Wardog 25 #1 Публикувано 11 Януари, 2008 Искам да попитам следното нещо... знам, че не е хубаво да се "натиска" кола, когато е студена. Това, което ми е интересно е какво по-точно се случва, защо се получава и до какво евентуално може да доведе. Благодаря Ви предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #2 Отговорено 11 Януари, 2008 Ами до колкото знам - температурна амплитуда - студен двикател, висока температура - пукната глава, блок, радиатор.. нещо май от този сорт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PL.KAYKIEV 0 #3 Отговорено 11 Януари, 2008 Значи когато я палиш сутрин почити цялото масло от мазилната уредба се намира в картера. Следователно като я запалиш горната част като распределителни валове, клапани са без смазване в първия момент. Друго също е и това че зимата маслото като е судено и му се променя вискозитета и става по гъсто и минава по трудно през маслените магистрали. Общо взето самия двигател цилндри, бутала са подложени на голямо износване в първия момент както и ако я форсираш преди те да са загряли затова е препорачително колата да поработи на място без да се форсира мотора поне 2-3 мин. Докато загрява и работи може примерно да си почистиш стъклото или да провериш светлините Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest johnyboy #4 Отговорено 11 Януари, 2008 и един мармот завива шоколада в станиол ........ и го мушка под повдигача да обере луфта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondajapan 4 #5 Отговорено 12 Януари, 2008 тоз Илийката,много ги разбира! ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #6 Отговорено 12 Януари, 2008 Мдааа ,точно така си е както каза 1net голям кеф е ,когато е студен двигателя. Върви доста повече ама и не е много полезно де все едно да се събудиш и на 2рата минута да копаеш с лопатата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #7 Отговорено 12 Януари, 2008 аа забравих. на студено разходът е прекрасен.... още една основателна причина да не си ръчкате колите като са студени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #8 Отговорено 12 Януари, 2008 ..... и го мушка под повдигача да обере луфта добре - кобилица или там както му се вика , на товa дето ПОВДИГА клапана човек , не може да пиине и да пише малко в технически ей ... аз без това съм с 10% и една седмица почивка - нка станат 20 и две седмици тоз Илийката,много ги разбира! ;)ти не се обаждай много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest johnyboy #9 Отговорено 12 Януари, 2008 на товa дето ПОВДИГА клапанаОще не си изтрезнял Кобилица да, ама го натиска Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest tinki #10 Отговорено 12 Януари, 2008 ............ затова е препорачително колата да поработи на място ....................Тва не е вярно и не е препоръ4ително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lowrider #11 Отговорено 12 Януари, 2008 ............ затова е препорачително колата да поработи на място ....................Тва не е вярно и не е препоръ4ителноТака лии,освен от екологична гледна точка - от каква друга не е препоръчително?п.п.иначе по темата, както е казал един колега по-горе при студен двигател най-големият проблем е луфтът блок/бутала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondajapan 4 #12 Отговорено 12 Януари, 2008 QUOTE(hondajapan @ Jan 12 2008, 03:17 AM) *sp_ike.gif тоз Илийката,много ги разбира! biggrin.gif huh.gifти не се обаждай много tongue.gif--------------------Всички ще умрем ...6т о м к а з в а 6 !с л у 6а м "MASTER"! ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #13 Отговорено 13 Януари, 2008 нали му се викаше повдигане на това натискане ? поне на параметъра на вала така му се викаТъй Вала ПОВДИГА кобилицата, тя НАТИСКА клапана аз предлагам думата "повдигач" да бъде цензурирана за целия форумС всички крайници, ЗА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I-BOY_STZ 12 #14 Отговорено 14 Януари, 2008 тая тема стана страшно интересна, ще гласувам с 5ица Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.Stefanov 0 #15 Отговорено 6 Март, 2008 Лятото при +40 градуса на сянка........брой ли се за ръчкане на студено или... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veso_civic 0 #16 Отговорено 7 Март, 2008 Колеги да кажем че при студен двигател бензина от горивовъздушната смес кондензира по студените стени на цилиндрите и влошава чувствително мазането м/у буталото/сегментите/ и цилиндрите и увеличава доста износването. Затова ако нямате "зор" не ръчкайте колите си докато не позагреят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veso_civic 0 #17 Отговорено 7 Март, 2008 Има чувствителна разлика м/у ръчкане при -20 градуса и при +40 градуса! +40 градуса си е почти загрят двигател! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bastun 0 #18 Отговорено 7 Март, 2008 аз при -20 немога да запаля пък камоли да ръчкам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове