Jump to content
Guest PARADOX_sf

Gobsmacked! Mugen Brandishes The 500+hp, 4.0l Lm

Recommended Posts

Guest PARADOX_sf

The Tokyo Auto Salon is one of those shows that I always hope to attend, but when the time comes, we never have the time (or more importantly, funds) to actually cover it. Fortunately, a TOV reader (AkiraNSX) did attend the show, and was kind enough to share the following photos and information with us. Mugen Legend MaxThe Study Concept Model "LM (LEGEND MAX)" This is a "combination of racing technology and tuning philosophy." A Mugen Le Mans V8 engine fitted to a further evolved Mugen Legend M1 equipment package. Specifications and Equipment Engine Engine name: Mugen MF408S Engine type: V8 Naturally Aspirated Displacement: 4.0Liters Horsepower: over 500ps Valvetrain: 32 valves, DOHC Dimensions Overall Length: 4980mm Overall Width: 1905mm Wheelbase: 2800mmWheels and Tires Wheel: 18" Alloy (18x9.5JJ)- they look like Mugen NR wheels with a center cap and in a new color Tire: 275/35R18Brakes Rotor: 5 slit Pad: Type Competition Hose: Micro Mesh Brake LinesAerodynamics Exterior: "Increased Advance Body"Interior Seat: bucket type (front)- not the currently available Mugen bucket seats, these have position adjustmentsColor Exterior: Firecracker Red Interior: Black and Blue Mugen MF408S engineDebuting in the 2002 ALMS (American Le Mans Series), this 4 liter V8 engine has seen action every year since then. In 2004, it was used in the JGTC Series by the VEMAC RD408R GT500 class racing machine. Specs for the MF408S in the VEMAC RD408R Layout: 90 degree V8 Naturally Aspirated Displacement: 4000cc Horsepower: 590hp / 9500rpm torque: 383lb/ft / 7500rpm Restrictor: 33.4mm x2 or 46.8mm x1 Clutch: Carbon 4 plate length: 559mm width: 720mm height: 577mm weight: 131kg The photos below show the Legend Max and one photo of some sort of award (sorry, didn't bother to see what award it was) winning Xanthic Prelude, which has their new Tilt Forward hood and an ALL SILVER CARBON (SSG) BODY. The silver Legend is the Legend Modulo Concept, which is basically the RL A-Spec concept with Honda emblems instead of Acura emblems, and it has clear taillight lenses which the A-Spec does not have. Another car worth looking at, although I didn't get a photo of, is the Doov Legend designed with the BAR Honda 006 F1 car theme, featuring dry carbon aerodynamic parts and grille, on a pearl white body and 18" BBS 360 Challenge-style wheels, which are apparently available through Honda dealers in Japan now as a dealer option for the minivans, complete with the correct 55mm offset. Not mentioned anywhere in the Mugen booth are that the Mugen Legend Max is FR, and the transmission is manual. But you can see the shift lever in the (very poorly shot) photo of the interior. Headlamps and taillamps are from the US spec Acura RL, if you look carefully, you will see the orange lenses in the front and the reflective side markers lit up in the sides of the taillamps. ЛИНК!!!Малиии 4 литра V8, 590 коня при 9500 оборота в минута!!! Май това ще е новия фаворит за тунинг на Муген...

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

Майко мила ;);););););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Concerto

Еба си пауъра! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PoweRG

С две думи: НЯМАМ ДУМИ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Малиии 4 литра V8, 590 коня при 9500 оборота в минута!!! Май това ще е новия фаворит за тунинг на Муген...

;););) Road Kileer!!! Искам 100 метра с това чудовище и нищо повече !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Martinez

Това просто не може да е истина ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Горещо ви препоръчвам да отворите линка и да видите снимките.Иначе колата е килър на секви бегачки. Много бих искал да я пуснат серийно ама...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Teos

Те такова Животно НЕМА ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Скивайте >>> ТОВА <<<  ;)  ;)

Прекрасен сайт! Невероятен дизайн! Изумителен ФЛАШ!

 

... и извънземна кола!!!;););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

Скивайте >>> ТОВА <<< ;);)

аз ли нещо не видях както трябва ама май във флаша пишеше 4000сс 590hp ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

във флаша пишеше 4000сс 590hp :P

Очите НЕ са те излъгали ;) Даже пишеше и V8 ;), за тези които все още НЕ са погледнали :)

 

Само да поясня: връзва се 147.5 конски сили от литър обем !!! Това е РЕКОРД за атмосферен, 4 тактов БУТАЛЕН бензинов мотор ! НЯМА ДРУГ ТАКЪВ МОТОР !!! Предишният рекордъор беше мотора на S2000-то: 125 коня от литър (250 коня от 2 литра - Японската версия) ! Но това вече разцепва всичко наред ;)

 

 

Уви, едва ли ще го пуснат в сериино производство.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

във флаша пишеше 4000сс 590hp ;)

Очите НЕ са те излъгали ;) Даже пишеше и V8 ;), за тези които все още НЕ са погледнали :)

 

Само да поясня: връзва се 147.5 конски сили от литър обем !!! Това е РЕКОРД за атмосферен, 4 тактов БУТАЛЕН бензинов мотор ! НЯМА ДРУГ ТАКЪВ МОТОР !!! Предишният рекордъор беше мотора на S2000-то: 125 коня от литър (250 коня от 2 литра - Японската версия) ! Но това вече разцепва всичко наред ;)

 

 

Уви, едва ли ще го пуснат в сериино производство.... ;)

Сашко, а как ти звучат ~1000hp от 3000cc? Да вярно - говоря ти за двигателите от Ф1, но те също са БЕЗ турбо. V10 са и са с по 5 клапана на цилиндър. Напълно нормални атмосферни двигатели с МНОГО високи технологии в тях. Въпрос на време е тези технологии да започнат да се влагат серийно пък било то и от части ;)

 

Преди време четох някаква статия ... беше преди много години, сравняваха производителността на ДВГ от Ф1 и ДВГ на Голф 3. Оказа се, че двигателите от Ф1 са най-икономичните и най-производителните двигатели. Нищо че харчат като изоглавени, представи си този мотор да го сложиш на един голям трактор и да му закачиш плуг отзад. Сравнението в тази статия беше точно от този род. :P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

Абе хора!!!тва е двигател за състезания!там пишеше някъде ще този двигател участва в ЛюМан!!!мисля че в тази кола ще е 500 коня (скопен вариянт на мотора)а относно формула1 и голф 3 :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

И после за кво сме маняци :P;):) и това е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...