stefotto 0 #1 Публикувано 12 Януари, 2008 зд. колеги, имам питане,карам хонда сивик но аирбецита са гармяли остана само лампи4ката на таблото,която свети постояно което всъ6тност е нормално при това положение но мн ме дразни и искам да я изклу4а, та питането ми е каде да отида, 4увал съм 4е за 20лв 6те ми решат проблема .но къде,ако някои може да помогне благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ShEfA #2 Отговорено 12 Януари, 2008 (Редактирано) Айде няма да съм гаден и да ти взимам 20лв. за дето не си прочел, затова ти ги спестявам както е редно да се прави КЛИК ТУКП.П.: Хххахах сега виждам, че Михо преди време и той е имал инфо за същите пари... ами сега след тази инфлация, аа? Редактирано 12 Януари, 2008 от ShEfA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #3 Отговорено 14 Януари, 2008 След като е гърмял еърбег-а това не е "случайна" грешка и не мисля че ще стане. Така и така нямаш вече SRS, свали таблото и извади лампата. По принцип би могло да се излъже и по интелигентно като външно ще изглежда че всичко е ОК, но трябва здрав SRS за замерване на съпротивленията на датчиците и на пиропатрона. Обаче не виждам кой ще си жертва работещ SRS за тази кауза. По данните от мануала може да се пробва, но както се казва око да види ръка да пипне. Айде със здраве и да не ви се налага да ги ползвате тез еърбеци, карайте само на кючеци Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #4 Отговорено 14 Януари, 2008 Таблото с бушоните което е под волана, има допълнително бушони за SRS-a, погледни дали няма да можеш от тях да го изключиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #5 Отговорено 14 Януари, 2008 Таблото с бушоните което е под волана, има допълнително бушони за SRS-a, погледни дали няма да можеш от тях да го изключиш.Става, само че няма да бачкат половината датчици по двигателя. Като се замислиш ще разбереш защо е направено така Има 2 предпазителя, този който гаси лампата е за самодиагностиката на SRS-a + куп още други работи, а другият е за модула във волана.Това което съм предложил с резисторите в предният си пост е много ляв номер и май че е подсъдно в белите държави ако не се лъжа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове