Jump to content
Wardog

Имам въпрос...

Recommended Posts

Искам да попитам следното нещо... знам, че не е хубаво да се "натиска" кола, когато е студена. Това, което ми е интересно е какво по-точно се случва, защо се получава и до какво евентуално може да доведе. Благодаря Ви предварително!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами до колкото знам - температурна амплитуда - студен двикател, висока температура - пукната глава, блок, радиатор.. нещо май от този сорт. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи когато я палиш сутрин почити цялото масло от мазилната уредба се намира в картера. Следователно като я запалиш горната част като распределителни валове, клапани са без смазване в първия момент. Друго също е и това че зимата маслото като е судено и му се променя вискозитета и става по гъсто и минава по трудно през маслените магистрали. Общо взето самия двигател цилндри, бутала са подложени на голямо износване в първия момент както и ако я форсираш преди те да са загряли затова е препорачително колата да поработи на място без да се форсира мотора поне 2-3 мин. Докато загрява и работи може примерно да си почистиш стъклото или да провериш светлините :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

и един мармот завива шоколада в станиол ...

..... и го мушка под повдигача да обере луфта :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) тоз Илийката,много ги разбира! ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа ,точно така си е както каза 1net голям кеф е ,когато е студен двигателя. Върви доста повече ама и не е много полезно де все едно да се събудиш и на 2рата минута да копаеш с лопатата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

аа забравих. на студено разходът е прекрасен.... още една основателна причина да не си ръчкате колите като са студени ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... и го мушка под повдигача да обере луфта :P

добре - кобилица или там както му се вика , на товa дето ПОВДИГА клапана :P човек , не може да пиине и да пише малко в технически ей ... аз без това съм с 10% и една седмица почивка - нка станат 20 и две седмици ;)

;) тоз Илийката,много ги разбира! ;) ;)

ти не се обаждай много :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

на товa дето ПОВДИГА клапана

Още не си изтрезнял ;) Кобилица да, ама го натиска ;):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

............ затова е препорачително колата да поработи на място ....................

Тва не е вярно и не е препоръ4ително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lowrider

............ затова е препорачително колата да поработи на място ....................

Тва не е вярно и не е препоръ4ително
Така лии,освен от екологична гледна точка - от каква друга не е препоръчително?п.п.иначе по темата, както е казал един колега по-горе при студен двигател най-големият проблем е луфтът блок/бутала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

QUOTE(hondajapan @ Jan 12 2008, 03:17 AM) *sp_ike.gif тоз Илийката,много ги разбира! biggrin.gif huh.gifти не се обаждай много tongue.gif--------------------Всички ще умрем :P ...6т о м к а з в а 6 !с л у 6а м "MASTER"! ;) ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали му се викаше повдигане на това натискане ? поне на параметъра на вала така му се вика

Тъй :fun: Вала ПОВДИГА кобилицата, тя НАТИСКА клапана :tease:

аз предлагам думата "повдигач" да бъде цензурирана за целия форум

С всички крайници, ЗА!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тая тема стана страшно интересна, ще гласувам с 5ица :):angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лятото при +40 градуса на сянка........брой ли се за ръчкане на студено или... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да кажем че при студен двигател бензина от горивовъздушната смес кондензира по студените стени на цилиндрите и влошава чувствително мазането м/у буталото/сегментите/ и цилиндрите и увеличава доста износването. Затова ако нямате "зор" не ръчкайте колите си докато не позагреят!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има чувствителна разлика м/у ръчкане при -20 градуса и при +40 градуса! +40 градуса си е почти загрят двигател!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз при -20 немога да запаля пък камоли да ръчкам :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...