Martin Raynov 29 #1 Публикувано 14 Януари, 2008 Здравейте маняциТа схемата е следната-купих си дросели от ЦБР 929 с 40 мм клапи,дюзи около 270 кубика,ТПС-а и зацепването му са абсолютно същите като моя,също така има автомати4ен смука4 свързан с водата-абе обшо взето има вси4ко дет ми требе.Сега си правя фланец за захващане към главата.О4аквам оба4е да се полу4и следния проблем-много рязко падане на вакума при което о4аквам богата смес на ниски обороти и леко беднеене във високите.Моля за ва6ето компетентно мнение,некви тънкости ако има има да ги споделите и така.Мисля,4е има така направена Б16-ка във Бургас-ако некой я знае моля да сподели.Мерси предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #2 Отговорено 14 Януари, 2008 Мога да ти дам телефона му на ли4ни( на 4овека от Бургас) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #3 Отговорено 14 Януари, 2008 Имаше нещо такова ама до там. колата с тромбите вървеше по малко. ОТ сток.) ина4е бая настроики и правят и на стенд ходи с пи4а се познаваме. и тъка :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #4 Отговорено 14 Януари, 2008 Ей Марто каза и го направи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #5 Отговорено 14 Януари, 2008 Ей Марто,бях пуснал преди време една такава тема в един западен сайт за ЦРХ маниаци.Няколко човека ми отговориха.Общо взето казаха че няма подобрение на работата на мотора(респонс,коне и т.н.).Оказа се че само на звука са се празнили.... Така че ако искаш спри навреме... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hronos 20 #6 Отговорено 15 Януари, 2008 (Редактирано) Според моя скромен опит трябва да има значително подобрение но само при следните условия: -Да се ползват валове със много агресивни гърбици за газоразпределението. -Да се управлява със гъвкава електроника/ Мотек, Апекси, Мегаскърт и др./ -Много точно сметната дължина на преходният фланец. -Доста опити със различни дължини на тромпета. -Много освободена изпускателна система. Та самото набавяне на 4-те дросела е най малкият проблем, но най-малкото ако не ти е достатъчно освободено изпускането на газовете/Ауспуха/ и ефекта се губи та и по към лошо става. При налични горните условия и прецизно настроена електроника, по-спецификации и измервания на Schmack Motorsport-Klick Manfred Schmack е постигал стойности от (200+)к.с. при 9000rpm. Но при такива режими на работа на ДВГ-то влошаването в ниски обороти е огромно, както и шума е зловещ. Редактирано 15 Януари, 2008 от Hronos Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #7 Отговорено 15 Януари, 2008 (Редактирано) Пробвал съм с 4 клапи 44, но нямах читава електроника тогава. С оригиналните 240-ки така беднееше че гаснеше при пълна газ Сега имам 52-ки но нямам време да ги сложа Редактирано 15 Януари, 2008 от PARADOX_sf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове