Jump to content
Guest Dobromirski

O2 сензор

Recommended Posts

Guest Dobromirski

На един приятел му сменяха колекторите и естествено му прецакаха Ламдата :rolleyes: Та решихме да вземем на Бош заради цената разбира се.И снощи идва и гледам 3 кабела вместо 4 :ph34r: Съответно 2 за подгряване и един изходен сигнал, липсва маса!Та искам да знам каква е разликата, и дали ще се шашка ECU-то като няма отделна маса.Защото тези които се занимават с електроника знаят каква е разликата между локалната и общата маса, а в случая сигналите са ниски по ниво.Заменял ли е някой 4-жична с 3 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Защото тези които се занимават с електроника знаят каква е разликата между локалната и общата маса, а в случая сигналите са ниски по ниво.

Нима в едно купе на автомобил имаш няколко ниски нива (маси)?! :ph34r::rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Нима в едно купе на автомобил имаш няколко ниски нива (маси)?!  :ph34r:  :rolleyes:

когато става дума за сензори - ДА :cool: Dobromirski, намери двата кабела които отиват към нагревателя. Третия кабел трябва да е сигнала.... и той е или спрямо единия от двата нагревателни кабела ( което ме съмнява) или към маса. Ако е към маса, ще трябва да си пуснеш четвърти кабел....... можеш да насочиш газова горелка към сензора и да търсиш напрежение 0.4 - 1.1V между сигналния кабел и масата или някой от другите кабели. Между двата нагревателни кабела трябва да имаш 5-10 ома и да се покачва при нагряване.Последно, незнам дали има такива сензори, но провери дали нагревателя не е между единия кабел и маса..... а останалите два кабела да са сигнални :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobi_honda

ако сондата е нова закупена сега от бош а не втора употреба закупена с цел икономия на средства по добре я върнете(сменете) с друга с 4 кабела отговаряща за модела.аз съм проверявъл имат с колкото кабела си поискаш.има оба4е и нещо друго поне при мен.бошовите не вършат работа...в няколко сервиза ми казаха :вземи си оргинална и вси4ко ще е наред.уви цената и е 480лв.това е за б16а2.дано при теб е разли4но ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Послушах Ви и снощи я върнахме. А О2 сензора е за мой приятел.Двигателят му е D16Y2 (1.6 V-TEC), ако някой знае от каде може да се намери нещо по-евтино което да върши работа да казва!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Добромирски, стана ми интересно като каза"естествено му прецакаха ламбдата", понеже при мен сле смяна на гарнитура на изходящите колектори се появи , по скоро се засили , един проблем-колата взе да потегля все едно пускам рязко съединителя или пък все едно съм на 5-та и се опитвам да карам на 1000 оборота-адски много придърпва ! и преди си сецваше, но след смяната на гарнитурата си стана напражо невъзможно да се кара. та вапросат ми е и при вас ли ефекта бе аналогичен ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Момчета намерихме сонда на NGK . Като Ви кажа, че струва 120 лв. сами ще се досетите колко е NGK ама карай ;) важното е че стана и работи почти цял ден ;);) Stass-е какво да ти кажа....неустойчеви ниски обороти, двигателят стана по "треперлив" и при ниско обороти малко се замисляше като му дадеш газ. Гадното от цялата работа беше, че ECU-то не даваше грешка ;) Да ти кажа, че докато някой не забие осцилоскопа на белият кабел на Ламбдата нищо няма да разбереш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DrOxBoLi

Ако може и аз да използвам тази теми да си отправя един тъпичък въпрос, понеже нищо не разбирам. Та колата ми на ниски обороти нещо претриса /рядко, но .../ разхода ми се качи /доста/. До колкото разбирам - признаци за скапана Ламбда сонда. Как и къде да проверя дали и е свършил живеца или не? Съжалявам още веднъж че използвам чужди теми :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Ако може и аз да използвам тази теми да си отправя един тъпичък въпрос, понеже нищо не разбирам. Та колата ми на ниски обороти нещо претриса /рядко, но .../ разхода ми се качи /доста/. До колкото разбирам - признаци за скапана Ламбда сонда. Как и къде да проверя дали и е свършил живеца или не? Съжалявам още веднъж че използвам чужди теми :)

Ами колега ходи на диагностика да и замерят напрежението около 1в ама на стенда ще ти кажат точно какво и има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Ами колега ходи на диагностика да и замерят напрежението около 1в ама на стенда ще ти кажат точно какво и има.

Да бъдем по-точни при загрял автомобил на 90 градуса (нормална работна температура за мотора) в диапазон между 0.7 и 0.9 волта. Можеш да си направиш диагностика и сам дали е ламбдата, като откачиш внимателно кабела, който излиза от нея (ако са повече от 1 виж кой е + трябва да е обозначено някак си) и настрой уреда да мери до 2 волта прав ток, запали колата, подай маса от акомулатора на черния кабел на уреда, а на червения закачи плюса излизащ от ламбдата. И така уреда трябва да отчете напрежението. Ако дава от 0.7 до 0.9 волта значи е наред. Пробвай да почистиш буксичките и занули ЕКУ-то с един рестарт като махнеш кабелите от акомулатора за 2-3 минути. По този начин ще изчистиш някоя грешка, станала например от некачествено гориво или запушени филтри. Ще се радвам ако съм ти помогнал.П.п. А може просто да и откачиш кабелите, да рестартираш ЕкУ-то и без да я закачваш да видиш дали ще има промяна в работата па мотора. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Ако може и аз да използвам тази теми да си отправя един тъпичък въпрос, понеже нищо не разбирам. Та колата ми на ниски обороти нещо претриса /рядко, но .../ разхода ми се качи /доста/. До колкото разбирам - признаци за скапана Ламбда сонда. Как и къде да проверя дали и е свършил живеца или не? Съжалявам още веднъж че използвам чужди теми :)

Обикновено това означава. Ако искаш я откачи, ресетни ецу-то и виж как се държи. Ако ти падне разхода нацхи е от нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...