Jump to content
Guest bobi_honda

без задно гърне.

Recommended Posts

Guest bobi_honda

карам от 3 месеца без задно гърне.имам само средно и другото е права тръба с накраиник.относно вървенето колата се 4увства по добре а шума не е 4ак кои знае колко пове4е от преди.4ух много разли4ни мнения и препоръки,едни от които 4е се издухвал двигателя и д.р.имам 2 спортни гърнета едното ремус а другото босима но са прекалено големи и немога да ги събера а моя муген нещо се скапа.вси4ките ми гърнета са 4исто прави (за мугена незнам).гледам си през тях спокоино.каква е тогава разликата дали съм с права тръба или спортно гърне?освен разбира се малко по плътния глас с гърнето предизвикан предполагам от решетката вътре.и между другото колкото и да е странно ми падна разхода.предполагам 4е гърнето което махнах е било подпушено или нещо такова но вие кажете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pagadi

bra4ed az prelud4eto si go kram samo s zadno i nikvi griji :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest crx-fan

Ръчкай си я и не му мисли много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

bra4ed az prelud4eto si go kram samo s zadno i nikvi griji :(

:P Прелюда фабрично има САМО задно гърне :P От личен опит знам, че отпред след двуцевката е само мека връзка, катализатор, тръба, последен ауспух.

 

По темата: аз около 9 месеца чаках да свършат родилните мъки около моето гърненце. Е колата както се досещате съм я карал именно без него и нищо и няма. Само дет е малко по-шумна и задействаш алармите дет минеш :cool::ph34r::rolleyes:

Редактирано от Iltcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

нямаш грижи братлеА междудругото продаваш ли някое от гарнетата си?Ако е така драсни mail на vtec_system@yahoo.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vaso

Без задно гърне само ако имаш катализатор(читав) и средно гърне ;);););) Да не ти пука звучи перфектно особено на 2500-4000 оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

... звучи перфектно особено на 2500-4000 оборота.

Да бе, и като минеш вечер покрай колите - задействаш всичките аларми... ;) ... Предпочитам леко да си ми мърка като коте и да не реве и бучи чак толко ;) Ако искаш много звук - остави прави тръби и накрая сложи малко цилиндрично гърненце с по-ниско съпротивление и ... ще имаш и саунд, че и някое друго жребче може да се роди под капака ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobi_honda

Без задно гърне само ако имаш катализатор(читав) и средно гърне ;);););) Да не ти пука звучи перфектно особено на 2500-4000 оборота.

ами имам средно ама нямам катализатор.това проблем ли е?ина4е съм с б16а2 с изклю4вател 4ак на 9500рпм и вси4ки мислят 4е карам пистак ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vaso

Та значи когато гърнето беше здраво мъркаше после се изтърбуши и останах само със средно имам и катализатор това горе беше майтап със или без катализатор. Тука може някой който разбира да каже.Истината е че имах CRX 1.5 12V само с тръба и задно гърне и ревеше много яко, а този си мърка при нормални обороти реве след 2500 нататък. ;) Мисля да сложа гърне само да мине "зимата" но при всички положения разлика не съм усетил освен в бученето. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Освен да бучи много и да включваш алармите, друго няма да ти се случи. ;) Междо другото при спортните гърнета, където газовете излизат по-лесно и по-бързо, се износва само едно нещо по-бързо и то е ламбда сондата, тя изгаря по-бързо, защото в този случай е подложена на по-голямо натоварване. Малко ще и се съкрати живота, но не е болка за умиране, обаче колата ще върви повече ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Междо другото при спортните гърнета, където газовете излизат по-лесно и по-бързо, се износва само едно нещо по-бързо и то е ламбда сондата, тя изгаря по-бързо, защото в този случай е подложена на по-голямо натоварване. Малко ще и се съкрати живота, но не е болка за умиране, обаче колата ще върви повече ;)

Тук не съм съгласен с теб ама никак. Какво ти е натоварването на ламбда-та проверявал ли си със спорто гърне и с обикновено??? Защото аз да. 1.Замерване с уред при загрял автомобил - със задно обикновено гърне 0.9 до 1.0 волт2. Замерване с уред при загрял автомобил - ауспух самоделка, с по-малко съпротивление - 0.9 волта постоянен без промяна3. Замерване с уред при загрял автомобил - без заден ауспух - 0.8 волта. (поне на моята кола даде тези показания)Та смисъла на този ми пост и цифри е, че ламбдата ако ти е на колекторните тръби преди катализатора, и след нея непипаш диаметъра на тръбите, а само заглушителните кутии (гърнетата) ама нищо няма да и направиш. В противен случай моята за 35 000 км за година и половина трябва да е отишла на манинджера си ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Междо другото при спортните гърнета, където газовете излизат по-лесно и по-бързо, се износва само едно нещо по-бързо и то е ламбда сондата, тя изгаря по-бързо, защото в този случай е подложена на по-голямо натоварване. Малко ще и се съкрати живота, но не е болка за умиране, обаче колата ще върви повече  :)

Тук не съм съгласен с теб ама никак.
Колега, възможно е и да не съм прав, но ще обясна какво съм чул!Когато си правех колата при Ники Златков, стана на въпрос за спортни гърнета и катализатори, по-широки тръби и прочее. питах го как ще се отрази това на автомобила и ламбда сондата, защото газовете излизат там доста по-бързо и дали тя ще отчете вяно резултатите. Той ми каза, че няма никакаъв проблем, но в резултат на това по-бързо излизане на газовете и в резултат на по-високата температура на същите, животът и се намалява. Т.е. изгаря по-бързо. Това е установено при доста автомобили с подобни гърнета и генерации. Не става въпрос за волтажа. Всъшност един такъв датчик си има доста дълъг живот и дали е искарал 30 000 повече или по-малко, едва ли е от значение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Не искам да слагате под съмнение компетентността на Ники Златков, за мен той се е доказал като много добър специялист в неговата област и умее доста добре да настрои и тунингова автомобил, да го подготви за състезание или стиит рейсинг, или няма значение за какво!Ако нещо Аз не съм разбрал, не значи, че те не разбират. Просто предавам нещо, което ми се е запечатило тогава в главата, но не значи, че съм го разбрал точно какво са искали да кажат. Според мен има логика в това изказване и за това го написах, ако някой е повече в час и може да докаже, че не е така, да напише защо и как?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Не искам да слагате под съмнение компетентността на Ники Златков, за мен той се е доказал като много добър специялист в неговата област и умее доста добре да настрои и тунингова автомобил, да го подготви за състезание или стиит рейсинг, или няма значение за какво!Ако нещо Аз не съм разбрал, не значи, че те не разбират. Просто предавам нещо, което ми се е запечатило тогава в главата, но не значи, че съм го разбрал точно какво са искали да кажат. Според мен има логика в това изказване и за това го написах, ако някой е повече в час и може да докаже, че не е така, да напише защо и как?

нали и аз бях тогава, когато се повдигна темата. Донякъде има логика в неговите думи, чувал съм и от друго място подобни твърдения. Че нашите обикновени ламбда сонди не са много чувствителни по принцип, и за да работят нормално им трябва малко по-голямо налягане на газовете и по-малка турбуленция/промяна на скоростта на газовете.Дали е вярно или не - не знам. Но 'отпушени' гърнета ще прекарват газовете наистина по-бързо покрай ламбдата, на 'тласъци' и може и да не отчете. Иначе има и ламбди, които работят в много по-широк диапазон -- но и цената им е друга.Аз въпреки това мисля да сменя колекторите с ковани, междинното гърне с права тръба с по-голям диаметър.Пък нека ми се скапе ламбда сондата ... и Хронос да не се обажда че нямам ламбда - намерих си една ламбда сонда и си я нося в багажника! Може ли така без ламбда сонда да карам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Междо другото при спортните гърнета, където газовете излизат по-лесно и по-бързо, се износва само едно нещо по-бързо и то е ламбда сондата, тя изгаря по-бързо, защото в този случай е подложена на по-голямо натоварване. Малко ще и се съкрати живота, но не е болка за умиране, обаче колата ще върви повече  :)

Тук не съм съгласен с теб ама никак.
Колега, възможно е и да не съм прав, но ще обясна какво съм чул!Когато си правех колата при Ники Златков, стана на въпрос за спортни гърнета и катализатори, по-широки тръби и прочее. питах го как ще се отрази това на автомобила и ламбда сондата, защото газовете излизат там доста по-бързо и дали тя ще отчете вяно резултатите. Той ми каза, че няма никакаъв проблем, но в резултат на това по-бързо излизане на газовете и в резултат на по-високата температура на същите, животът и се намалява. Т.е. изгаря по-бързо. Това е установено при доста автомобили с подобни гърнета и генерации. Не става въпрос за волтажа. Всъшност един такъв датчик си има доста дълъг живот и дали е искарал 30 000 повече или по-малко, едва ли е от значение!
Точно така си е колега като махнеш гърнетата и катализатора газовете се движат по бързо.Но това не влияе Негативно върху живота и работата на ламбда сондата.Почти незабелейимо е И температурата на газовете си е една и съща но като си с гърнета и катализатор се получава налягане и води до сгъстяване на газовете а при сгъстяване както знаем се повишава температурата на газовете(на тоя принцип работят някои двг)Абе освен ако не сте с 3путен кат. няма проблем просто да се махне кат. и обикновенните гърнета да се заменят със аналогични но с помалко съпротивление на газоете преминаващи през тях или да сте само с тръби .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Не искам да слагате под съмнение компетентността на Ники Златков, за мен той се е доказал като много добър специялист в неговата област и умее доста добре да настрои и тунингова автомобил, да го подготви за състезание или стиит рейсинг, или няма значение за какво!Ако нещо Аз не съм разбрал, не значи, че те не разбират. Просто предавам нещо, което ми се е запечатило тогава в главата, но не значи, че съм го разбрал точно какво са искали да кажат. Според мен има логика в това изказване и за това го написах, ако някой е повече в час и може да докаже, че не е така, да напише защо и как?

Никой не е казал нищо за Ники Златков. А и никой не е казал например, че аз не греша колега. Все пак при мене са доста по-различни нещата. Каробуратори и ламбда сонда ... каква точно и е функцията, защо е сложена, с каква цел е направен този мотор с ламда, като този без ламбда и катализатор показва по-голяма мощност сигурно знае само и единствено конструктора. Имах предвид, че от едно последно спортно гърне няма кой знае колко да се съкрати живота на ламбдата, така че колегата нека експериментира :) П.п. - тук се намеша с поста си един колега, който когато се качи в моя прелюд каза - "Ухаааа, много звук. ЯКООООО" Magnum, нещо да кажеш по въпроса :P;) П.п.2. Сега още повече реве, защото в посредния заглушител вече няма почти нищо, катализатор няма.Има само права тръба. Е вярно много бучи, ама пък се радвам на страхотна динамика по светофари или пък като реша да я сръчкам по-здраво ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Точно така си е колега като махнеш гърнетата и катализатора газовете се движат по бързо.Но това не влияе Негативно върху живота и работата на ламбда сондата.Почти незабелейимо е И температурата на газовете си е една и съща но като си с гърнета и катализатор се получава налягане и води до сгъстяване на газовете а при сгъстяване както знаем се повишава температурата на газовете(на тоя принцип работят някои двг)Абе освен ако не сте с 3путен кат. няма проблем просто да се махне кат. и обикновенните гърнета да се заменят със аналогични но с помалко съпротивление на газоете преминаващи през тях или да сте само с тръби .

Именно от това сгъстяване, от тази температура и скорост на газовете, О2 сензора генерира напрежение, което праща в ЕЦУ-то (или както е при мен отваря и затваря клапи на карбураторите). :) За повече подробности - някъде във важни теми съм постнал линк към един руски сайт, в който е обяснено доста подробно за тези ламбди :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Не искам да слагате под съмнение компетентността на Ники Златков, за мен той се е доказал като много добър специялист в неговата област и умее доста добре да настрои и тунингова автомобил, да го подготви за състезание или стиит рейсинг,  или няма значение за какво!Ако нещо Аз не съм разбрал, не значи, че те не разбират. Просто предавам нещо, което ми се е запечатило тогава в главата, но не значи, че съм го разбрал точно какво са искали да кажат. Според мен има логика в това изказване и за това го написах, ако някой е повече в час и може да докаже, че не е така, да напише защо и как?

Никой не е казал нищо за Ники Златков. А и никой не е казал например, че аз не греша колега. Все пак при мене са доста по-различни нещата. Каробуратори и ламбда сонда ... каква точно и е функцията, защо е сложена, с каква цел е направен този мотор с ламда, като този без ламбда и катализатор показва по-голяма мощност сигурно знае само и единствено конструктора. Имах предвид, че от едно последно спортно гърне няма кой знае колко да се съкрати живота на ламбдата, така че колегата нека експериментира :) П.п. - тук се намеша с поста си един колега, който когато се качи в моя прелюд каза - "Ухаааа, много звук. ЯКООООО" Magnum, нещо да кажеш по въпроса :P;) П.п.2. Сега още повече реве, защото в посредния заглушител вече няма почти нищо, катализатор няма.Има само права тръба. Е вярно много бучи, ама пък се радвам на страхотна динамика по светофари или пък като реша да я сръчкам по-здраво ;)
Ами за екологичност ОСНОВНО и икономия на гориво(сравнително малка) да обеднява горивните смеси по малко съдържание на вредни емисии в изгорелите газове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobi_honda

да ви питам нещо друго тъи като виждам 4е има интерес пък и то може да е свързано то4но с ламбда сондата.зна4и паля колата студена и смукача я държи на 1600 1700 рпм.позагрява тя и пада на 1000-1200рпм и изведнъж ве4е при загрял автомобил оборотите се вдигат пак на 1500 и почват да играят ходеики до 2000 и обратно до 1500 и така си ги редува и после по някое време като покарам 5-10 мин изведнъж се управи и си залепят 800 рпм.това го прави от както е студено но и от както съм без гърне.а сега да видим кои знае от какво ще да е :) .малко помощ но нека не ви влияе на отговора.един приятел ми каза 4е имал такъв проблем и било от пропуск на гарнитурата на всмукателните колектори.но дали и при мен е така незнам за това питам ваз.чакам отговорите ви с нетърпение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

да ви питам нещо друго тъи като виждам 4е има интерес пък и то може да е свързано то4но с ламбда сондата.зна4и паля колата студена и смукача я държи на 1600 1700 рпм.позагрява тя и пада на 1000-1200рпм и изведнъж ве4е при загрял автомобил оборотите се вдигат пак на 1500 и почват да играят ходеики до 2000 и обратно до 1500 и така си ги редува и после по някое време като покарам 5-10 мин изведнъж се управи и си залепят 800 рпм.това го прави от както е студено но и от както съм без гърне.а сега да видим кои знае от какво ще да е :) .малко помощ но нека не ви влияе на отговора.един приятел ми каза 4е имал такъв проблем и било от пропуск на гарнитурата на всмукателните колектори.но дали и при мен е така незнам за това питам ваз.чакам отговорите ви с нетърпение.

По принцип и аз имам известна разлика в оборотите чат пат но не толкова фрапална де, говоря за около 200 оборота има някаква причина но каква и аз незнам :P по принцип съм с права после (ви) тръби и накрая съм с 2 броя това като бяхме на дино теста ми похвалиха генерацията тогава не бях с спортните гърнета (на снимката) но по принцип имам много добра смес но на какво се дължи точно това разминаване нямам си и на идея ;) ;) Редактирано от V-tec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

И температурата на газовете си е една и съща

Аз имах предвид спортни гърнета, спортни колектори и всичко да се направи както си го дават по тунинзите, изолация на хедърсите и прочее, температурата на газовете се увеличава и то доста, колекторите за това се изолират и даже и след тях се слагат изолации. Това се прави с цел газовете да са по-леки, когато са по-леки излизат по-бързо. Иначе при обикновенни колектори, без изолации и обикновенни гърнета, наистина на са толко нагорещени газовете. Другото предимство на изолациите е, че ти намаляват температурата в коша.....Май твърде далече отидохме, човека питаше за задното си гърне :):P;););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

И температурата на газовете си е една и съща

Аз имах предвид спортни гърнета, спортни колектори и всичко да се направи както си го дават по тунинзите, изолация на хедърсите и прочее, температурата на газовете се увеличава и то доста, колекторите за това се изолират и даже и след тях се слагат изолации. Това се прави с цел газовете да са по-леки, когато са по-леки излизат по-бързо. Иначе при обикновенни колектори, без изолации и обикновенни гърнета, наистина на са толко нагорещени газовете. Другото предимство на изолациите е, че ти намаляват температурата в коша.....Май твърде далече отидохме, човека питаше за задното си гърне :blink::(:(:(:)
Я помисли малко един и същ двигател на едни и същи обороти И как ще се вдигне температурата на изгорелите газове като се сменят обикновенните гърнета със спортни.Това че са термо изолирани и се запазва температурата им май е по вярното?а целта е както ти казваш да намаляват температурата в коша.това за че стават по леки и прочее си е верно но от къде ти хрумна че точно това е ползата от изолацията и не влияве в/у мощноста или разхода

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobi_honda

да ви питам нещо друго тъи като виждам 4е има интерес пък и то може да е свързано то4но с ламбда сондата.зна4и паля колата студена и смукача я държи на 1600 1700 рпм.позагрява тя и пада на 1000-1200рпм и изведнъж ве4е при загрял автомобил оборотите се вдигат пак на 1500 и почват да играят ходеики до 2000 и обратно до 1500 и така си ги редува и после по някое време като покарам 5-10 мин изведнъж се управи и си залепят 800 рпм.това го прави от както е студено но и от както съм без гърне.а сега да видим кои знае от какво ще да е :( .малко помощ но нека не ви влияе на отговора.един приятел ми каза 4е имал такъв проблем и било от пропуск на гарнитурата на всмукателните колектори.но дали и при мен е така незнам за това питам ваз.чакам отговорите ви с нетърпение.

По принцип и аз имам известна разлика в оборотите чат пат но не толкова фрапална де, говоря за около 200 оборота има някаква причина но каква и аз незнам :( по принцип съм с права после (ви) тръби и накрая съм с 2 броя това като бяхме на дино теста ми похвалиха генерацията тогава не бях с спортните гърнета (на снимката) но по принцип имам много добра смес но на какво се дължи точно това разминаване нямам си и на идея :(:blink:
ще тръгвам към софия днес(събота)ако изкаш може да се видим да си поразгледаме колите.може да науча нещо :( .даи тел или ми звънни ти когато си свободен.мисля 4е към приве4ер ще съм ве4е в софия.моя е 0887713377 боби.зв :) ънкаи....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

това за че стават по леки и прочее си е верно но от къде ти хрумна че точно това е ползата от изолацията и не влияве в/у мощноста или разхода

Колега, как ти се виждат 6 киловата разлика в мощността с бинтове и 6 киловата по-малко без :blink: Аз говорех за автомобил със спортна генерация и гърнета! Освен това щом запазваш темепературата на газовете и те са по-горещи, по-леки и излизат по-бързо, не се ли увеличава общо температурата на генерацията и тази около ламбда сондата?Понеже следващия въпрос ще е за 6-е киловата и как сме го измерили и прочее. Можеш да идеш до сервиза на Ники Златков и да провериш там ако не вярваш? Става въпрос за Атрата му, дала разлика 6 киловата на динамометъра със и без тези бинтове!Мисля, че аз изчерпах темата и нямам повече какво да кажа, не ми се спори, дъвчаме едно и също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

това за че стават по леки и прочее си  е верно но от къде ти хрумна че точно това е ползата от изолацията и не влияве в/у мощноста или разхода

Колега, как ти се виждат 6 киловата разлика в мощността с бинтове и 6 киловата по-малко без :dry: Аз говорех за автомобил със спортна генерация и гърнета! Освен това щом запазваш темепературата на газовете и те са по-горещи, по-леки и излизат по-бързо, не се ли увеличава общо температурата на генерацията и тази около ламбда сондата?Понеже следващия въпрос ще е за 6-е киловата и как сме го измерили и прочее. Можеш да идеш до сервиза на Ники Златков и да провериш там ако не вярваш? Става въпрос за Атрата му, дала разлика 6 киловата на динамометъра със и без тези бинтове!Мисля, че аз изчерпах темата и нямам повече какво да кажа, не ми се спори, дъвчаме едно и също.
Колега виждат ми се невъзможни разбрах за какъв автомобил говориш просто не съм съгласен че тия бинтове вдигат мощноста-разправяй ги на аверчетата из квартала че така се вдигат 10 коня не на мен Я пак провери да не се окаже че след като са сложили спортни гърнета така се е вдигнала мощноста. под атра да разбрах астра ама с какъв двигател е ако е астра де. Не се заяждам просто ми е любопитно да ми го обясниш но с цифри и факти а не да ми посочваш колата на еди кой си аз питам теб защото ти ми го твърдиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Не се заяждам просто ми е любопитно да ми го обясниш но с цифри и факти а не да ми посочваш колата на еди кой си аз питам теб защото ти ми го твърдиш.

Не казвам, че се заяждаш и не го приемам така :dry: Съгласен съм, че може да не ми вярваш и на мен от начало ми беше трудно да повярвам как един бинт на колекторите ще ти вдигне мощността, ама е факт! А колата за която говорим е серийна Опел Астра, която състезателят Ники Златков я е тунинговал и се пуска с нея по състезания. Моторът е 2.0 16 клапана и към момента за който я бях гледал беше 250 коня. На тази кола са се вдигнали 6 киловата само от бинтовете. Ако не ми вярваш отиди до сервизът му и попитай, можеш да поискаш да видиш и резултатите от динамометъра като допълнително доказателство.Това не значи, че на някоя по-обикновена кола ще вдигне 6 киловата, там ефекта е бил такъв, но и колата е много направена. Но във всички случай ще има промяна в мощността.Тук има доста колеги, които бяха с мен когато го обсъждахме въпроса в сервиза му и са наясно, че не говоря глупости!Както и да е, не те карам да ми вярваш :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички казахте доста верни неща и ако трябва да обобщим ще си позволя да кажа, че накратко при по-малко съпротивление на газовете ( без катализатор, без някое гърне или други ) облекчавате работата на двигателя, но от гледна точка на сондата тя не работи в режима, за който е сметната и оттам се получават две неща, първо подава по-богата смес и оттам малко се повишава мощността, но не толкова колкото се вдига разхода и второ - не работи така стабилно и равномерно както се спомена, поради по-неравномерното излизане на газовете. Аз лично съм настъпвал успоредно с доста колеги с ревящи коли и да Ви кажа, те май повече реват отколкото да вървят. Разбира се обаче, ако е запушено гърне или катализатор аз лично бих предпочел да съм без него, макар и малко по-шумен, отколкото да си тормозя двигателя. Все пак ако имах катализатор и средно гърне, щах да пробвам варианта без задно гърне. Готов съм винаги да пробвам, но като видя, че няма ефект, връщам обратно. Кажи ако пробваш! Аз съм за!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...