Ironstone 0 #1 Публикувано 9 Януари, 2008 (Редактирано) През ноември Хонда създаде сайтът Honda Mile Makers за лоялните фенове на марката. Сайтът служи като форум и клуб на Хонда феновете с над 100 000 мили (160 000 км.) на километража, където те могат да споделят своите Хонда истории и преживявания, да постнат снимки на своите автомобили и да се запознаят с разказите на други свои колеги. Някои от най-впечатляващите истории са например като тази на независим доставчик от Лас Вегас, който редовно минава 16 000 км. на месец със своя Сивик Хибрид и към този момент има навъртяни над 952 000 км. . Ледената арена, парзалка и спортен център - The Honda Center в Orange County, Калифорния бе осветен в розово на 7 януари с цел да популялизира каузата за борба с рак на гърдата преди големия двубой между хокейните отбори на домакините NHL Anaheim Ducks и гостите от the Nashville Predators . Honda Access Corporation, дъщерна компания на Honda Motor Co., Ltd., разкри какво ще представи на изложението Tokyo Auto Salon 2008. Honda Access Corporation произвежда оригинални "aftermarket" тунинг части и аксесоари за Хонда автомобили. Темата на щанда на фирмата ще бъде под надслов “Realizing Dreams Together” или (буквл. прев.) "Реализирайки мечтите си заедно". Фирмата ще представи модели Civic Type R, Step WGN, Fit, най-модерните модели и технологии мотоциклети, последните поколения Хонда навигационни и аудио системи както и много оригинални тунинг аксесоари. Най-интересни за феновете ще бъдат две Modulo концепции. Modulo е оригинална запазена марка на Хонда за тунинг и уникални модели. Двете концепции ще бъдат The Honda Sports Modulo Type R (базиран на Civic Type R) и The Touring Modulo Inspire (базиран на новата продавана в Япония Хонда Inspire, луксозен динамичен автомобил на шасито на Акорд). Най-новото проучване на Consumer Reports' 2008, един от най-популярните източници на информация за автопазара в САЩ, показва че като цяло марките Тойота и Хонда имат най-добра репутация сред потребителите. Според Consumer Reports' 2008 Car Brand Perception Survey клиентите търсят на първо място сигурност и качество, следвани от стойност (value), динамика (performance), екологични показатели (eco-friendliness), дизайн и технологични иновации. Проучването целяло да определи как са възприемани автомобилните марки спрямо изброените 7 показателя и тяхната относителна важност. След Тойота и Хонда много назад се подреждат Форд, Шевролет и GMC. Само Форд и Шеви са американските марки, които се класират сред първите 5 в повече от една категория. Сред марките най-недолюбвани от амерканците са Acura (???), Audi (???), Mitsubishi, Mercury, Buick...Интересно, но проучването показва огромни разлики между възприятията на Редактирано 9 Януари, 2008 от Ironstone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO #2 Отговорено 9 Януари, 2008 "THE ONLY MAJOR REPAIR WAS I HAD TO HAVE THE CLUTCH REPLACED AROUND 470,000 MILES" ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #3 Отговорено 10 Януари, 2008 Железни камъко Похвално Благодаря Продължавай в същия дух ! безкрайно ми беше интерсно ! още повече че английският език ми е майчин така да се каже (т.е. му тегла една майна като не мога да разбера ) .Още веднъж вечна слава давай още Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F20A4 2 #4 Отговорено 10 Януари, 2008 "THE ONLY MAJOR REPAIR WAS I HAD TO HAVE THE CLUTCH REPLACED AROUND 470,000 MILES" Баах маааму! то се връзват и по над 500км на ден да е навъртал този бре и то в продължение на 5 години без да спира нито ден! Че то има ли хибрид от толкова време? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO #5 Отговорено 10 Януари, 2008 Баах маааму! то се връзват и по над 500км на ден да е навъртал този бре и то в продължение на 5 години без да спира нито ден! Че то има ли хибрид от толкова време?Това изречение което съм постнал не се отнася за хибрида,а за едни Акорд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове