Jump to content
Martin Raynov

Б16А1

Recommended Posts

Здравейте маняци!!!Та схемата е следната-купих си дросели от ЦБР 929 с 40 мм клапи,дюзи около 270 кубика,ТПС-а и зацепването му са абсолютно същите като моя,също така има автомати4ен смука4 свързан с водата-абе обшо взето има вси4ко дет ми требе.Сега си правя фланец за захващане към главата.О4аквам оба4е да се полу4и следния проблем-много рязко падане на вакума при което о4аквам богата смес на ниски обороти и леко беднеене във високите.Моля за ва6ето компетентно мнение,некви тънкости ако има има да ги споделите и така.Мисля,4е има така направена Б16-ка във Бургас-ако некой я знае моля да сподели.Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти дам телефона му на ли4ни( на 4овека от Бургас)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше нещо такова ама до там. колата с тромбите вървеше по малко. ОТ сток.) ина4е бая настроики и правят и на стенд ходи с пи4а се познаваме. и тъка :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей Марто каза и го направи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей Марто,бях пуснал преди време една такава тема в един западен сайт за ЦРХ маниаци.Няколко човека ми отговориха.Общо взето казаха че няма подобрение на работата на мотора(респонс,коне и т.н.).Оказа се че само на звука са се празнили.... :) Така че ако искаш спри навреме...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според моя скромен опит трябва да има значително подобрение но само при следните условия:

-Да се ползват валове със много агресивни гърбици за газоразпределението.

-Да се управлява със гъвкава електроника/ Мотек, Апекси, Мегаскърт и др./

-Много точно сметната дължина на преходният фланец.

-Доста опити със различни дължини на тромпета.

-Много освободена изпускателна система.

 

Та самото набавяне на 4-те дросела е най малкият проблем, но най-малкото ако не ти е достатъчно освободено изпускането на газовете/Ауспуха/ и ефекта се губи та и по към лошо става.

При налични горните условия и прецизно настроена електроника, по-спецификации и измервания на Schmack Motorsport-Klick !!! Manfred Schmack е постигал стойности от (200+)к.с. при 9000rpm. Но при такива режими на работа на ДВГ-то влошаването в ниски обороти е огромно, както и шума е зловещ.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Пробвал съм с 4 клапи 44, но нямах читава електроника тогава. С оригиналните 240-ки така беднееше че гаснеше при пълна газ :)Сега имам 52-ки но нямам време да ги сложа :)

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...