Вярно, че и моторчето ще е позаминало, но основния проблем са уплътненията. Остаряли са и са загубили еластичността си. Като си вземах моята Хонда имах проблеми и с ел.стъклата и питах и четох с какво се маже за да се оправи това нещо. Попаднах на мнение да се маже с графитна смазка. Няма да ти казвам колко време ми отне да я намеря ... а и още по-малко ще ти обяснявам какъв беше резултата. С 2 думи след 10 мин. все едно си бях намазал уплътненията с хелмитекс! Следва хубаво почистване на всички уплътнения и обилно мазане с високооборотна грес. С това разполагах тогава. Всичко запя, даже и люка се отваряше сам без да му помагам. Сега пак са позасъхнали, но така или иначе в момента не се ползват. На пролет вече знам - смазка и това е! Има дори специални препарати за мазане на уплътнения. Това ще ти реши проблема! :dry:
И аз се иззлъгах с графитната смазка - просто не си спомням на кого беше този съвет, но....стклата не помръдваха.
Колеги, мой беше този съвет. Може би грешката е при мен. Аз имам една черна смазка в едно бурканче и на него има зелепено листче на което така пише. Може и да е нещо друго, но при мен стъклата изкараха почти половин година идеална работа, а бяха трагични. Мога да я покажа на следващата среща ако иска някой да я види. Съжалявам ако съм Ви излъгал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RENZO

По въпроса със смазката - Вюрт продават течна грес (бяла) на спрей. Върши префектна работа.За ремонт можете да се обърнете към Рея-МП (някъде на ботевграско шосе имат офис и сервиз) имат и на Цар Борис ІІІ 126 в двора на сградата на Балканкарпрогерс ( в същия двор са и Автомоторкорпорация). Представители са на Webasto и работят супер читаво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...